- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 176
Bu motoru kullanan arkadaşlardan biraz daha yorum alabirsek çok iyi olacak, sürüş izlenimlerini , motorun arazi performansını paylaşmalarını bekliyoruz. Asya rx 250 , kuba str 250 ve bu motor hemen hemen aynı fiyatlara satılmaktalar. Acaba hangisi daha iyi bir türlü karar verilemiyor. Ben 750'lik Honda shadow kullanmaktayım, scoterimde var, ancak istanbul içinde motosiklet kullanmak sinirlerimi hoplatıyor artık, şöyle Ümraniye , Çekmeköy taraflarında arazide birkaç saat takılabileceğim bir motor arıyorum. Kararsız kaldım. He bir de lifan 200 cross var onun fiyatı biraz daha uygun gözüküyor. :/




