Forumlarda
Yzf R125 muhabbetlerinde parayla ilgili konuşan arkadaşları gerçketen anlamıyorum sizene parasından kardeşim ?
Gel gelelim performanlarına ve görünüşlerine göörünüş olarak dünyada 6 milyar insana sorsan hangisi daha güzel görünüyor diye 5 milyon 900 milyar insan
yzf-R125 der geriye kalan 100 milyon kişide büyük ihtimal miyop falandır

benim ilk motorum olan
cbr 125 in yeri her zaman yeri ayrıdır ama benim cbr seçme sebebim bütçe ve nasılsa ileride 600 lük kullanıcam mantığıyla ucuz olanı ve satarken zorlanmıcamı düşündüğüm için seçtim .
Performanslarına gelirsek
R-125 3 hp lik bir farkla güç bakımından önde ve
Yamahanın her motorunda olduğu gibi bundada kendi teknolojileri kullanılmıştır daha düşük devirde daha iyi bir hıza ulaşırsınız
cbr 125 e göre özellikle kalkışlar ve hızlanmada
r125 çok önde ve ikiside
Japon markası ancak motorlar üretim yeri olarak çin geçiyor
yzf r-125 avrupada üretilmiştir buda insana bi güven veriyor.. ileride büyük motora geçilmicekse motor zorda kalmadıkça satılmıcaksa tabiki R-125 alınmalı eğer çok yavaş gelirse bütçen varsa performans kitleri ile güçlendirirsin 250 cc ye yakın bi motora dönüştürebilrisiniz . ben r6 kullanıyorum ama ileride bir r-125 almak istiyorum Allah kısmet ederse oturup izlemek amacıyla

