Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
35
güzel makinaymış koltu altı bagajı hiç koymasalarmış daha iyi :cherry: yamaha bu motoru 7.500-8000 den aşağı satmaz heralde .sh 150 de güzelmiş
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
Değerli dostlar ps mi alalı 2 gün oldu, keyifle kullanmaktayım, trafiğinin canını okuyorum muhteşem her eve lazım diyorum:) yalnız amortisörleri tahminimden daha sert geldi ama performans scooter'i olsa gerek ki honda böyle uygun görmüş (gilera st200 ler gibi)... çok memnunum... selamlar
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
olur mu murat kardeş benim ps habire yaylanıp dururdu çok yumuşak diye ayarını bi kademe sertleştirdim serviste.bizim motorun amastöründe 3 kademeli ayar var belki seninki en sert olanındadır
daha önce kymcho sürdün mü hiç özellikle süper 8 scooterını filan üfff o ne biçim motor öyle yemin ederim yolda gitmeden anlarsın sertliği hem sele hemde amanstörler berbattttt
tabi transalp tan inince ps150 eşşek hesabı olduysa bilemem abi:D slmmlarr
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
olur mu murat kardeş benim ps habire yaylanıp dururdu çok yumuşak diye ayarını bi kademe sertleştirdim serviste.bizim motorun amastöründe 3 kademeli ayar var belki seninki en sert olanındadır
daha önce kymcho sürdün mü hiç özellikle süper 8 scooterını filan üfff o ne biçim motor öyle yemin ederim yolda gitmeden anlarsın sertliği hem sele hemde amanstörler berbattttt
tabi transalp tan inince ps150 eşşek hesabı olduysa bilemem abi:D slmmlarr

:)) süspansiyon'un en sert konumda olduğunu gördüm ve ilk fırsat da ayarını yapacağım. selamlar...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Cam buldum 2. el orjinal Honda aksesuarı süpper oldu.. Vede 150 liraya aldım..
Acayip faydası oluyo.. Kar yağarken bile binerim ben artık PS'mee :D
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
PS150 motorlarınızın kıymetini bilin valla.

isim vermicem bi Taiwan markasının sizinkine denk olan modelinin 2011 modelini millet aylarca satamıyor.

10.000 km yi biraz geçmiş ama 4500 e geçen ay müşteri çıkmayınca sinirlenip acil 3.750 yazmış givi ön camıda var üstelik. Hala müşteri yok! Sıfırı 6.000 küsür bunun.

Aynı şartlarda PS 150 yi 4600-4700 de 3 gün bilemedin 1 haftada satarsın kışın bile.

Gerçi Honda ilanlarında 2. ele 500 lira dahi düşmeyen hayal aleminde yaşayan çok insan var. CBR 125 2011 lerin sıfırı 6 bin 2. eli 6.500 ortalam mesela:queen:

Böyle abartıp B.ok unu çıkartmamak lazım ama 2. el piyasası var hondaların
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Cam buldum 2. el orjinal Honda aksesuarı süpper oldu.. Vede 150 liraya aldım..
Acayip faydası oluyo.. Kar yağarken bile binerim ben artık PS'mee :D

böyle olmaz ama resimde koycan :bounce:
hayırlı uğurlu olsun....

PS150 motorlarınızın kıymetini bilin valla.

isim vermicem bi Taiwan markasının sizinkine denk olan modelinin 2011 modelini millet aylarca satamıyor.

10.000 km yi biraz geçmiş ama 4500 e geçen ay müşteri çıkmayınca sinirlenip acil 3.750 yazmış givi ön camıda var üstelik. Hala müşteri yok! Sıfırı 6.000 küsür bunun.

Aynı şartlarda PS 150 yi 4600-4700 de 3 gün bilemedin 1 haftada satarsın kışın bile.

Gerçi Honda ilanlarında 2. ele 500 lira dahi düşmeyen hayal aleminde yaşayan çok insan var. CBR 125 2011 lerin sıfırı 6 bin 2. eli 6.500 ortalam mesela:queen:

Böyle abartıp B.ok unu çıkartmamak lazım ama 2. el piyasası var hondaların

valla şuana kadar hep honda aldık hepte satarken hiç zorlanmadık
özelikle kırmızı today sattım gecen sene inanmıcaksın abartıyo diceksin 2 arkadaşım ben alcam diye ağız dalaşına girdi ve 2 tane daha alıcısı çıktı anında toplam 4 alıcı honda bayide alıyodu o hariç:wiinkk: ben şok oldum resmen cbf150 activa kinetix bile today kadar değerli değilmiş marmariste herkez küçük cc motor arıyo birde üretimi durunca millet anında stokları eritti todaylerin

öyle kardeş bendede cbr250 olsa bitane bayilerde pek olmadığından bende fiyatları o kadar suyunu çıkartırdım:D
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
35
today gibisi varmı hergün satılıkmı diye soruyolar.today'in yerine 70 cc çıkcakmış heralde,miolara benziyor.hondaların piyasası iyi diğer markalara göre.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
1
Ön cam hayırlı olsun, güle güle kullanın.

Ben yaz boyunca ön cam kullandım. PS 150' ye aksesuar olarak çok yakışıyor.
Ancak yağışlar başlayınca sökmek zorunda kaldım.
Orjinal cam çok yüksek. Yağışlı havada gece görüşü çok düşüyor. Rüzgardan çok etkileniyor.
Montaj demirleri gidona çok ağırlık yapıyor. Camı sökünce yakıtta bir hayli düşüş oldu..

Umarım siz memnun kalırsınız.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
today gibisi varmı hergün satılıkmı diye soruyolar.today'in yerine 70 cc çıkcakmış heralde,miolara benziyor.hondaların piyasası iyi diğer markalara göre.

70cc söylentisini hondada aziz abi çıkardı öyledir gidiyo:)
today gibisi biraz zor gelir her işi görüyodu ufaklık:) allahtan biz bitane daha rezerve ettik:mrgreen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Ön cam hayırlı olsun, güle güle kullanın.

Ben yaz boyunca ön cam kullandım. PS 150' ye aksesuar olarak çok yakışıyor.
Ancak yağışlar başlayınca sökmek zorunda kaldım.
Orjinal cam çok yüksek. Yağışlı havada gece görüşü çok düşüyor. Rüzgardan çok etkileniyor.
Montaj demirleri gidona çok ağırlık yapıyor. Camı sökünce yakıtta bir hayli düşüş oldu..


Umarım siz memnun kalırsınız.

Yok yok ben memnunum.. Çok güzel rüzgardanda koruyor.. Varsın çok yaksın öenmli değil..
Zaten adam akıllı başkada cam yok ps ye orjinalinden başka..
Kaan dostum resim koymayı beceremiyom ben yaa..
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Yok yok ben memnunum.. Çok güzel rüzgardanda koruyor.. Varsın çok yaksın öenmli değil..
Zaten adam akıllı başkada cam yok ps ye orjinalinden başka..
Kaan dostum resim koymayı beceremiyom ben yaa..

Şükrü abi camı almışsın galiba hayırlı olsun :))

Bende Malossi Kayış Seti + varyatör taktırıyorum nasipse bakalım elde edeceğim güç PS150i den ne kadar olacak.

---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:45 ----------

geç bakalım dalganı ali kaptan :mrgreen:
uğramaz oldun sennn:mrgreen:
bi numune beni bıraktınız[/QUOTE]

abi valla bilgisayarım arızalıydı uzun süredir giremiyordum .Altımızda PS150i de olunca dur durak bilmiyoruz :))

Bu arada Bende PS150i mi KKTC'ye geçirmiş bulunmaktayım :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
ps150i maxi scooter tadında şihir içinde harika, emsallerine göre güç deseniz onda , rahatlık onda, hayat onda:))
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ya beyler bu aralar ybr250 ye sahibindenden baktım fiyatları 7 bin civarında takas düşünenlerde var hani desem kafa kafaya bile takas ettirim de
korkum ben okadar motorumu gözümden sakınayım üzerinde daha çizik kondurtmadım hergün yıkadım .brandada muhafaza ettim vede az kullandım sayılır (şuanda motorum yatıyo:S kullanamamaktayım) yani işin aslı takasa girsem sırf büyük motor diye içime sinmicek dilmi? kimse benim kadar özen gösteremez off offf:S
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
250 lik kesmez sonra pişmanlık yaşayabilirsiniz, o fiyatlara kawasaki er5 2006 modeli var temiziniz alın uzun süre kullanın, ayrıca suzuki gs500 olsa gerek o da güzel 600 lükleri aratmazlar diye düşünüyorum...
 
Katılım
9 Ara 2011
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar uzun süredir ps 150 araştırmaktayım kendi scoter im kanuni popcorn onu satıp bunu almak istiyorum ama hiç yakından görmedim bu psi yi merak ettigim ön ayak mesafesi orta düz olan bölme kaç cm popconun baya geniş takım çantası sıgıyor ölçüp kaç cm oldunu yazabilirmisiniz acabag çok araştırdım ama bulamadım
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
250 lik kesmez sonra pişmanlık yaşayabilirsiniz, o fiyatlara kawasaki er5 2006 modeli var temiziniz alın uzun süre kullanın, ayrıca suzuki gs500 olsa gerek o da güzel 600 lükleri aratmazlar diye düşünüyorum...

aynen hocam artık aklım başıma geldi sahibindende kawa. er n 6 9 ,500 lirayı gördükten sonra birdaha küçük motora bakmam

merhaba arkadaşlar uzun süredir ps 150 araştırmaktayım kendi scoter im kanuni popcorn onu satıp bunu almak istiyorum ama hiç yakından görmedim bu psi yi merak ettigim ön ayak mesafesi orta düz olan bölme kaç cm popconun baya geniş takım çantası sıgıyor ölçüp kaç cm oldunu yazabilirmisiniz acabag çok araştırdım ama bulamadım

ayak mesafe yeri honda activa yada todayden çok daha kısa
sana söyle anlatayım bir damacana sığmıyor diğerlerinde sığıyor ancak ayak koymak için mükemmel bir orantısı var ancak iş motoru olarak yapılmamış su filan taşıyamıcan aşikar
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
dün yeni bir tane kask aldım(nitro reactor) kask aldım
eski kaskım sırf L beden olduğu için vede öğrenci olduğum için olursa satabilirim.çok az ve çok kısa bir zaman kullandım zaten onuda balaklava ile kullandım kafada kask tutunsun diye
kask ta düşmek değil çizik dahi yoktur benim gibi titiz birinden
istiyen olursa bana msj atsın güvencesi benim artçısına filan kask arıyorsa en uygununu benden alabilir

bu kaskımı ilk aldığım zamanda çekilmiş fotosu şuandada bir hatası pürüzü yok ,istanbuldayım ancak kask memleketimde kargolatabilirim
bikepics-2191596-800.jpg


fiyatına 85 tl düşünüyorum veya takasa tutulacak işe yarar motor korumasıda olabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
1
14 Aralık günü ben de PS'i me kavuşmuş oldum. Uzun süredir forumu takip ediyordum. Ancak motorumu almadan üye olmak istememiştim. Şu ana kadar yazılı herşeyi okudum. Çok ta faydası oldu. Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst