RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar arka stop lambası kaç TL dir bilen var mı ?
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
12

İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR. PEK UĞRAYAN OLMUYOR FORUMA. EKLEYECEĞİM BİRŞEY VAR. GEÇENLERDE MOTOR 10BİN DEVİRDE KESİCİYE GİRDİ TEKRAR GAZ YEMEDİ, STOP ETTİ. KONTAĞI KAPATIP AÇTIĞIMDA ÇALIŞTI. BUNU ÜÇ KEZ YAŞADIM SERVİSE GÖTÜRDÜM BEYİN DEĞİŞECEK DEDİLER. ERTESİ GÜNE PARÇA GAZİANTEP'TEN GELDİ HAZIRLADILAR VERDİLER SAĞOLSUNLAR. YALNIZ PARÇALAR SÖKÜLÜP TEKRAR TAKILDIĞI İÇİN MİDİR ÇOK ZIRILDIYOR... MOTOSİKLETTE YENİ SAYILIRIM. SERVİSE GÖTÜRÜP BU ÇOK ZIRILDIYOR DESEM ADAM BANA GÜLER Mİ? PLASTİKLERİ SÖKÜP KENDİM MONTAJLASAM MI? ÖNEREBİLECEĞİNİZ BİŞEY VAR MI ACABA????
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474

İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR. PEK UĞRAYAN OLMUYOR FORUMA. EKLEYECEĞİM BİRŞEY VAR. GEÇENLERDE MOTOR 10BİN DEVİRDE KESİCİYE GİRDİ TEKRAR GAZ YEMEDİ, STOP ETTİ. KONTAĞI KAPATIP AÇTIĞIMDA ÇALIŞTI. BUNU ÜÇ KEZ YAŞADIM SERVİSE GÖTÜRDÜM BEYİN DEĞİŞECEK DEDİLER. ERTESİ GÜNE PARÇA GAZİANTEP'TEN GELDİ HAZIRLADILAR VERDİLER SAĞOLSUNLAR. YALNIZ PARÇALAR SÖKÜLÜP TEKRAR TAKILDIĞI İÇİN MİDİR ÇOK ZIRILDIYOR... MOTOSİKLETTE YENİ SAYILIRIM. SERVİSE GÖTÜRÜP BU ÇOK ZIRILDIYOR DESEM ADAM BANA GÜLER Mİ? PLASTİKLERİ SÖKÜP KENDİM MONTAJLASAM MI? ÖNEREBİLECEĞİNİZ BİŞEY VAR MI ACABA????

servise git belki birşeylerle destekler yada bir parçasını eksik takmış olabilir uğraşma :) bu arada bende cumartesi bu motordan alıyorum yakıt tüketimi hiç ölçtün mü sorduğum kimse ölçmemiş ?
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
12
VERDİĞİN BİLGİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TAKILIYORUM BÖYLE ZIRILTILARA. MOTORDA TRİPMETRE VAR. YEDEKTE İKEN 30 LİRALIK BENZİN ALDIM. TRİPMETREYİ SIFIRLADIM. ŞİMDİ 90 KM YOL YAPTIM. BİRAZ DEVİRLİ KULLANIYORUM MOTORU. GÖSTERGE DİJİTAL. 30 LİRA 3 DİŞ DOLDURDU HALEN 3 DİŞTE. YEDEĞE GİÇİNCE BİŞEYLER ANLAYABİLİRİZ SANIRIM. 300 KM DE HENÜZ
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
VERDİĞİN BİLGİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TAKILIYORUM BÖYLE ZIRILTILARA. MOTORDA TRİPMETRE VAR. YEDEKTE İKEN 30 LİRALIK BENZİN ALDIM. TRİPMETREYİ SIFIRLADIM. ŞİMDİ 90 KM YOL YAPTIM. BİRAZ DEVİRLİ KULLANIYORUM MOTORU. GÖSTERGE DİJİTAL. 30 LİRA 3 DİŞ DOLDURDU HALEN 3 DİŞTE. YEDEĞE GİÇİNCE BİŞEYLER ANLAYABİLİRİZ SANIRIM. 300 KM DE HENÜZ

Kafa bölümünden gelen zırıltı sorunsalı çözümü
Arkadaşlar bugün kafadan gelen zırıltının kaynağını buldum.

Plastik aksamlar birbirlerine sürtme-çarpma yapıyormuş.

Fotoda ( anahtarlığın iki yanında ) gördüğünüz ( turunculu ) yeri sizde yalıtın ve sesten kurtulun :)
kkx86.jpg
[/url][/IMG]

makselinin blogundan alıntı yaptım onu okursan belki başka sorunlarınada yardımcı olur o da bunun bir üst modeli .
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
12
Kafa bölümünden gelen zırıltı sorunsalı çözümü
Arkadaşlar bugün kafadan gelen zırıltının kaynağını buldum.

Plastik aksamlar birbirlerine sürtme-çarpma yapıyormuş.

Fotoda ( anahtarlığın iki yanında ) gördüğünüz ( turunculu ) yeri sizde yalıtın ve sesten kurtulun :)
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://d1302.hizliresim.com/16/v/kkx86.jpg[/url][/url]

makselinin blogundan alıntı yaptım onu okursan belki başka sorunlarınada yardımcı olur o da bunun bir üst modeli .

SERVİSE GİTMEDEN ÖNCE RÜZGARDAN SAVRULAN ANAHTARLIK SES YAPIYOR DİYE ANAHTARLIĞI DAHİ SÖKMÜŞTÜM......

BENİMKİSİNDE MOTORA YAKIN YERLERDEN GELİYOR. VAKTİM OLSA BAKACAĞIM. BAŞKA MERAK ETTİĞİN VARSA YENİ DE OLSAM YARDIMIM OKUR BELKİ...
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
valla ben motora yeni baslayacagim aklima soru dahi gelmiyor bilgisizlikten :D
ama sen + ve - lerini yazabilirsin hem diger alacaklarada yardimci olmus olursun malum bu sayfada pek konusan yok :D
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
12
valla ben motora yeni baslayacagim aklima soru dahi gelmiyor bilgisizlikten :D
ama sen + ve - lerini yazabilirsin hem diger alacaklarada yardimci olmus olursun malum bu sayfada pek konusan yok :D

birincisi tip güzel.. göze hoş gelen modern bir görüntüsü var. internet sitesinde yok, aslında motorun altında koruma var o daha hoş gösteriyor. motor cılız değil. ve yakından bakınca kalite hissi uyandırıyor. görenler "çin malı mı" diye soruyor ama ses tonlarından "hayır" cevabı duymayı bekledikleri belli oluyor. emin değilim ama üretim çin değil büyük ihtimal...

ikincisi motoru güzel.. az yakıyor.. titreşim belli devirde özellikle 5bin de ayaklarımda hissediyorum.. rahatsız etmiyor zaten koltukta hiç hissedilmiyor. özellikle arkama aldığım arkadaşlarıma soruyorum, titreşim hissetmiyoruz diyorlar. motor 3bin devirde neyse, 9bin devirdede aynı titreşimde. gittikçe artan veya azalan bi titreşim söz konusu değil.. sesi güzel çıkıyor. yamaha ybr tarzında. düşük devirde sessiz, yüksek devirde müzik gibi uğuldayıp uzuyor.. aldığım yer suzuki motorunu kullandığını söyledi ne kadar doğru bilmiyorum..

amortisörleri ben sevdim. motor rahat. yalnız iki kişi ile derin çukur ve tümseklere dikkat etmek gerekiyor. özellikle benim gibi 90 kiloluk arkadaşıyla gezenler.!!

gösterge dijital.. okunaklı. istediğiniz zaman sıfırlayabildiğiniz tripmetre ve saati var. turkuaz sayılar üzerine kırmızı ibre bence hoş duruyor.

kontroller rahat kullanılıyor. vitesler rahat geçiyor. bazen durur vaziyette iken zorlanıyorum, normal mi ya da ben mi beceremiyorum bilmiyorum ne de olsa ilk debriyajlı motorum..

motor yan sehpata veya viteste ikende debriyaja basmadan çalışmıyor. her motorda var mıdır onuda bilmiyorum doğrusu :)

sellektör düğmesi var, oldukça kullanışlı. bunun düşük cc de her motorda olmadığını biliyorum ama :)

olumsuz olarak diyebileceğim tek şey arka frende disk olsa daha hoş olurdu. elbette vahim bişey değil...

hızı kaç yapar bilmiyorum benim motor 300 km de... 4. vitesle 90 yapılıyor. sanırım zararlı 500 öncesi ama bugün denedim 105 yaptı en son. sanırım daha yolu var..

şimdilik memnunum elhamdülillah...
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
59
Selam arkadaşlar bende bugün fuarda kanuni gt 170, mcx 150 ve rks titanic 150 arasında kararsız kaldım. Yarın birtanesini alacağım ama hangisini? Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Arkadaşlar selamlar. Bir arkadaşım rks almayı düşünüyor. Satış fiyatı 3.414TL, plaka ruhsat sigorta vs anahtar teslim ne kadara gelir diye ben yeni motor aldığım için bana sordu. Ama ben motorumu liste fiyatından değil de biraz daha indirimli aldığım için, ek külfetler tam olarak kaça mâl olur net bir rakam söyleyemedim.

Benim motoru aldığım yer rks de satıyor. Satıcıya motorumu alırken sorduğumda, rks'lerde herhangi bi indirim yapamıcaklarını söylemişti. 3400 satış desek, anahtar teslim kaçı bulur?
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
ankarada islemler 350 tl tuttu 3750 tl yi bulur anahtar teslim fiyati . Alacaksa soylesin madem indirim yapmiyorlar kask branda ve koruma demiri hediye etsinler. Bu arada motor guzel daha demin uzerinden indim :)
kastamonuda bir arkadasim 300 e mal etmis.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Plakayı kendiniz çıkarın, 50-100 lira kâr etseniz bile 1-1.5 depo benzin alınır bol bol gezersiniz.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Motoru 3.250 yaparlar..Kardeşime alacağım yaptılarda zaten.Plakada 300 tutar.Hediye isteyin..Plakayı bile bayii ye yaptıranlar var.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Birkaç markanın daha bayiliğini yapan bir yer. Bunda indirime gitseler, diğer çinlileri alan olmaz diye herhalde RKS'de indirim yapmıyorlar, diğer markalarda yapıyorlar. Bende de aynısı oldu. Motoran'ı gayet uygun bi fiyattan vermişlerdi. Tabi keşke durumum elverseydi de rks alsaydım. Ama olsun Allah pişman etmez inşallah :mrgreen:

Neyse konuya döneyim, koruma demiriyle, 20liralık kasklardan veriyorlar hediye olarak. (Ki kask direk çöpe gidecek cinsten. Üzerini ben tamamlayayım, güzel bi kask ver dedim adama, başka kaskları yok. Nasıl bi motorcuysa...)

Plakayı filan kendisinin çıkaracağını sanmıyorum arkadaşın. Öyle uğraşabilecek biri değil, direk "hazır abi gel bin" demeliler :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Plakayı bayiye yaptırsa bile emniyete gidip imza atacak, sigortacıya araç plakasını işlettirecek.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Birkaç markanın daha bayiliğini yapan bir yer. Bunda indirime gitseler, diğer çinlileri alan olmaz diye herhalde RKS'de indirim yapmıyorlar, diğer markalarda yapıyorlar. Bende de aynısı oldu. Motoran'ı gayet uygun bi fiyattan vermişlerdi. Tabi keşke durumum elverseydi de rks alsaydım. Ama olsun Allah pişman etmez inşallah :mrgreen:

Neyse konuya döneyim, koruma demiriyle, 20liralık kasklardan veriyorlar hediye olarak. (Ki kask direk çöpe gidecek cinsten. Üzerini ben tamamlayayım, güzel bi kask ver dedim adama, başka kaskları yok. Nasıl bi motorcuysa...)
O kasklar çöplük zaten :)

Plakayı filan kendisinin çıkaracağını sanmıyorum arkadaşın. Öyle uğraşabilecek biri değil, direk "hazır abi gel bin" demeliler :mrgreen:

:) O kasklar çöpe gider zaten yada arkana binecek kişiye takarsın :)

Plakayı bayiye yaptırsa bile emniyete gidip imza atacak, sigortacıya araç plakasını işlettirecek.

Tabiki ama gene bir nebze olsun kolaylık sağlayan satıcılar var..
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
valla ne yalan soyleyim bende scorpion exo 750 ve verdikleri dandik dedigin kasktan var dandik kaskta daha rahat ediyorum :D ama scorpionda bugu yapmiyor orasida ayri tabi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst