- Katılım
- 28 Eki 2011
- Mesajlar
- 35
güzel makinaymış koltu altı bagajı hiç koymasalarmış daha iyi :cherry: yamaha bu motoru 7.500-8000 den aşağı satmaz heralde .sh 150 de güzelmiş
olur mu murat kardeş benim ps habire yaylanıp dururdu çok yumuşak diye ayarını bi kademe sertleştirdim serviste.bizim motorun amastöründe 3 kademeli ayar var belki seninki en sert olanındadır
daha önce kymcho sürdün mü hiç özellikle süper 8 scooterını filan üfff o ne biçim motor öyle yemin ederim yolda gitmeden anlarsın sertliği hem sele hemde amanstörler berbattttt
tabi transalp tan inince ps150 eşşek hesabı olduysa bilemem abislmmlarr
Cam buldum 2. el orjinal Honda aksesuarı süpper oldu.. Vede 150 liraya aldım..
Acayip faydası oluyo.. Kar yağarken bile binerim ben artık PS'mee![]()
PS150 motorlarınızın kıymetini bilin valla.
isim vermicem bi Taiwan markasının sizinkine denk olan modelinin 2011 modelini millet aylarca satamıyor.
10.000 km yi biraz geçmiş ama 4500 e geçen ay müşteri çıkmayınca sinirlenip acil 3.750 yazmış givi ön camıda var üstelik. Hala müşteri yok! Sıfırı 6.000 küsür bunun.
Aynı şartlarda PS 150 yi 4600-4700 de 3 gün bilemedin 1 haftada satarsın kışın bile.
Gerçi Honda ilanlarında 2. ele 500 lira dahi düşmeyen hayal aleminde yaşayan çok insan var. CBR 125 2011 lerin sıfırı 6 bin 2. eli 6.500 ortalam mesela:queen:
Böyle abartıp B.ok unu çıkartmamak lazım ama 2. el piyasası var hondaların
today gibisi varmı hergün satılıkmı diye soruyolar.today'in yerine 70 cc çıkcakmış heralde,miolara benziyor.hondaların piyasası iyi diğer markalara göre.
Ön cam hayırlı olsun, güle güle kullanın.
Ben yaz boyunca ön cam kullandım. PS 150' ye aksesuar olarak çok yakışıyor.
Ancak yağışlar başlayınca sökmek zorunda kaldım.
Orjinal cam çok yüksek. Yağışlı havada gece görüşü çok düşüyor. Rüzgardan çok etkileniyor.
Montaj demirleri gidona çok ağırlık yapıyor. Camı sökünce yakıtta bir hayli düşüş oldu..
Umarım siz memnun kalırsınız.
Yok yok ben memnunum.. Çok güzel rüzgardanda koruyor.. Varsın çok yaksın öenmli değil..
Zaten adam akıllı başkada cam yok ps ye orjinalinden başka..
Kaan dostum resim koymayı beceremiyom ben yaa..
250 lik kesmez sonra pişmanlık yaşayabilirsiniz, o fiyatlara kawasaki er5 2006 modeli var temiziniz alın uzun süre kullanın, ayrıca suzuki gs500 olsa gerek o da güzel 600 lükleri aratmazlar diye düşünüyorum...
merhaba arkadaşlar uzun süredir ps 150 araştırmaktayım kendi scoter im kanuni popcorn onu satıp bunu almak istiyorum ama hiç yakından görmedim bu psi yi merak ettigim ön ayak mesafesi orta düz olan bölme kaç cm popconun baya geniş takım çantası sıgıyor ölçüp kaç cm oldunu yazabilirmisiniz acabag çok araştırdım ama bulamadım