5 000 lira bütçeye önerileriniz

Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
Hocam ben de Apache derim... Hem de kesinlikle

Ben 120 kg hanım 60 kg zorlanmadan ve titreşim olmadan 85 90 km/s ile yolculuk yapabiliyoruz. 6500 rpm den sonra başlıyor titreşim.
arka dişliği eski apache nin dişlisi ile değiştiriyoruz. 95 100 km den sonra başlıyor
ön amortisöre de kendi yağından 5 ml ekliyoruz.
ön arka irc lastik takıyoruz

benzin koyup gazlıyoruz...

5000 ile 10000 km arası motor tam olarak açılıyor uzun yolda 2,2 normal basarsak 110 120 2,5 lt 100 km de yakıtı var.
motorda yağ filitresi 2 tripmetre dijital takometre ve gazlı arka amortisörler var.

Bende yıllarca 90 model mz kullandım.89 model çok özel bir makinadır fazla yok piyasada inan heryer java kaynıyorken mz ne durumdaysa şimdi de apache aynı durumda. Foruma bir göz atarsan Türkiye de satılmayan rtr 160 ve rtr 180 eğer gelirse kullanıcılarının motorlarını 160 lık ve 180 liklerle değiştirmek istediklerini göreceksin.
apache gerçekten ekonomik, performanslı, şık ....

Fiyatı sitesinde 4250 lira bu fiyata değermi? Bana pek uygun gelmedi.
Ama seveni, tavsiye edeni çok . İnternetten Kütahya da bu motora nasıl bakabilirim diye aradım. Kütahya da ne servisi ne de satış bayisini bulabildim.
MZ 89 modellere çok özel makine demişsiniz neye göre dediniz? MZ i 8 yaşında aldım 16 senedir de yaz aylarında kullanıyorum. Sadece ateşlemeden sorun çıkardı.
Orijinali elektronik ateşleme idi şu anda platinli ateşlemeyle çalışıyor.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Fiyatı cb125 veya ybr 125 e yakın hatta fazla bile. Bu fiyatı hakediyormu?
Ayrıca internetten baktım Kütahyada ne satış bayisi ne de servisi var.
Honda, Yamaha ve TVS olarak kıyaslayınca kafamda markadan kaybediyor.
Hakkını verelim tipi güzelmiş.

Fiyatı sitesinde 4250 lira bu fiyata değermi? Bana pek uygun gelmedi.
Ama seveni, tavsiye edeni çok . İnternetten Kütahya da bu motora nasıl bakabilirim diye aradım. Kütahya da ne servisi ne de satış bayisini bulabildim.
MZ 89 modellere çok özel makine demişsiniz neye göre dediniz? MZ i 8 yaşında aldım 16 senedir de yaz aylarında kullanıyorum. Sadece ateşlemeden sorun çıkardı.
Orijinali elektronik ateşleme idi şu anda platinli ateşlemeyle çalışıyor.

TVS nin servisi var bizim burda yani Kütahyada "Moto Metin" Metin usta :cat: ama Hondanın yok :pr: aklın karışmış biraz sanırsam (normal olarak) Kütahya Garda güvenlik görevlisiyim istersen yarın günüdz görevdeyim bi ara yanıma uğra hem tanışalım bi çayımı iç hemde tavsiyeler hakkında konuşalım biraz :rendeer:
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
TVS nin servisi var bizim burda yani Kütahyada "Moto Metin" Metin usta :cat: ama Hondanın yok :pr: aklın karışmış biraz sanırsam (normal olarak) Kütahya Garda güvenlik görevlisiyim istersen yarın günüdz görevdeyim bi ara yanıma uğra hem tanışalım bi çayımı iç hemde tavsiyeler hakkında konuşalım biraz :rendeer:

Ben Tavşanlıdayım hemşerim. Çay teklifini bi ara değerlendiririz. Söylediğin Moto Metin bu motorların satışını da yapıyormu. Eğer öyleyse telefonunu verebilirmisin?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Orjinali platinli...
Düz depo değil mi sizinki deposu düz olması lazım. Arka çamurluğu oval olacak.Bir de platinli manyetolu olduğu için çok teper.İnternetten aratırsanız avrupada birçok kişinin bu modeli restore ettiğini göreceksiniz ayrıca performansı 1990 / 6 ay üretimlerinden sonraki modellerinden daha iyidir. Ben 1990 model almıştım 1992 yılında hala ararım o motoru 2001 de sattım :pr:

Apache nin fiyatı uygun değil tabii çünki Çinde yapılmıyor :) bence bir hafta sonu incele pişman olmazsın.
apache 2006 da tasarım ödülünü aldıktan sonra ybr nin tasarımı 2 kez değişti.Dikkat edersen şimdi ona benziyor.
cbf dede eli kulağındadır.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ben Tavşanlıdayım hemşerim. Çay teklifini bi ara değerlendiririz. Söylediğin Moto Metin bu motorların satışını da yapıyormu. Eğer öyleyse telefonunu verebilirmisin?

Satış yok Metin ustada sadece servis var vaktiyle tvs scoty pep + scooter kullanıyordum yedek parçasını ondan temin ederdik oradan biliyorum 2319801 servis telefonu
TVS nin satışı Uğureller de vardı burada onlarda iflas etti herhalde :pale:
Çay teklifimide yabana atma bu arada herkeze demem bak :p
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
Orjinali platinli...
Düz depo değil mi sizinki deposu düz olması lazım. Arka çamurluğu oval olacak.Bir de platinli manyetolu olduğu için çok teper.İnternetten aratırsanız avrupada birçok kişinin bu modeli restore ettiğini göreceksiniz ayrıca performansı 1990 / 6 ay üretimlerinden sonraki modellerinden daha iyidir. Ben 1990 model almıştım 1992 yılında hala ararım o motoru 2001 de sattım :pr:

Apache nin fiyatı uygun değil tabii çünki Çinde yapılmıyor :) bence bir hafta sonu incele pişman olmazsın.
apache 2006 da tasarım ödülünü aldıktan sonra ybr nin tasarımı 2 kez değişti.Dikkat edersen şimdi ona benziyor.
cbf dede eli kulağındadır.

MZ orijinali platinli değildi. Elektronik ateşlemeydi. Elektronik ateşleme yandı orijinalini bulamadım şu an platinli. Deposu ise aynı o modellerde olduğu gibi. Arka çamurluk dediğiniz gibi oval. Ön fren disk değil balatalı. Birde yağ deposu yok. Yağ benzine karıştırılıyor. Motoru Bulgar göçmeninden almıştım. Belki bu sebepten farklıdır. Adam Bulgaristandan Bursaya kadar motora binerek geldiğini söylüyordu ne derece doğrudur bilmiyorum. MZ elektronik ateşlemeliyken bir basışta çalışırdı. Şu an motor soğukken hemen çalışmıyor.
Apache Çinde yapılmıyor demekle cb125 ve ybr 125 den daha kaliteli olduğunu söylüyorsunuz. cb ve ybr Çin üretimi mi? Apache Hindistan üretimi mi lütfen yanlışım varsa düzeltin

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

Satış yok Metin ustada sadece servis var vaktiyle tvs scoty pep + scooter kullanıyordum yedek parçasını ondan temin ederdik oradan biliyorum 2319801 servis telefonu
TVS nin satışı Uğureller de vardı burada onlarda iflas etti herhalde :pale:
Çay teklifimide yabana atma bu arada herkeze demem bak :p

Hemşerim inşallah uygun bir zamanda çayını içmeye geleceğim. Çayıda çok severim zaten. İsmin neydi?
Peki bu motoru Kütahyada kim satıyor? Bu konuda yardımcı olabilirmisin?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
evet senin mz biraz farklı Türkiyeye gelen 89 lar twinsport java lar gibi düz depolu kampana frenli platinliydi.
cb 125 ler sundiro diye bir çin firmasına yaptırılıyor.
Ybr her zamanki gibi çok sorunlu motorlar değil çok azında grank bilyası sorunu çıkabiliyor 45000 lerde
97000 km yapan apacheler var forumda yanlış hatırlamıyorsam tekteker ramço yapmıştı. Hala yağ yakmıyordu motoru.

ben apache derim ama ybr de sorunsuz bir motordur.
 
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
80
Marka takıntın varsa da TVS,her türlü TVS daha önce de dedim,güç,tip,kalite TVS.
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
bence ybr derim cbf yağ yakıo cbe125 de asyamotorda aynı model war demekkı onun kalitesinde die dusunuyorum ybr kendini kanıtlamış bir motor sizin bence çok ideal
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hemşerim inşallah uygun bir zamanda çayını içmeye geleceğim. Çayıda çok severim zaten. İsmin neydi?
Peki bu motoru Kütahyada kim satıyor? Bu konuda yardımcı olabilirmisin?
İsmim Ahmet yaşım 36 her zaman beklerim Kütahyada Apache satan yer yok ama Afyonda var yada Bursada var sen bi gel hele hallederis motör işi kolay :wiinkk:
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
hiz konusunda yanlis bilgilendirme olmasin arada 3 bg icin ybr yabana atilacak motor degildir 2 kisi ybr yle 100 e sabitleyip 90 km boyunca hic durmadm yilin ilk gezisi madrun'da .. sorunsuzluguyla ve 2.el de elden cikarma konusunda digerlerinden ustundur ama cbf te guzeldir apache de .. 2 kisi uzun yola cikarim derseniz cbf oneririm bende:)
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
hiz konusunda yanlis bilgilendirme olmasin arada 3 bg icin ybr yabana atilacak motor degildir 2 kisi ybr yle 100 e sabitleyip 90 km boyunca hic durmadm yilin ilk gezisi madrun'da .. sorunsuzluguyla ve 2.el de elden cikarma konusunda digerlerinden ustundur ama cbf te guzeldir apache de .. 2 kisi uzun yola cikarim derseniz cbf oneririm bende:)

Evet birde ikinci el konusu var. ybr 125 ve cbf 150 nin üretim yerleri neresi?
2013 model ybr 125 ler nisan ayında satılmaya başlayacakmış. O zamanda iyi bir zam yaparlar herhalde
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
Yanlış bilgilendirmeyim ama çin olması gerekiyor yanlışım varsa arkadaşlar düzeltir. Çin olmasında bence bi mahsuru yok sistem aynı sonuçta çizim projeleri malzemeler vs. diye biliyorum . galiba amaçları sadece çalışan maliyetini düşürmek ..
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
halıl usat sen gıt motor almadan kutahyaya bul ahmet abımı.o sana gerekenı gereklı oldugu sekılde anlatır.tecrubeyse tecrube.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Evet bu benim de dikkatimi çekti. Kışa girmeden Honda cb125 ile Yamaha ybr 125 arasında daha fazla fiyat farkı vardı. Yamaha fiyatı düşürdü
türkiyede hatta bütün yerkürede alacağın, bineceğin en son motor cb125 olsun. bugüne kadar katettiğim 9428 km nin her 1 kilometresinde pişman oldum. belki benim beklentime cevap vermedi, memnun olan birçok kişi olabilir ama içimdeki yangın ve öfkeden dolayı hiç kimseye tavsiye etmiyorum. aman almayın. mobilet gibi gidiyor.
2 saat önce kendi motorumdan inip yeni bir cbf 150 ye bindim, aradaki titreşim farkını, torkunu, ivmelenmesini ve konforunu hissedince bu sefer pişmanlığım daha çok arttı. mağazaya filan gidince bu cb125 denen motorun yanından bile geçme. çok az yakıyor dediklerinde o "çok" kelimesi kesinlikle yalan, kandırmaca, ikna aracı.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
Yanlış bilgilendirmeyim ama çin olması gerekiyor yanlışım varsa arkadaşlar düzeltir. Çin olmasında bence bi mahsuru yok sistem aynı sonuçta çizim projeleri malzemeler vs. diye biliyorum . galiba amaçları sadece çalışan maliyetini düşürmek ..
Sanki üretim yerine göre biraz farklılıklar oluyor. Mesela elimde iki tane samsung d900 i cep telefonu var. Biri çin diğeri kore üretimli. Bakınca ikiside aynı ama kore üretimli olanın kaydırmalı kapağı harika çalışırken çin üretimli olanın kapağı zorlamayla çalışıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:57 ----------

halıl usat sen gıt motor almadan kutahyaya bul ahmet abımı.o sana gerekenı gereklı oldugu sekılde anlatır.tecrubeyse tecrube.

Hemşerimle karşılıklı çay içeceğiz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:59 ----------

türkiyede hatta bütün yerkürede alacağın, bineceğin en son motor cb125 olsun. bugüne kadar katettiğim 9428 km nin her 1 kilometresinde pişman oldum. belki benim beklentime cevap vermedi, memnun olan birçok kişi olabilir ama içimdeki yangın ve öfkeden dolayı hiç kimseye tavsiye etmiyorum. aman almayın. mobilet gibi gidiyor.
2 saat önce kendi motorumdan inip yeni bir cbf 150 ye bindim, aradaki titreşim farkını, torkunu, ivmelenmesini ve konforunu hissedince bu sefer pişmanlığım daha çok arttı. mağazaya filan gidince bu cb125 denen motorun yanından bile geçme. çok az yakıyor dediklerinde o "çok" kelimesi kesinlikle yalan, kandırmaca, ikna aracı.

cb125 ten vazgeçtim gibi. Ön tarafından ve gösterge saatlerinden hoşlanmadım. Honda alırsam cbf 150 alacağım. Bununda yağ yakma sorunu varmış. Çok eksiltmiyordur herhalde. Sizde cbf 150 nin üretimden kaldırılacağına dair duyum aldınızmı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda spacy derim. 500 lira cebinde kalır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst