satmıyorum yusuf merak etme gezicez elbette az kaldı
tusubasa.senin yapacağın tek şey var para biriktirvericem sana motoru.
hacı bunu arkadaşa arattım ben ..@Tsubasa
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...orjinal-ve-bakimli-9990km-de-101732496/detay/
Bu makine uygun duruyor, arayıp görüştün mü ?
Sahibinden.com da bir gt250r var, kırmızı-beyaz 2012 kasa. Jantları kırmızıya boyamış. Çok tatlı olmuş cidden. Plasti dip alıp ön jantı kırmızı, arka jantıda beyaz yapmayı kafaya koydum ancak bütçe şuan uygun değilAncak çok şık duracağına eminim
http://img833.imageshack.us/img833/2510/1a14ee79398d4e338055ba3.png
arkadaş ktm ye de turuncu ne yakışıyor
Alperin motoru, yeni incelemede hakkını alır umarim aea dan
Bende bu gun ilk defa okula motorla gittim, tam çıkarken yol yokuş aşaa ve parke gibiydi, asfalt değildi yani. Ayağımda da yeni botlar, hassasiyete alisamamisim falan... Arka frene dokunmamla arka tekerleğin yanima gelmesi bir oldu. Hemen gidonu terse kırıp ayaklarimla sikistirdim motoru ve dusurmedim aklim gitti ama biraz
![]()
Alperin motoru, yeni incelemede hakkını alır umarim aea dan
Bende bu gun ilk defa okula motorla gittim, tam çıkarken yol yokuş aşaa ve parke gibiydi, asfalt değildi yani. Ayağımda da yeni botlar, hassasiyete alisamamisim falan... Arka frene dokunmamla arka tekerleğin yanima gelmesi bir oldu. Hemen gidonu terse kırıp ayaklarimla sikistirdim motoru ve dusurmedim aklim gitti ama biraz
![]()
Olur arada öyle ya, zaten mecbur kalmasam motorla cıkmazdım yağmurda camurda, kendim icin değil motora yazık.
Bu arada kırmızı manet düşünen varsa 70 liradan vericem.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...-renkli-debriyaj-fren-maneti-107314273/detay/
Bi heves getirip, takmaktan vazgeçtim sonradan. sıfır jelatininde duruyolar.
bu ay ödemeler çok fazla diye alacağım her şeyden vazgeçtim içinde manet de vardı bunların geçenki kor egzoz resminin nedeni enjeksiyon sistemine bulaşan pislikmiş 130 lira çarpıldım mecburen inş elime biraz nakit geçerse pm atarım sana manet alacağım çünkü
Reis 200 250 tl'lik ekzoz alıp takmaktansa git orjinal ekzozu kestir içindeki demiri çıkart derim ben. Sesi de çok tatlı oluyorhiç olmadık zamanda aklıma egzos düştüilla masraf yapıcaz ya!!:jocolor: şöyle 200-250 civarı egzoslar var nasıllar acabaaa??
dostum başkasına söz vermediysen ben alırımOlur arada öyle ya, zaten mecbur kalmasam motorla cıkmazdım yağmurda camurda, kendim icin değil motora yazık.
Bu arada kırmızı manet düşünen varsa 70 liradan vericem.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hyosung-gt-250-r-renkli-debriyaj-fren-maneti-107314273/detay/
Bi heves getirip, takmaktan vazgeçtim sonradan. sıfır jelatininde duruyolar.
yeni kasada sıkıntısı pek yoksa ben talip olabilirim
bu ay ödemeler çok fazla diye alacağım her şeyden vazgeçtim içinde manet de vardı bunların geçenki kor egzoz resminin nedeni enjeksiyon sistemine bulaşan pislikmiş 130 lira çarpıldım mecburen inş elime biraz nakit geçerse pm atarım sana manet alacağım çünkü