Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
91
Ben serviste değiştirtiyorum Altan motor,arasanız güncel fiyat bilgisi verirler.İşçilikle beraber 400 gibi bişeydi galiba
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ayın 10u gibi malossistore.eu sitesinden kayış siparişi vericem. bakalım ne olacak. gümrükte kalmazsa 220tlye malolması lazım.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Uzun zamandır foruma girmiyordum. Sağolsun herkes birşeyler paylaşmaya devam ediyor ki 6000. mesajı bile geçmişiz. Herkese Burgman'ı ile kazasız belasız sürüşler diliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

Kayış konusunda bende birşeyler ekleyeyim. Kayışın değişim periyodunun 24000 km olduğu kılavuzda belirtilir. Orjinal haricinde alınan bir kayış bu kadar km gitmeyebilir. Aklınızda bulundurun.

Burada kayışla ilgili güzel bir yazı var:

http://www.scooturk.net/showthread.php?t=5735&page=4
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Uzun zamandır foruma girmiyordum. Sağolsun herkes birşeyler paylaşmaya devam ediyor ki 6000. mesajı bile geçmişiz. Herkese Burgman'ı ile kazasız belasız sürüşler diliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

Kayış konusunda bende birşeyler ekleyeyim. Kayışın değişim periyodunun 24000 km olduğu kılavuzda belirtilir. Orjinal haricinde alınan bir kayış bu kadar km gitmeyebilir. Aklınızda bulundurun.

Burada kayışla ilgili güzel bir yazı var:

http://www.scooturk.net/showthread.php?t=5735&page=4

en mantıklısı orjinal kayış tabiki ama arada yarı yarıya fark var. bu riske değer bence.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamunaleyküm arkadaşlar ben orhan sizden bi fikir almak istiyorum . ben normalde naked ss motora tutkum var ancak normalde şuan mondial 150 mash scooter kullanıyorum 1 seneden beri. boyum 1.80 kilom 94 çok yakın bi abimiz kendi suzuki burgman 400 2002 model orjinal 4000 km de kazası felan yok sadece yazın surmus bi kaç sefer şuan arabası var satıyor. 6500 tl ye.sizce uygunmudur?ben uzun yol yapacağım . sizce burgmanı kullanabilirmiyim?
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
Eğer gerçekten 2002 model ve 4000 km'deyse o fiyat uygun görünüyor.. Çok fazla yağ tüketebiliyorlar, ona dikkat ettiğin sürece her türlü uzun yolu da yaparsın.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
8
Selamlar Herkese,

Ben de artık uzun süreden beri takip ettiğim bu foruma, 2008 model Burgman 400 alarak üye oldum. Zaman zaman siz deneyimli kullanıcılara sorularım olabilir. :)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
8
Aranızda Burgman 400'ün kullanma kılavuzunun ya da kitapçığının PDF ya da ekitap hali olan varsa gönderebilir mi?
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
8
Ve yıkıldığımız an :)

Henüz çok binemedim ama şu dikkatimi çekti size sorayım.

Kalkışta herhangi bir titreme problemi yok ancak 30-40 arası bi hızla giderken 2000-3000 devir arasında bi titreme oluyor. Daha önceki sayfalarda Burgman 400'ün kavrama noktasının 2700 devir civarında olduğunu okumuştum. Debriyaj ya da varyatörle ilgili bir sorun olabilir mi?
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Ve yıkıldığımız an :)

Henüz çok binemedim ama şu dikkatimi çekti size sorayım.

Kalkışta herhangi bir titreme problemi yok ancak 30-40 arası bi hızla giderken 2000-3000 devir arasında bi titreme oluyor. Daha önceki sayfalarda Burgman 400'ün kavrama noktasının 2700 devir civarında olduğunu okumuştum. Debriyaj ya da varyatörle ilgili bir sorun olabilir mi?

benim burgmandada oluyor. bir sorun yaşamadım bu yüzden.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
91
Sorun yok,bende de aynı durum var 2500 de alıyor kavramayı.Merak etme :)
Bu arada arkadaşlar,benim bebeğe en son 500 ml yağ eklemesi yapmıştım.400 km oldu,yağ çubuğundaki yağ yarım çizginin az üzerinde.Yani 250-300 ml eksiltmiş yine.Bu işi nasıl çözücez? :(
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
Sorun yok,bende de aynı durum var 2500 de alıyor kavramayı.Merak etme :)
Bu arada arkadaşlar,benim bebeğe en son 500 ml yağ eklemesi yapmıştım.400 km oldu,yağ çubuğundaki yağ yarım çizginin az üzerinde.Yani 250-300 ml eksiltmiş yine.Bu işi nasıl çözücez? :(

Maalesef bu işin çözümü yok,çözüm yağ eklemek.Ben de çok ustalara sordum araştırdım.15-50 yağ kullanmak biraz daha eksiltmeyi azaltıyor.O zaman motorun sesi biraz daha artıyor,deniyor.Biraz nazik kullanırsanız,daha az yağ eksiltir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst