Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
Selam arkadaşlar. ön siperlik kullananlar var mı? Yazın zararı oluyormu.

yağışlı havalarda çok kirleniyor, sanırım görüşü de biraz engelliyor ama şık duryor da :) neden vespalar daki gibi kısa bir ön cam (rüzgara karşı) seçeneği yok!

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

14 Aralık günü ben de PS'i me kavuşmuş oldum. Uzun süredir forumu takip ediyordum. Ancak motorumu almadan üye olmak istememiştim. Şu ana kadar yazılı herşeyi okudum. Çok ta faydası oldu. Teşekkürler.

hayırlı olsun çok güzel bir seçim, italyada üretilmesi ve dolayısıyle kalitesi mükemmel 200 lükleri aratmayacağını düşünüyorum...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
Merhaba arkadaşlar, Ps 150 için tekstil yan çanta kullanan var mı? motomax da gördüm bering marka tekstil çantalar mevcut nasıldır...?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Merhaba arkadaşlar,yakıtını hiç ölçeniniz varmı acaba? 1 litre ile kaç km gitmekte.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Kullanma klavuzunda yazar hiç bakmadım ama ayak basma yerinin altında veya ön kapak içindedir ayrıca soketleride kontrol edin.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
6
tüm sigortaları kontrol ettim ama olumlu bir sunuç alamadım ? ps kullanmış olan bir arkadaşım bana km göstergesinde aydınlatma olmadığını söğledi sadece saat kısmınd aydınlatma vardır dedi doğrumudur sizinkilede aydınlatma varmı arkadaşlar
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Arkadaşın yanlış söylemiş aktivada bile var ps de nasıl olmaz benimkinde var siz birde göstergelerin fişlerini kontrol edin yerinden çıkmış olabilir servisede götürseniz ufak bir ücret karşılığı yapılır
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ps150,honda ps150i

okul tatilinden döndüm :S ps150mi gene brandayla kapatıp geldim:salut:
4 ay sonra gene kavuşcam
ps1500000000.jpg
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Vay Kaan kardeşime bak sen..

Çok acayip çıkmışsın fotoda..

sağol şükrü abi :king:

prosev mont olunca bi başka oluyo tabi :pl:

hehe aynen öyle
yalnız montla kaskla küçük biyerde dolaşınca millet hayırlı olsun diyo neden ?diyorum racing almışın diye bi tepki:mrgreen:
böyle dolaşanlara bizim orlarda racing kullanıyomuş gözüyle bakıyolar hiç anlaşılır gibi değil:pr:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ps150i,ps150,honda ps150i,ps 150

diğer resimlerimide koyayım bari baktım topicten tık yok:cherry:
MG_7027.jpg

IMG_7028.jpg

MG_7071.jpg

IMG_7038.jpg

IMG_7055.jpg

20022012046.jpg

14022012043.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst