Tvs apache...
Kardeşim,arada çok önemli birşey demişsin..o da motoru taksitle/vadeyle alacağın..tamam,bu dönemde motor satışları zayıf gittiğinden peşini bastırdığında acayip indirimler var.ama sen taksitle alacaksan iş değişir.sana en hesaplı-avantajlı imkanı hangi firma sunuyor bunu da göz önüne al. Dileğim bir CBF alman yönünde elbette ne var ki parayı verecek olan sensin. Canını acıtmayan fiyat ve ödeme seçenekleriyle almaya bak. Hayırlı sürüşler..
CB125 çok dandik diye okuyorum hep.Hondayla alakası yok diyorlar. YBR uzun yolda çekilmez. CBF 150 veya arkadaşlarında dediği gibi yeni kasa CBR 125 tavsiyemdir. Apachie de titreşim çok.denedim ordan biliyorum
O uzun yolda çekilmez dediğin motorla dünya turu yapıldı hemde 3 kez...CB125 çok dandik diye okuyorum hep.Hondayla alakası yok diyorlar. YBR uzun yolda çekilmez. CBF 150 veya arkadaşlarında dediği gibi yeni kasa CBR 125 tavsiyemdir. Apachie de titreşim çok.denedim ordan biliyorum
YBR125 yada CBF150 ikilisinden birini seçin uzun yıllar kafanız rahat binersiniz.
cbf 150 lerde hoşuma gidiyor.bir insan neden 125 lik motorla dünya turu yaparki ? Dayanıklılığını göstermek için yapılmıştır. Bende zaten YBR nin kalitesine laf etmedimki. Ama bana kalırsa 150 lik bir cbf 125 lik ybr den daha rahat uzun yola gider. Bu benim görüşüm tabi. Daha bugün 2012 YBR kullandım ilk defa. Benim 150 MC-X ten sonra YBR tatmin etmedi.
Fiyatı cb125 veya ybr 125 e yakın hatta fazla bile. Bu fiyatı hakediyormu?
Ayrıca internetten baktım Kütahyada ne satış bayisi ne de servisi var.
Honda, Yamaha ve TVS olarak kıyaslayınca kafamda markadan kaybediyor.
Hakkını verelim tipi güzelmiş.
1 yıldır commuterleri araştırırım,tarzı çok ama çok hoşuma gitmediği için tereddütteyim,ama inan TVS oldukça kaliteli,Ybr'nin tipini değiştirmesine neden olmuş,tasarım ödüllü bir model.Sarı rengi çok tutuluyor ama bence kırmızı daha güzel.Beygiri oldukça iyi,torku oldukça iyi...Ybr vs bunlar Japon ama 250 cc altındakilerde Japon teknolojisi çok hissedilmiyor,maliyetten kırpmak ve Çinlilerle rekabet açısından.Ayrıca çok cılız gözüküyor,Cbf dersen baştan aşağı tip olarak bana göre çok kötü,sana %75 TVS diyorum,%25 Ybr.Paylaştığım videoyu izle lürfen.Tvs'yi 6 ay önce İzmir fuarında gördüm,gören bir daha bakıyordu,bir kişiye de anlattım bu motor diğer akranlarından daha güzel gözüküyor dedi ve almak üzere fuardan çıktı.
http://www.youtube.com/watch?v=7owwkdefvas
paran az değil, fuarı beklemeni tavsiye ederim, bakarsın ideal birşeyler çıkar ortaya
cbf 150 alın konfor rahatlık 2 kişi sorunsuz performans devam edinben olsam 2. el 4.000 bine kadar garantisi devam eden temiz motor bakardım geri kalan para ile kask eldiven pantolon mont ne eksiğim varsa onu alırdım...
Fiyatı cb125 veya ybr 125 e yakın hatta fazla bile. Bu fiyatı hakediyormu?
Ayrıca internetten baktım Kütahyada ne satış bayisi ne de servisi var.
Honda, Yamaha ve TVS olarak kıyaslayınca kafamda markadan kaybediyor.
Hakkını verelim tipi güzelmiş.
martın başında motosiklet fuarı olur, orada elleyerek, yedek parça fiyatlarını da karşılaştırarak istediğiniz motoru daha rahat seçersiniz bence.
şu anki kafam olsa;
2. el bi tane 2008 cbr 125 denk gelmişti. 3400e adam bırakacaktı. eşşeklik edip almadım; düşürürsem karenaj parasını ayarlayamam diye...
11 bin kmde ybr ile 2 kere düştüm. 1.si karda sürerken, 2.si yolda giderken yaya arka koltuğa atlamaya çalışmıştı.
ybr ile bugün 60 km falan yol yaptım; daha doğrusu şu 3-4 günde 260 km yaptım.
düzde 85-95. uzun yolda yokuşa gelince 70e düşüyor. yokuş aşağı 105 anca yapıyor.
şehir içinde (50-60 km)sağ şeritteyken ve sol şerit akarken gazı açtımmı 2 aracın arasına girebiliyorum.
gene de bana tat vermiyor artık. hız istiyorum.
cbr olsa bir iki sene daha idare ederdim eminim. keşke de alsaydım o motoru...