sarmaların gücü adına doktor bu ne, bir mz de nasıl okadar kırık olur. sırf kaynatayım günüm geçsin diye kendinmi kırdın.

cayrocıpter olayı çok hoş. en azından bana öyle hoş görünüyor. olabilirliği de yüksek. devletin memuru olmasaydım şimdiye kadar çoktan hayata geçmişti projem, ama dediğim gibi olgunlaşması için bekliyorum. ama sende bu kabiliyet varken çok kaliteli ve güzelini yapa bilirsin.
Allah iyiliğini versin emi :cherry: (bir mz de o kadar kırık olur ) derken kırık değilki ben kestim :cherry: hem o mz motosikletine lütfen kırıcı konuşmayalım ne o öyle kırık filan zoruna gidiyor ileride terfii olacak gökyüzüne çok sevinçli :cherry:
laf aramızda bende gayet hoş tutuyorum kendisini sekmanı , pistonu ne lazımsa bir dediği 2 olmuyor geçen baktım mızmızetti

neymiş elektirik ile alakalı her yerini değiştirecekmişim :cherry: elini sıcaktan soğuğa bile değdirmiyorum eeeee naapcan nazlı biraz kerata :cherry:
buda pervanem 1.35 boyunda amasya yapımı avrupadan gelen pervanelerin kopyası sağlam güvenilir ve ucuz

yani ucuz derken avrupaya göre
bu arada bir yandan resim yüklerken o aradada yazayım şu bizim gayro muhabbeti aklında ne kadar araştırdın bilmiyorum ama önüne çıkacak en büyük engel sanırım motorundan ziyade pal yani pervanesi olacak hayati öneme sahip olmazssa olmaz bir parça tabi kalite açısındanda öyle ama güzel haber vereyim türkiyede ürütmeye başladılar onu çok iyi biliyorum ve ayrıca yapmasıda sıkıntı uçurmasıda

bir çanta kaynak teknolojisiyle yapılmayacak bir iş olduğu için yapmayı hayal bile edemiyorum , paramotor trike uçmanın en basit en kolay yolu bence , zaten evin kömürlüğünde olsa olsa paramotor olur olcak bir şey olsa emin ol ben çoktan atlamıştım

bence senin proje bir 10 yıl daha olgunlaşsa hiç fena olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------
ulen konu uçmak olunca dayanamıyom arkadaş beaaaa

buda beni gökyüzünde taşıyacak olan kanadım tandem kanat sınıfına girdiği için fiyatları azcık acıtır, beni uçuracak teknoloji budur

motor sadece itme kuvveti sağlayacak, havada motor stop mu etti sıkıntı yok iniş planlamasını yap müsait alana in , yani löönnnk diye yere çakılmak yok tabi ekstra yedek te olacak oda yaklaşık 1500 lira civarı , tandem demek bir nevi artçılı uçmak anlamında kaldırma kapasitesi yüksek olan kanatlardır ve ticari amaçlı yolcu uçurmak adına kullanılanlardır , sıfır fiyatları ortalama 8500 lira civarlarındadır farklılıklar olabilir ve konu hakkında bir şey daha SKYWALK paraşütleri camianın mercedesidir

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
helal olsun abi...valla tebrik ederim seni....
kalıpları değiştirince daha geniş yada küçük boruları da bükebilirsin sanırım...
ankarada ivedik sanayide makina tasarım firmasında çalışmıştım...patron motorcu olunca motosikletlere eksesuar felan yapardık...
orta sehpa, topcase üzerine takılan demir aparat...
bizimde CNC boru bükme makinası vardı ... boru çapını boyunu açısını bilmem neyini girince kendi büküveriyordu

seninki de EL-C olmuş...:mrgreen:
aynen ferhatçım acil olarak şu an valla işimi görsünde bu olay ileride daha da estetikleştirilerek geliştirilir elde olan imkanlar ve çaresizlik sadece selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
Hava muhalefeti nedeniyle gelemiyorum o tarafa abi

az bişey ısındı mı atıcam kendimi yine 5km den uzun olan yollara =)
taaam taamm anladık havalar soğuktur dersin

hakkaten soğuk ama ciddiyim gel bir ara

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
vay arkadaş...

sözün bittiği yer...
yakında CIA ajanları bi operasyonla seni evinden almazlarsa daha da bişey demiyom abi...
ulen eray bi azını hayra aç be olm :cherry: en sonunda çullanacaklar başıma heeeee :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
bu arkadaşlarımızda bu sevdaya gönül vermiş TÜRK HAVA KURUMUndan hocalarımız ve uçan amir memur abilerimiz
bu aralar yine kaybolacağım ortalıktan eee bir koltukta 2 karpuz taşınmıyor tepeden tepeye koşuyorum zaman buldukça , sincap gibi sürekli, bilgi topluyorum gidip yerinde görüyorum , işi bilen insanlardan veri topluyorum , bilgi alıp sorular soruyorum

uçma işi en son teknik ve teorik yeterlilikten sonra

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
Ne geldi aklıma bende geçen gün kaza yaptığımda arabanın ön traversini kriko ile düzeltmiştim

kaportacıya gitmeme gerek kalmamıştı

Kullanmayı bilince hakikaten çok işe yarıyor bu ucube alet.
saten sende hiç sevmessin ya öle işleri :cherry: :thumleft: