Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
@Tsubasa

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-son-firsat-2009-orjinal-ve-bakimli-9990km-de-101732496/detay/

Bu makine uygun duruyor, arayıp görüştün mü ?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
satmıyorum yusuf merak etme gezicez elbette az kaldı:)

tusubasa.senin yapacağın tek şey var para biriktir:) vericem sana motoru.

abi 7ye dayarım parayı ararım seni iyi bak motoruma :rendeer:


hacı bunu arkadaşa arattım ben ..
bu çizik mizik var demiş motorda yan yatması yok demiş .
sonra bir kere bi yere vurdum mu ne demiş yan yattı boyattık filan demiş
böyle deyince migdem bulandı.
abi yalan oldu mu ben soguyorum ya..
abi nolucak boyuttuysa motor aksamı temiz mi temiz , sıfırı gibi olmaz ama insan söyler bu değişti diye
kime güvenecegime şaşırdım..
üç kagıt mı yapmak lazım illa ki?
ben 4 motor sattım bugune kadar ne olduysa söyledim..
şansıma hemende gitti istediğim paralara
bir cbf sattım 17 binde aldım 36 binde sattım, alan cocuk 2 sene bindi yazın gördüm kilometresi 24 binde
bizim kilometre geri çalışıyor dedi yavşak..
aferin dedim devam et ..
böyle adamlardan motosiklet alacagıma yürürüm abi..
yalan mı ?
dünkü gt250 muhabeti de öyle ..
cocuk benim ailemin yaşadıgı yerde. aramışlar elamanı motor tertemiz değişeni yok demiş..
böyle yalan mı olur ya? bunun adı nedir? sıfat olarak bilemedim ben
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Sahibinden.com da bir gt250r var, kırmızı-beyaz 2012 kasa. Jantları kırmızıya boyamış. Çok tatlı olmuş cidden. Plasti dip alıp ön jantı kırmızı, arka jantıda beyaz yapmayı kafaya koydum ancak bütçe şuan uygun değil :) Ancak çok şık duracağına eminim

1a14ee79398d4e338055ba3.png
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Alperin motoru, yeni incelemede hakkını alır umarim aea dan :)

Bende bu gun ilk defa okula motorla gittim, tam çıkarken yol yokuş aşaa ve parke gibiydi, asfalt değildi yani. Ayağımda da yeni botlar, hassasiyete alisamamisim falan... Arka frene dokunmamla arka tekerleğin yanima gelmesi bir oldu :D. Hemen gidonu terse kırıp ayaklarimla sikistirdim motoru ve dusurmedim aklim gitti ama biraz :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Alperin motoru, yeni incelemede hakkını alır umarim aea dan :)

Bende bu gun ilk defa okula motorla gittim, tam çıkarken yol yokuş aşaa ve parke gibiydi, asfalt değildi yani. Ayağımda da yeni botlar, hassasiyete alisamamisim falan... Arka frene dokunmamla arka tekerleğin yanima gelmesi bir oldu :D. Hemen gidonu terse kırıp ayaklarimla sikistirdim motoru ve dusurmedim aklim gitti ama biraz :D

Kızlara hava atmak kolay mı oyle :D
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Alperin motoru, yeni incelemede hakkını alır umarim aea dan :)

Bende bu gun ilk defa okula motorla gittim, tam çıkarken yol yokuş aşaa ve parke gibiydi, asfalt değildi yani. Ayağımda da yeni botlar, hassasiyete alisamamisim falan... Arka frene dokunmamla arka tekerleğin yanima gelmesi bir oldu :D. Hemen gidonu terse kırıp ayaklarimla sikistirdim motoru ve dusurmedim aklim gitti ama biraz :D

sen dua et zincirin atmamış vites yürürlükteyken :queen:
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Olur arada öyle ya, zaten mecbur kalmasam motorla cıkmazdım yağmurda camurda, kendim icin değil motora yazık :) .

Bu arada kırmızı manet düşünen varsa 70 liradan vericem.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hyosung-gt-250-r-renkli-debriyaj-fren-maneti-107314273/detay/

Bi heves getirip, takmaktan vazgeçtim sonradan. sıfır jelatininde duruyolar.
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
Olur arada öyle ya, zaten mecbur kalmasam motorla cıkmazdım yağmurda camurda, kendim icin değil motora yazık :) .

Bu arada kırmızı manet düşünen varsa 70 liradan vericem.

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...-renkli-debriyaj-fren-maneti-107314273/detay/

Bi heves getirip, takmaktan vazgeçtim sonradan. sıfır jelatininde duruyolar.

bu ay ödemeler çok fazla diye alacağım her şeyden vazgeçtim içinde manet de vardı bunların geçenki kor egzoz resminin nedeni enjeksiyon sistemine bulaşan pislikmiş 130 lira çarpıldım mecburen inş elime biraz nakit geçerse pm atarım sana manet alacağım çünkü
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
bu ay ödemeler çok fazla diye alacağım her şeyden vazgeçtim içinde manet de vardı bunların geçenki kor egzoz resminin nedeni enjeksiyon sistemine bulaşan pislikmiş 130 lira çarpıldım mecburen inş elime biraz nakit geçerse pm atarım sana manet alacağım çünkü

şu enjeksiyona kaçan pislik olayına pek mantık yürütemedim. aydınlatabilir misin ? bide 130 TL neye verdin?
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
hiç olmadık zamanda aklıma egzos düştü :D illa masraf yapıcaz ya!!:jocolor: şöyle 200-250 civarı egzoslar var nasıllar acabaaa??
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Olur arada öyle ya, zaten mecbur kalmasam motorla cıkmazdım yağmurda camurda, kendim icin değil motora yazık :) .

Bu arada kırmızı manet düşünen varsa 70 liradan vericem.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hyosung-gt-250-r-renkli-debriyaj-fren-maneti-107314273/detay/

Bi heves getirip, takmaktan vazgeçtim sonradan. sıfır jelatininde duruyolar.
dostum başkasına söz vermediysen ben alırım
yanlız haziranı beklersin malum benim motor istanbulda anca orda görüsürüz
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Manet duruyo öyle valla kenarda, ilanada koydum gerçi iki aydır, arayan soranı geçtim, ilana bakan bile yok.Burdan birine giderse de iyi olur cünkü getirdiğim fiyata veriyorum.Olmadı benim orjinal manetler, yıpranınca kendim takarım.

bu ay ödemeler çok fazla diye alacağım her şeyden vazgeçtim içinde manet de vardı bunların geçenki kor egzoz resminin nedeni enjeksiyon sistemine bulaşan pislikmiş 130 lira çarpıldım mecburen inş elime biraz nakit geçerse pm atarım sana manet alacağım çünkü

Usta nokta atışı yaparak, sorunu bulup kökten hallettiyse 130 lira cokta önemli değil.Enjeksyon takımı biraz tuzlu olur cünkü her araçta, ama anladığım kadarıyla bi parca değişmedi, sadece usta uğraşmış, temizlemekle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst