Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
Havanın güzel olmasına aldanıp evden motorla çıktım ve sağanağa yakalanıp bir an önce ofise dönmeye çalışırken 108'le radara girerek 340 lira ceza yedim. Bu duruma sadece gülebiliyorum. :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Kürşat biladerim iyisindir umarım :) bi manetlerim kaldı onlarıda verirsem bişey kalmayacak ninjaya dair.. yeni bebek konusunda da tırsıyorum ne yalan söylim. kazadan sonra iki diz kapağım da kemik ödemi, belimde, omzumda, iki dirseğimde kalıcı dövmelerim oldu :) tamam çok şükür sapasağlamım yürüyebiliyorum ama biraz daha toparlanmam lazım psikolojik olarak. beklemedeyim :(

kardeş allah acil şifalar versin.. Tutkudan vazgeçme..
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
11
Eski sayfalarda vardı, kimin yaptırdığını hatırlamıyorum. Ben orjinal haliyle kullanıyorum henüz modifiye işine geçemedim :) Egzozdan yüksek devirlerde gayet güzel ses çıkıyor bu haliyle bırak derim ben. http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-268.html#post2703551 Linke tıklayarak bakabilirsin.
Evet gerçekten güzel olmuş aslında yararlı olur baya biraz kendimizi düzeltip böyle birşey düşünebilirim ilgilendiğin için çok teşekkür ederim :) Saygılar ...
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Abilerim bugün bir motorcuda led sinyal buldum. Hoşunuza gider diye düşünüyorum. Resim internetten alınma. Benim dediğim ürün monster yazılı bir paket içinde. Çifti 30 lira. Geçen R6'sı olan bir abim ebay'dan sipariş etmiş 40-45 liraya geldiğini söyledi. Belki hoşunuza gider diye düşündüm.

 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Abilerim bugün bir motorcuda led sinyal buldum. Hoşunuza gider diye düşünüyorum. Resim internetten alınma. Benim dediğim ürün monster yazılı bir paket içinde. Çifti 30 lira. Geçen R6'sı olan bir abim ebay'dan sipariş etmiş 40-45 liraya geldiğini söyledi. Belki hoşunuza gider diye düşündüm.

[url]http://img191.imageshack.us/img191/4684/10042880.png[/URL]
BENDE KULLANIYORUM RESIMDE PEK IYI CIKMASADA GERÇEK HALLERİ COK GUZEL VE BAŞARILI
20130114215840.jpg
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
R6 si olan abin Felon (Ali) mi ? Oda almisti boyle bi sinyal

Ta kendisi oluyor :) Ben kendi motosikletime alıcaktım ama maalesef bir türlü uyduramadım motosikletime. Sonra bırakmak zorunda kaldım. Aslında uydururdum da babam bırak 3 kuruşluk şey için orjinalliğini bozma diyince bende ellemedim daha. :)
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar forumda uygun yeri bura mıdır bilemedim ama benim bir sorum olacak, 2. el bir kask buldum ve almak niyetindeyim ama motorcu arkadaşlarımın dediği üzre kaskların bir kullanma ömrü bulunmaktaymış. Eğer bu konuda bilgi solan varsa ve paylaşırsa sevinirim. Bu arada almak istediğim kaskın modeli "SHOEI Raid II Nucleus TC2"
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Arkadaşlar forumda uygun yeri bura mıdır bilemedim ama benim bir sorum olacak, 2. el bir kask buldum ve almak niyetindeyim ama motorcu arkadaşlarımın dediği üzre kaskların bir kullanma ömrü bulunmaktaymış. Eğer bu konuda bilgi solan varsa ve paylaşırsa sevinirim. Bu arada almak istediğim kaskın modeli "SHOEI Raid II Nucleus TC2"

kaski yillarca kullanir insanlar shoei de iyi bir marka bir internet sitesi vardi orda kasklarin ne kadar saglam oldugu gosteriliyordu eger bilen biri varsa o siteyi paylasir sende alacagn kask hakkinda bilgi edinirsin. ama dusunmeden al derim ben kaza aninda kafani korusun yeter zaten bikac sene gecince ya cizilir yada sen skilirsin baska kask alirsin o yuzden fazla takilma bu detaya.
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
http://sharp.direct.gov.uk/ agility'nin bahsettiği sitenin linkini koydum.
2. el kask alırken dikkat edilmesi gereken hususlardan bir tanesi kaskın üretim tarihi. Kaskların ömürleri yaklaşık 5 yıl diye biliyorum. Zamanla içerisindeki yapı sertleşiyor ve sürücüyü koruyamacak duruma geliyor. Shoei için üretim tarihi sağ ya da sol yanak pedinin altında bulunuyor. Örneğin; 091011, 11 Kasım 2009 tarihine denk geliyor.
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
2. el kask almanı kesinlikle önermem. Çünkü kaskların iç kısmında jel gibi öze bir madde var bildiğim kadarıyla. Ve düşmelerden sonra o noktalar ömrünü doldurmuş oluyor. Yani çarpan kısımdaki jel işlevini yitiriyor. Bu yüzden 2.el kask önermem. Shoei alacağına LS2 al ama sıfır al için rahat etsin.300 lira birşey ama kaskın ömrünü biliyorsun hiç değilse.Can bu şansa bırakılmaz.
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
2. el kask almanı kesinlikle önermem. Çünkü kaskların iç kısmında jel gibi öze bir madde var bildiğim kadarıyla. Ve düşmelerden sonra o noktalar ömrünü doldurmuş oluyor. Yani çarpan kısımdaki jel işlevini yitiriyor. Bu yüzden 2.el kask önermem. Shoei alacağına LS2 al ama sıfır al için rahat etsin.300 lira birşey ama kaskın ömrünü biliyorsun hiç değilse.Can bu şansa bırakılmaz.

Kesinlikle katılıyorum kaza yapmış bir kask işlevini yitirmiştir.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667

Aleykum selam, hayırlı olsun güzel ninjaydı ne kadara sattın ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst