Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Kızdınmı len apaçi Adem :queen: senin sorunun cevabı benim yazdığımda gizli :wiinkk:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
ahmet abi birşey sormuştum cevap alamadım.649 km ye yedekte dahil mi? Depo tamamen boşken kaç litre alıyor?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet her şey dahil depo ağzına kadar çaka çaka dolu olduğu zaman 14.5 lt benzin alıyor tın tın tamamen bittiğinde ise 649 km yol yaptı :cat:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Allah allah.Hiç tamamen bitirip fullemedim depoyu ama fabrika verileri 17 L diyor depoya.Kalan 2.5 litre nereye gitti ahmet abi.

Bknz;
MOTOR KAPASİTESİ : 124 CC
ARAÇ BOYU : 1990 MM
ARAÇ GENİŞLİĞİ : 765 MM
ARAÇ YÜKSEKLİĞİ : 1160 MM
ARAÇ NET AĞIRLIĞI : 119 KG
MAX GÜÇ : 11 HP
MOTOR TİPİ : TEK SİLİNDİRLİ, HAVA SOĞUTMALI, 4 ZAMANLI
ÇALIŞTIRMA : ELEKTRİK VE AYAKTAN MARŞLI
ATEŞLEME : ELEKTRONİK C.D.I.
YAKIT DEPOSU : 17 L
AKÜ : 12V-5AH
FREN : ÖN-DİSK, ARKA-KAMPANA
ÖN LASTİK : 2,75-18
ARKA LASTİK : 90/90-18
VİTES : 5 VİTES
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben yedeği bitirmedim hiç. Yedeğe kadar 450, 100 km de yedek 550 km. Uzun yolda 650 yi bulur.Ama ahmet abi alacağın olsun biz düşmanmıyız bana çok yakan wolfü kakaladın? :(
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ne yani, çok yakan wolfü bana kakaladınız öylemi?
tabi ya ne sandın sen :p len Allahın dip gazcısı sana en az yakan motor bile denk düşse sende bu gazlama merakı oldukça onuda çok yaktırısın sen :) benim motor az yakıyor ama ben 130 -140 gördüm demiyorum hiç :bounce:

Allah allah.Hiç tamamen bitirip fullemedim depoyu ama fabrika verileri 17 L diyor depoya.Kalan 2.5 litre nereye gitti ahmet abi.

Bknz;
Bende neredeyse hiç parça benzin almadım hep fulledim en fazla 14.5 lt aldı hep 17 lt yanlış yazılmış kanımca

---------- Post added at 01:48 ---------- Previous post was at 01:44 ----------

ben yedeği bitirmedim hiç. Yedeğe kadar 450, 100 km de yedek 550 km. Uzun yolda 650 yi bulur.Ama ahmet abi alacağın olsun biz düşmanmıyız bana çok yakan wolfü kakaladın? :(

Senin motor Fatihteyken en az yakan wolf tü sana geçince en çok yakan wolf oldu ee bu motoruda alman için ben önerdim sana sonuçta noluyo çok yakan motoru sana ben aldırmış oluyorum orası doğru ama motorun sende çok yakmasıda doğru ee şimdi düşmanlık bendemi senin kendindemi:silent: kesene ne garezin var Ademim seksenim :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tabi ya ne sandın sen :p len Allahın dip gazcısı sana en az yakan motor bile denk düşse sende bu gazlama merakı oldukça onuda çok yaktırısın sen :) benim motor az yakıyor ama ben 130 -140 gördüm demiyorum hiç :bounce:


Bende neredeyse hiç parça benzin almadım hep fulledim en fazla 14.5 lt aldı hep 17 lt yanlış yazılmış kanımca

diyemezsin zaten. Sen o hızları rüyanda görürsün anca wolf le :queen: hedef 145 :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sende bir depoyla 500 ü geçtim diyemezsin uzun yolda 650 yi bulurmuş peaahh böyle gazlamaya devam edersen 650 yi rüyanda görürsün anca :cherry:İyi senin hedef 145 olsun benimde 2.1 lt olsun o zaman yeni sezonda :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
farketmez abi. Para bol. Aldığım maaşı söylesem dudağın uçuklar :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
:) ayda 1 kere benzin alıyom bu sıralar. Yaza gel gezelim. Hemde bikere seni tokatlamış olurum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------

istanbulda kardeşiniz her gün cile cekiyor parasızlıktan bi 100 lük atalım demiyonuz :D

900-950 tl maaşım :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
:) ayda 1 kere benzin alıyom bu sıralar. Yaza gel gezelim. Hemde bikere seni tokatlamış olurum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------



900-950 tl maaşım :queen:
Gelcem inş. hemde sırf sen tokatla deye gelcem başka türlü rahat edemicen zati sen :p
@tsubusa inanma kardeşim birer sıfır eksik söylüyo Ademccciimmm gelirini beyan ederken :wiinkk::queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o kadar param olsa .600-1000-1300 cc binerdik değilmi? Amma salladın ahmet abi haa :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Yok la o kadar paran olsa gene wolfe binerdin sen ama bu sefer wolfe uçak yakıtı koyar, ne bileyim hayabusa ateşlemesi r-6 grangı falan taktırır 300 görmeye çalışırdın eminim :queen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
2012/2 mtv yatırdım bugün. 46 tl imiş. 1tl de gecikme faizi aldı.

500km kadar önce taktığım balata ötünce , bugün balatayı söktüm. bir tanesi yarıdan yenmiş. diğeri güzeldi.

frene basıncada titreme var. sanırım diskteki atıklık bunlara sebep oluyor.

balataları ters çevirdim. ötmeyi kesti. ama en kısa zamanda diski taşlatacağım.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Zaten incecik disk, taşlatınca sakata biner iş bence.(Sanırım sıcakken üstüne su tutunca yamuluyor disk kısmısı)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst