Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
49
arkadaşlar motoru aldık cb 125 ten kurtulduk arkaya 48 lıtrelık çanta koyduk çok rüzgar tuttu önde camda var galıba bırazda ondan çantayı söktük 35 lık koyduk bu bıraz daha ıyı camla kullanmak gerçekten zor oluyor sökecem galiba
 
Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
49
arkadaşlar bir depoyla 200 220 km gidiyorum sizce iyimi birde en fazla kaç km yapan var bu aletle benımkı 24000 oldu
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
29
7500 km kullandım, şehir içi jcosta varyatörlü sakin yada seri kullanım farketmiyor diyebilirim, 100 km de 3.3 ila 3.6 lt arası değişiyor...km hesbaına vurunca bir depo ile 224 km de yolda kaldığım yada mucizevi şekilde 268 km yaptığım oldu....Son sürat 120 yokuşaşağı 2 3 km de farkediyor, gps ile ölçümde kadrana kanmayın....Bu sırada iyi tüketimler genelde opet ile oldu, akpet ve lukoil cidden vahim...
 
Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
49
arkadaşlar daha önce kayışını değiştirenler ne marka tavsiye ederler acaba piyasada mitsubıshıler var bandolar var
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
Arkadaşlar benim bir sorum olacak.. motorumu çalıştırmadan önce enjeksiyon lambası söndükten sonra marşa basıyorum.. motor çalıştıktan sonrada 2-3 saniye enjeksiyon uyarı lambası yanıyor ve sönüyor.. bu neden olabilir? bilgisi olan varsa söylesin lütfen..bunun dışında herhangi bir sorun yok bu arada mototrum 17.400 km de..
 
Katılım
5 Ocak 2013
Mesajlar
2
meraba.antalyada bir çok motorda açık performans egsozu var.buna rağmen ruhsata işlenenmedinden ceza yazılacagı gibi söylemler var bu durumun resmi yolu yok mu?
ben ps 150i almaya karar verdim forum sayesinde. bi sorum daha olacak ps 150iye akrapovic egsoz takmak istiyorum bu ruhsata geçme gibi (yani ceza yemeyi önlicek alabileceğim tedbirler varmı?)
bu egsozda ps150ide flame(egsoz patlatıp renkli alev çıkması) mümkünmü dylanlar gibi?
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Arkadaşlar benim bir sorum olacak.. motorumu çalıştırmadan önce enjeksiyon lambası söndükten sonra marşa basıyorum.. motor çalıştıktan sonrada 2-3 saniye enjeksiyon uyarı lambası yanıyor ve sönüyor.. bu neden olabilir? bilgisi olan varsa söylesin lütfen..bunun dışında herhangi bir sorun yok bu arada mototrum 17.400 km de..

Merhaba,

Enjeksiyon ışığı, ağzına pislik toplanmış olabilir bu yüzden yanabilir, yada kontakta bazen temassızlık olabiliyo bundan da yapabilir. Bu bilgiler şahsi görüşümdür :)

Keyifli sürüşler...
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
10
slm arkadaşlar bende 1 bucuk ay önce ps aldım. daha önce farklı motorlar kullanmışlıgım var motorun yol tutuşu seriligi frenleme sistemi çok iyi. diger ps kullanan arkadaşlardan duyduma göre ilk 300 km motoru zorlama dedıler rodaj süresi olsa gerek. bende zorlamadam fazla max 80 i geçmedm. şimdi motor 850 km de ama tek kişi düzde 105 110 arası kalıyor. 2 kez de uzun yol yapmama ragmen. bin bakımından sonra daha açılırmı ? bin bakımında yagını degiştirdiginizde ne kullandınız yardımıcı olursanız sevınırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
arkadaşlar motora lastik alcam ne tavsiye edersiniz

Michellin City Grip ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

slm arkadaşlar bende 1 bucuk ay önce ps aldım. daha önce farklı motorlar kullanmışlıgım var motorun yol tutuşu seriligi frenleme sistemi çok iyi. diger ps kullanan arkadaşlardan duyduma göre ilk 300 km motoru zorlama dedıler rodaj süresi olsa gerek. bende zorlamadam fazla max 80 i geçmedm. şimdi motor 850 km de ama tek kişi düzde 105 110 arası kalıyor. 2 kez de uzun yol yapmama ragmen. bin bakımından sonra daha açılırmı ? bin bakımında yagını degiştirdiginizde ne kullandınız yardımıcı olursanız sevınırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------


arkadaşlar PS'nin normal şartlarda son hızı 110 km/saat tir. ama rüzgar eğim gibi şartlarda değişebilir. 130 görende duydum. Kendimde 130 yaptım ama egsozuda elime aldım :D

Bi zamanlar hızlansın diye gittim malossi varyatör kiti ve kayış aldım 115 oldu. yakıt arttı. Sonra sattım PS'i gidim kymco xciting250i aldım, alet 140'ı görüyo ama gerçek 140 değildi. aslında 125 filan yapıyodu. ve şehir içinde işkence gibiydi. dolayısıyla yine pişman oldum. Sonra tekrar PS ye döndüm.

Bence ps150i genelde şehiriçi kullanan, arada canım sıkılırsa şehirlerarası da giderim diyenler için ideal scooter. Benim alet 35 binde, maşallahı var. Hala aldığım gibi. İstanbulda olanlarla bigün buluşma ayarlayabiliriz hatta :D

2 kere marmara turu yaptım hiç üzmedi beni. Arada Esk-İst. yapıyorum, 90-100-110 gidiyorum, seviyorum motorumu :)

son hızı baz alıp satmayın sakın motorunuzu ;)
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Fuarda michelin lastiklerde Oktay motor 11.salonda ucuzluk yapacakmış normal şartlarda ps 150 lastikleri 310 TL alınıyordu bakalım fuarda nasıl satacaklar birde şunu öğrenmek isterim CİTY GRİP yerine POWER PURE mi tercih etsek bilgisi olanların cevaplarını bekliyorum,
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
10
cevremdekı arkadaslarda 120 130 yapanları var benım motor daha yenı oldugu ıcın mı bılmem 105 ı gecmıo kafama taklyr daha bın bakımı gelmedı
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Arkadaşlar benim bir sorum olacak.. motorumu çalıştırmadan önce enjeksiyon lambası söndükten sonra marşa basıyorum.. motor çalıştıktan sonrada 2-3 saniye enjeksiyon uyarı lambası yanıyor ve sönüyor.. bu neden olabilir? bilgisi olan varsa söylesin lütfen..bunun dışında herhangi bir sorun yok bu arada mototrum 17.400 km de..
sorun akü de. akü zayıflamış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst