5 000 lira bütçeye önerileriniz

Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
40
hocam ybr size kücük gelicektir tvs apache'nin hoşunuza gidecegini düşünüyorum son hızıda 135 civarı
son dönemde az bucuk bir indirim var iyi pazarlıkla 4000'e alınabileceğini düşünüyorum
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
84
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim,arada çok önemli birşey demişsin..o da motoru taksitle/vadeyle alacağın..tamam,bu dönemde motor satışları zayıf gittiğinden peşini bastırdığında acayip indirimler var.ama sen taksitle alacaksan iş değişir.sana en hesaplı-avantajlı imkanı hangi firma sunuyor bunu da göz önüne al. Dileğim bir CBF alman yönünde elbette ne var ki parayı verecek olan sensin. Canını acıtmayan fiyat ve ödeme seçenekleriyle almaya bak. Hayırlı sürüşler..
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
Kardeşim,arada çok önemli birşey demişsin..o da motoru taksitle/vadeyle alacağın..tamam,bu dönemde motor satışları zayıf gittiğinden peşini bastırdığında acayip indirimler var.ama sen taksitle alacaksan iş değişir.sana en hesaplı-avantajlı imkanı hangi firma sunuyor bunu da göz önüne al. Dileğim bir CBF alman yönünde elbette ne var ki parayı verecek olan sensin. Canını acıtmayan fiyat ve ödeme seçenekleriyle almaya bak. Hayırlı sürüşler..

Teşekkürler ozan bey. Ben henüz hiç fiyat sormadım
Fiyat konusu açılmışken Son zamanlarda cb 125, cbf 150 yada ybr 125 motorların fiyatlarını soran oldu mu peşin ve vadelide fiyatlarda ne kadar değişme oluyor?
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
sizin o markadan kaybediyor dediğiniz tvs apache aslında commuterlerin babasıdırda işte herkez bilmez..
sen tvs der geçersin ama o yolda bi bakmışsın yanından geçer. markası güzel çoğu commuterden 2 3gömlek daha kaliteli uzun ömürlü ve sağlamdır.
ama yaşadığınız yerde satış servis vs. yoksa tavsiye etmem diğerleri içindeki en sağlam olanı ybr,yi tercih edebilirsin
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
CB125 çok dandik diye okuyorum hep.Hondayla alakası yok diyorlar. YBR uzun yolda çekilmez. CBF 150 veya arkadaşlarında dediği gibi yeni kasa CBR 125 tavsiyemdir. Apachie de titreşim çok.denedim ordan biliyorum
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
CB125 çok dandik diye okuyorum hep.Hondayla alakası yok diyorlar. YBR uzun yolda çekilmez. CBF 150 veya arkadaşlarında dediği gibi yeni kasa CBR 125 tavsiyemdir. Apachie de titreşim çok.denedim ordan biliyorum

cbr 125 fiyat olarak beni aşıyor. Birde yaşı daha gençlere göre :p
cbf 150 de güzel motor. Yağ yakma sorunu vardı değilmi? Birde cbf 150 ler artık üretilmeyecekmiydi? benmi yanlış hatırlıyorum acaba!
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
CB125 çok dandik diye okuyorum hep.Hondayla alakası yok diyorlar. YBR uzun yolda çekilmez. CBF 150 veya arkadaşlarında dediği gibi yeni kasa CBR 125 tavsiyemdir. Apachie de titreşim çok.denedim ordan biliyorum
O uzun yolda çekilmez dediğin motorla dünya turu yapıldı hemde 3 kez...
Milletten kulaktan dolma lafları buraya yazıp bilgi kirliliği yapmayın.
Bugüne kadar beni geçmiş bir cbf(övdüğün) hatırlamıyorum.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
bir insan neden 125 lik motorla dünya turu yaparki ? Dayanıklılığını göstermek için yapılmıştır. Bende zaten YBR nin kalitesine laf etmedimki. Ama bana kalırsa 150 lik bir cbf 125 lik ybr den daha rahat uzun yola gider. Bu benim görüşüm tabi. Daha bugün 2012 YBR kullandım ilk defa. Benim 150 MC-X ten sonra YBR tatmin etmedi.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
bir insan neden 125 lik motorla dünya turu yaparki ? Dayanıklılığını göstermek için yapılmıştır. Bende zaten YBR nin kalitesine laf etmedimki. Ama bana kalırsa 150 lik bir cbf 125 lik ybr den daha rahat uzun yola gider. Bu benim görüşüm tabi. Daha bugün 2012 YBR kullandım ilk defa. Benim 150 MC-X ten sonra YBR tatmin etmedi.
cbf 150 lerde hoşuma gidiyor.
yağ yakma sorunu var birde üretimi duracak diye okumuştum sanki yanılıyormuyum?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
paran az değil, fuarı beklemeni tavsiye ederim, bakarsın ideal birşeyler çıkar ortaya
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
ybr küçük gelebilir hocam cbf150 daha uygun gibi geldi bana
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
cbf 150 alın konfor rahatlık 2 kişi sorunsuz performans devam edin:)ben olsam 2. el 4.000 bine kadar garantisi devam eden temiz motor bakardım geri kalan para ile kask eldiven pantolon mont ne eksiğim varsa onu alırdım...
 
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
80
Fiyatı cb125 veya ybr 125 e yakın hatta fazla bile. Bu fiyatı hakediyormu?
Ayrıca internetten baktım Kütahyada ne satış bayisi ne de servisi var.
Honda, Yamaha ve TVS olarak kıyaslayınca kafamda markadan kaybediyor.
Hakkını verelim tipi güzelmiş.

1 yıldır commuterleri araştırırım,tarzı çok ama çok hoşuma gitmediği için tereddütteyim,ama inan TVS oldukça kaliteli,Ybr'nin tipini değiştirmesine neden olmuş,tasarım ödüllü bir model.Sarı rengi çok tutuluyor ama bence kırmızı daha güzel.Beygiri oldukça iyi,torku oldukça iyi...Ybr vs bunlar Japon ama 250 cc altındakilerde Japon teknolojisi çok hissedilmiyor,maliyetten kırpmak ve Çinlilerle rekabet açısından.Ayrıca çok cılız gözüküyor,Cbf dersen baştan aşağı tip olarak bana göre çok kötü,sana %75 TVS diyorum,%25 Ybr.Paylaştığım videoyu izle lürfen.Tvs'yi 6 ay önce İzmir fuarında gördüm,gören bir daha bakıyordu,bir kişiye de anlattım bu motor diğer akranlarından daha güzel gözüküyor dedi ve almak üzere fuardan çıktı.

http://www.youtube.com/watch?v=7owwkdefvas
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
1 yıldır commuterleri araştırırım,tarzı çok ama çok hoşuma gitmediği için tereddütteyim,ama inan TVS oldukça kaliteli,Ybr'nin tipini değiştirmesine neden olmuş,tasarım ödüllü bir model.Sarı rengi çok tutuluyor ama bence kırmızı daha güzel.Beygiri oldukça iyi,torku oldukça iyi...Ybr vs bunlar Japon ama 250 cc altındakilerde Japon teknolojisi çok hissedilmiyor,maliyetten kırpmak ve Çinlilerle rekabet açısından.Ayrıca çok cılız gözüküyor,Cbf dersen baştan aşağı tip olarak bana göre çok kötü,sana %75 TVS diyorum,%25 Ybr.Paylaştığım videoyu izle lürfen.Tvs'yi 6 ay önce İzmir fuarında gördüm,gören bir daha bakıyordu,bir kişiye de anlattım bu motor diğer akranlarından daha güzel gözüküyor dedi ve almak üzere fuardan çıktı.

http://www.youtube.com/watch?v=7owwkdefvas

tvs apache 13 dk dan itibaren izlenebilir.
Değerlendirmede emsallerine göre daha kaslı olması, birazcık daha güçlü olması iyi yönleri. Ancak vibrasyon ve ön amortisör beğenilmiyor.
Hala honda ve yamaha ile kıyasladığımda tvs apache ye karşı mesafeliyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

paran az değil, fuarı beklemeni tavsiye ederim, bakarsın ideal birşeyler çıkar ortaya

Fuar neredeydi? Fuarda fiyatlar uygunmu olur? Bu konulara yabancıyım. Yardımcı olun lütfen

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

cbf 150 alın konfor rahatlık 2 kişi sorunsuz performans devam edin:)ben olsam 2. el 4.000 bine kadar garantisi devam eden temiz motor bakardım geri kalan para ile kask eldiven pantolon mont ne eksiğim varsa onu alırdım...

İkinci el temiz motor bulmak kolay değil.
Ayrıca yukarıda bahsettiğim bir konu var eskiden beri sıfır motor alma hayalim vardı.
Motoru vadeli alacağım ikinci elde vade işi daha da zor
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
martın başında motosiklet fuarı olur, orada elleyerek, yedek parça fiyatlarını da karşılaştırarak istediğiniz motoru daha rahat seçersiniz bence.

şu anki kafam olsa;

2. el bi tane 2008 cbr 125 denk gelmişti. 3400e adam bırakacaktı. eşşeklik edip almadım; düşürürsem karenaj parasını ayarlayamam diye...

11 bin kmde ybr ile 2 kere düştüm. 1.si karda sürerken, 2.si yolda giderken yaya arka koltuğa atlamaya çalışmıştı.

ybr ile bugün 60 km falan yol yaptım; daha doğrusu şu 3-4 günde 260 km yaptım.

düzde 85-95. uzun yolda yokuşa gelince 70e düşüyor. yokuş aşağı 105 anca yapıyor.

şehir içinde (50-60 km)sağ şeritteyken ve sol şerit akarken gazı açtımmı 2 aracın arasına girebiliyorum.

gene de bana tat vermiyor artık. hız istiyorum.

cbr olsa bir iki sene daha idare ederdim eminim. keşke de alsaydım o motoru...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Fiyatı cb125 veya ybr 125 e yakın hatta fazla bile. Bu fiyatı hakediyormu?
Ayrıca internetten baktım Kütahyada ne satış bayisi ne de servisi var.
Honda, Yamaha ve TVS olarak kıyaslayınca kafamda markadan kaybediyor.
Hakkını verelim tipi güzelmiş.

Halil abi kalite olarak yamaha,hondadan geri kalmaz tvs apache.

2 kişi de binerim demişsiniz,o yüzden performans olarak apache biraz daha avantaj sağlar.

Ama servisi ilinizde yoksa başka alternatiflere bakmanız daha iyi olacak.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
martın başında motosiklet fuarı olur, orada elleyerek, yedek parça fiyatlarını da karşılaştırarak istediğiniz motoru daha rahat seçersiniz bence.

şu anki kafam olsa;

2. el bi tane 2008 cbr 125 denk gelmişti. 3400e adam bırakacaktı. eşşeklik edip almadım; düşürürsem karenaj parasını ayarlayamam diye...

11 bin kmde ybr ile 2 kere düştüm. 1.si karda sürerken, 2.si yolda giderken yaya arka koltuğa atlamaya çalışmıştı.

ybr ile bugün 60 km falan yol yaptım; daha doğrusu şu 3-4 günde 260 km yaptım.

düzde 85-95. uzun yolda yokuşa gelince 70e düşüyor. yokuş aşağı 105 anca yapıyor.

şehir içinde (50-60 km)sağ şeritteyken ve sol şerit akarken gazı açtımmı 2 aracın arasına girebiliyorum.

gene de bana tat vermiyor artık. hız istiyorum.

cbr olsa bir iki sene daha idare ederdim eminim. keşke de alsaydım o motoru...

cbr 125 yaşıma göre biraz daha sportif kalıyor. O tarzda daha büyük güçlü motorlar olabilir ama onlara param yetmiyor
cbr 125 ise daha küçük bana sanki 17-25 yaş aralığında kullanılacakmış izlenimi veriyor.
ybr 125 in ise hız yapmadığını bazı arkadaşlar söylemiş bu kafamda büyük bir soru işareti oluşturdu.
Çok fazla hız yapmam ama basınca da motorun rahatca 100 ü görmesi lazım. Benim 24 yaşındaki MZ 251 bile basınca rahat 90-100 yapıyor.
cb125 ve ybr 125 Çin yada Taivan üretimi mi?. 125 cc motorlar Japonyada üretilmiyormuş diye bir bilgi ye ulaştım doğrumudur?
Şimdide ibre biraz cbf 150 ye kaydı gibi.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Hocam ben de Apache derim... Hem de kesinlikle

Ben 120 kg hanım 60 kg zorlanmadan ve titreşim olmadan 85 90 km/s ile yolculuk yapabiliyoruz. 6500 rpm den sonra başlıyor titreşim.
arka dişliği eski apache nin dişlisi ile değiştiriyoruz. 95 100 km den sonra başlıyor
ön amortisöre de kendi yağından 5 ml ekliyoruz.
ön arka irc lastik takıyoruz
benzin koyup gazlıyoruz...

5000 ile 10000 km arası motor tam olarak açılıyor uzun yolda 2,2 normal basarsak 110 120 2,5 lt 100 km de yakıtı var.
motorda yağ filitresi 2 tripmetre dijital takometre ve gazlı arka amortisörler var.

Bende yıllarca 90 model mz kullandım.89 model çok özel bir makinadır fazla yok piyasada inan heryer java kaynıyorken mz ne durumdaysa şimdi de apache aynı durumda. Foruma bir göz atarsan Türkiye de satılmayan rtr 160 ve rtr 180 eğer gelirse kullanıcılarının motorlarını 160 lık ve 180 liklerle değiştirmek istediklerini göreceksin.
apache gerçekten ekonomik, performanslı, şık ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst