- Katılım
- 12 Eyl 2006
- Mesajlar
- 132
Selam arkadaşlar. ön siperlik kullananlar var mı? Yazın zararı oluyormu.
yağışlı havalarda çok kirleniyor, sanırım görüşü de biraz engelliyor ama şık duryor da
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
14 Aralık günü ben de PS'i me kavuşmuş oldum. Uzun süredir forumu takip ediyordum. Ancak motorumu almadan üye olmak istememiştim. Şu ana kadar yazılı herşeyi okudum. Çok ta faydası oldu. Teşekkürler.
hayırlı olsun çok güzel bir seçim, italyada üretilmesi ve dolayısıyle kalitesi mükemmel 200 lükleri aratmayacağını düşünüyorum...