- Katılım
- 11 Ara 2005
- Mesajlar
- 22
geçenlerde anadoludan avrupa yakasına geçerken köprüden önce ve beşiktaşda iki kere çevrildim normal ehliyet ve ruhsat kontrolleri yapıldı
top case e iki polisde birşey demedi ve aylardır da top case le geziyorum o kadar polis önünden geçiyorum kimsede birşey demiyor
bu kadar çok kurcalarsak mailler le karpuz kabuklarını akıllarına düşüreceğiz
top case e iki polisde birşey demedi ve aylardır da top case le geziyorum o kadar polis önünden geçiyorum kimsede birşey demiyor
bu kadar çok kurcalarsak mailler le karpuz kabuklarını akıllarına düşüreceğiz
