RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kime yazdın bunu? Öte taraftakilerle mi konuşuyosun artık :)

Sanayi taraflarında yaptırmayı düşünsen???

hiç sormadım ama kim bilir kaç lira isterler.

yine de bi sorim, nere var öyle
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eveet hortlatayım bizim başlığı :)

lastik alacayimdir. Hem yağmur hemde arazi için düşünüyorum.

süspansiyonları olabildiğince yükselteceğim.

bakalım nolacak

arka için http://www.lastik.com/?urun-2591-DUNLOP-TRAiLMAX---130-80-17--65S-Lastik.html

---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 23:05 ----------

dunlop trailmax artık getirmiyomuş şeyciler.

şu nasıldır ?

yüzde kaç arazidir :)

http://www.lastik.tv/?urun-3827-130-80-17-65H-M6017-TUBELESS-MAXXIS.html

3827_buyuk.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
eveet hortlatayım bizim başlığı :)

lastik alacayimdir. Hem yağmur hemde arazi için düşünüyorum.

süspansiyonları olabildiğince yükselteceğim.

bakalım nolacak

arka için http://www.lastik.com/?urun-2591-DUNLOP-TRAiLMAX---130-80-17--65S-Lastik.html

---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 23:05 ----------

dunlop trailmax artık getirmiyomuş şeyciler.

şu nasıldır ?

yüzde kaç arazidir :)

http://www.lastik.tv/?urun-3827-130-80-17-65H-M6017-TUBELESS-MAXXIS.html

http://www.lastik.tv/images/products/00/38/27/3827_buyuk.jpg
Abi senin motordan olsa olsa supermoto olur, 17 jantta pek cross lastik yok.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Şu MAXXIS ürünlerine hiç ısınamıyorum heralde CST ile MAXXIS aynı firma tarafından üretildiği için olsa gerek. İlk motorumdaki 130/60-13 cst lastikler kabus gibiydi bide arka frenim kampana olduğu için tutmazdı sadece ön frenle de kayardım sürekli.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Senin arka lastik 130luk ya bu da 117'lik lastik 4.60 inç 117mm yapıyor. Uymasına uyar da iç lastik takacan elbette.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Senin arka lastik 130luk ya bu da 117'lik lastik 4.60 inç 117mm yapıyor. Uymasına uyar da iç lastik takacan elbette.

rks nin jantları tubeless lastik içindir. iç lastikli lastik kullanacaksanız sorun çıkabilir.

makseli kardeşim bak lastiklerim duruyor depoda kız gibi ve çok ucuza veriyorum 460 liralık takımı 300 liraya indim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-michelin-pilot-sporty-arka130-70-17-on100-80-17-104258819/detay/
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
rks nin jantları tubeless lastik içindir. iç lastikli lastik kullanacaksanız sorun çıkabilir.

makseli kardeşim bak lastiklerim duruyor depoda kız gibi ve çok ucuza veriyorum 460 liralık takımı 300 liraya indim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-michelin-pilot-sporty-arka130-70-17-on100-80-17-104258819/detay/

Alma makseli alma, elinde patlasın :mrgreen: ..... :p ..... :bounce:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rks nin jantları tubeless lastik içindir. iç lastikli lastik kullanacaksanız sorun çıkabilir.

makseli kardeşim bak lastiklerim duruyor depoda kız gibi ve çok ucuza veriyorum 460 liralık takımı 300 liraya indim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ty-arka130-70-17-on100-80-17-104258819/detay/

abi ben lastiklerden memnunum :)

şuan 10 000 km ye geldim. bu sezon sonu geldiğinde düşündüğüm gibi gezebilirsem olur anca :)

Alma makseli alma, elinde patlasın :mrgreen: ..... :p ..... :bounce:

çoh mu zenginim la :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Alma makseli alma, elinde patlasın :mrgreen: ..... :p ..... :bounce:

şşş sen moturu nereye parkediyon cizerim bak boydan boya :mrgreen:


maskeli kardeşim enduro lastik sormuşsun ondan şeyettiydim ben :D bunlar öyle bi lastik ki enduro da olur herbişey olur :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
şşş sen moturu nereye parkediyon cizerim bak boydan boya :mrgreen:


maskeli kardeşim enduro lastik sormuşsun ondan şeyettiydim ben :D bunlar öyle bi lastik ki enduro da olur herbişey olur :)
img00227201212081456.jpg

img00226201212081456.jpg

Hiç böyle çamurlu yola girdiniz mi öyle lastiklerle? Kalın dişli lastikler bile zor gidiyor çamurda, su kanallı düz lastikle sadece patinaj çekilir :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst