RKS RKS RK200-R Cross Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Bu motoru kullanan arkadaşlardan biraz daha yorum alabirsek çok iyi olacak, sürüş izlenimlerini , motorun arazi performansını paylaşmalarını bekliyoruz. Asya rx 250 , kuba str 250 ve bu motor hemen hemen aynı fiyatlara satılmaktalar. Acaba hangisi daha iyi bir türlü karar verilemiyor. Ben 750'lik Honda shadow kullanmaktayım, scoterimde var, ancak istanbul içinde motosiklet kullanmak sinirlerimi hoplatıyor artık, şöyle Ümraniye , Çekmeköy taraflarında arazide birkaç saat takılabileceğim bir motor arıyorum. Kararsız kaldım. He bir de lifan 200 cross var onun fiyatı biraz daha uygun gözüküyor. :/
 
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
2
Tam anlamıyla motosiklet tutkunu ve ince eleyip sık dokuyan bir arkadaşım baya araştırdı ve sonunda gözü kapalı aldı. RKS, Kuba Motor'un güçlü motorlu ürünleri için oluşturduğu bir markadır ve Avrupa'dan ithaldir. Oldukça kaliteli olan bu marka Honda ve Yamaha'ya rakip olarak üretilmiştir. Fiyatı da dolayısıyla bu markalara yakındır. Bu markalardan daha uygun olma sebebi ise sadece markanın yeni piyasaya çıkıyor olmasıdır. Arkadaşım oldukça memnun ve tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Tam anlamıyla motosiklet tutkunu ve ince eleyip sık dokuyan bir arkadaşım baya araştırdı ve sonunda gözü kapalı aldı. RKS, Kuba Motor'un güçlü motorlu ürünleri için oluşturduğu bir markadır ve Avrupa'dan ithaldir. Oldukça kaliteli olan bu marka Honda ve Yamaha'ya rakip olarak üretilmiştir. Fiyatı da dolayısıyla bu markalara yakındır. Bu markalardan daha uygun olma sebebi ise sadece markanın yeni piyasaya çıkıyor olmasıdır. Arkadaşım oldukça memnun ve tavsiye ederim.


Arkadasina buraya uye olmasini soylermisin, sorularim var, arka jant 18, on 21 mi?, bir kac resimde atsa rica etsem, saol.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
62
Daha önce RAMZEY 200CROSS kullanıcısı olarak bu motoru almak istedim.Fakat buradaki bayiler peşin 6 binden aşağı inmediler.Bende çindeki aynı fabrikanın malı olan,fakat MOTORANın getirmiş olduğu 250xf cross modelini 6 binliraya aldım.www.xfmotor.com.cn (200 ve 250lik motorlar buradan).Motordan genel olarak memnunum özellikle yakıttan,Ramzey 200 kadar yakıyor.Motor bloğu SUZUKİ GN250 nin çin kopyası.Geçenlerde denemek için yağ filitresini suzikiden aldım yağ filitresi birebir aynı.Şu an 3500 kmdeyim bi problem yok.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
motorun ön freni pek iyi durmuyor derken? bu kanıya resimin neresinden vardınız? valla kitleme muhakkak yapıyordur ama ben kış nedeni ile henüz tam olarak test edemedim
 
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
1
Arkadaşlar konuyu gördüğümden siteye kayıt oldum bende rk200-r aldım daha yeni beyaz renk kız gibi evimin önünde duruyor plakasını daha taktıramadım o yüzden tam anlamıyla deneme fırsatım olmadı 5.300 liraya aldım tabiki sıfır en yakın zamanda fotoğrafları paylaşıcam buradan . motoru mağzadan eve getirirken kısa bi sürüş yaptım gayet tatmin ediciydi
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Hayirli olsun, iyi gunlerde kullan, fotolari bekliyoruz.
Arkadaşlar konuyu gördüğümden siteye kayıt oldum bende rk200-r aldım daha yeni beyaz renk kız gibi evimin önünde duruyor plakasını daha taktıramadım o yüzden tam anlamıyla deneme fırsatım olmadı 5.300 liraya aldım tabiki sıfır en yakın zamanda fotoğrafları paylaşıcam buradan . motoru mağzadan eve getirirken kısa bi sürüş yaptım gayet tatmin ediciydi
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Bende bu motosikleti düşünüyorum fakat son hız ve yakıt ile ilgili pek bir bilgi yok. Tasarım çok iyi fakat ön far hoşuma gitmedi acaba başka far takılsa uyum sağlar mı :)
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Bende bu motosikleti düşünüyorum fakat son hız ve yakıt ile ilgili pek bir bilgi yok. Tasarım çok iyi fakat ön far hoşuma gitmedi acaba başka far takılsa uyum sağlar mı :)

uyum saglar, far secenekleri kafa granaji ile birlikte mevcut inter nette, acerbis headlight yazarsan bulursun, bu motorun benzerleri abd de satiliyor konker 200 cc supermoto dersen bulursun, google ceviriciyi kullanarak hakkindaki degerlendirmelere ulasabilirsin.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
uyum saglar, far secenekleri kafa granaji ile birlikte mevcut inter nette, acerbis headlight yazarsan bulursun, bu motorun benzerleri abd de satiliyor konker 200 cc supermoto dersen bulursun, google ceviriciyi kullanarak hakkindaki degerlendirmelere ulasabilirsin.

Teşekkürler acaba şu linkteki nasıl durur http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Brand-New-Dirt-bike-Motorcycle-Universal-Vision-Headlight-Street-Fighter-headlamp-1/606959538.html
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
arkadaşlar yaz sezonu yaklaşınca torku yükselsin diye arka dişliyi 2 düş büyütmeyi düşünüyorum, bu motorlara uyumlu daha büyük arka dişliler varmıdır? bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
arkadaşlar yaz sezonu yaklaşınca torku yükselsin diye arka dişliyi 2 düş büyütmeyi düşünüyorum, bu motorlara uyumlu daha büyük arka dişliler varmıdır? bilgisi olan varmı ?

Dişli büyütmeyi bırakta motor ile ilgili foto ve video paylaş bizimle, özellikle + ve - yönleri nedir ? Kaç km kullandın ?
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
kış sezonu oldugu için henüz 30 km kadar kullandım, köyde birgüze sardım yatıyor şuan, 30 km kullandıgım kadarı ile, anlatacak olursam,pek kross tecrübem yok, boyum 1.90 ama yinede dağda zor zaptediyorum,89 kg olmama rağmen hiç, gitmem demiyor, basar basmaz torku ve gücünü hissettiriyor, havalar biraz daha açsın, daha iyi test imkanı bulacam inşallah, bol bol foto ve video çekerim,

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:58 ----------

benim canavar budur, üzerinde 69 yazılarını söktüm, motorun ilk sahibi yapıştırmış..








 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
bu gün köyde biraz gezdim, net olmasad birkaç foto çekme imkanım oldu,
http://imageshack.us/a/img22/3369/55069482.jpg
http://imageshack.us/a/img823/2904/35619981.jpg
http://imageshack.us/a/img46/6899/15096632.jpg
http://imageshack.us/a/img845/1876/91129260.jpg
http://imageshack.us/a/img856/6025/82203353.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

buda köyde çektiğim ufak bir video, hoplayıp zıplıcak yer bulamadım o yüzden bununla yetindim :)
https://www.facebook.com/photo.php?...t_id=24420973&ref=notif&notif_t=video_comment
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Güzelmiş turuncuda fakat ben beyazını düşünüyorum. 1,72 cm boylu biri için yere basma olayı kolay mı sizce ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bu gün köyde biraz gezdim, net olmasad birkaç foto çekme imkanım oldu,
http://imageshack.us/a/img22/3369/55069482.jpg
http://imageshack.us/a/img823/2904/35619981.jpg
http://imageshack.us/a/img46/6899/15096632.jpg
http://imageshack.us/a/img845/1876/91129260.jpg
http://imageshack.us/a/img856/6025/82203353.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

buda köyde çektiğim ufak bir video, hoplayıp zıplıcak yer bulamadım o yüzden bununla yetindim :)
https://www.facebook.com/photo.php?...ment_id=24420973&ref=notif¬if_t=video_comment
Videoyu herkese açın göremiyoruz :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Güzelmiş turuncuda fakat ben beyazını düşünüyorum. 1,72 cm boylu biri için yere basma olayı kolay mı sizce ?

1.72 boy biraz kısa gelebilir ama 1.60 lık ne crosscular var takma kafana, benim boy 1.90 fotolara bak bir fikir oluşur kafanda herhalde :)


videoyu herkeze açtım, dümdüz gidip geldiğim bir video ama seçeneğim yoktu :)
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
motor olayinda kisa boylularin hic problemi olmaz, ( sen kisasin demiyorum, sadece 190 degilsin ya o yuzden dedim)

motora binmek icin motor alinir, ayaklari yere koymak icin degil, atla ustune ac gazi, koy a...na gitsin, iki ayagin iki teker olsun.

normal boylu insanlar motor uzerinde daha iyi durur bence.
Güzelmiş turuncuda fakat ben beyazını düşünüyorum. 1,72 cm boylu biri için yere basma olayı kolay mı sizce ?
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Boy elbette dediğin gibi önemsiz fakat bazen yüksek seleli motorlar bende kas ağrıları yapıyor. Boşta durduğum zaman bir ayağımı yere basmak zorundayım fakat diğer ayak biraz yukarda kalınca kas ağrıları oluyor dengesiz oturuştan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst