Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Abi üstteki ilk 3 fotoğrafta ki gibi yapma mı diyorsun :)

Çok teşekkür ederim abi. Allah razı olsun güzel dileklerin için. Gözüm gibi bakıyorum. Haftanın 3 günü yıkamaya gidiyor, 1 günü pasta cila yapıyorum.

Can selam.. Yukarıdaki motor çok yakısıklı senin motorununda o hale gelmemesi icin bir engel yok zannımca... alt sakal icin forumda bir arkadas baslık actı kendisi fiber den yapıyor maliyetide oldukça düşük.. Başlığın linkini bulamadım.. sen bir arat kesin rastlarsın.. İlk olarak şu el ceplerinden kurtulman lazım.. :) sonrasında ne yapabilirime gelirsek eğer ;

Oldum olası Subaru İmpreza nın Mavi rengi ve sarı jantlarına hayran olmusumdur.. Senin motorunun rengi masallah çok güzel. Bence jantları ve bazı aksamı şu şekilde yaparsan güzel olabilir ;


Yani iyi bir kombinasyon olur ve görsellik artar diye düşünüyorum.. Hatta sonrasında arka amortisör yaylarınıda aynı renge boyatabilirsin süper olabilir.. Ama haftada 3 kere yıkatma makinayı boyasına yazık :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Can selam.. Yukarıdaki motor çok yakısıklı senin motorununda o hale gelmemesi icin bir engel yok zannımca... alt sakal icin forumda bir arkadas baslık actı kendisi fiber den yapıyor maliyetide oldukça düşük.. Başlığın linkini bulamadım.. sen bir arat kesin rastlarsın.. İlk olarak şu el ceplerinden kurtulman lazım.. :) sonrasında ne yapabilirime gelirsek eğer ;

Oldum olası Subaru İmpreza nın Mavi rengi ve sarı jantlarına hayran olmusumdur.. Senin motorunun rengi masallah çok güzel. Bence jantları ve bazı aksamı şu şekilde yaparsan güzel olabilir ;
[url]http://g1212.hizliresim.com/14/p/h3jtm.jpg[/url]

Yani iyi bir kombinasyon olur ve görsellik artar diye düşünüyorum.. Hatta sonrasında arka amortisör yaylarınıda aynı renge boyatabilirsin süper olabilir.. Ama haftada 3 kere yıkatma makinayı boyasına yazık :)

Abi ilaçla yıkatıyorum ve ardından pasta cila çekiyorum :) Sonrasında makinaya içim gidiyor. Gören birdaha bakıyor. Bende düşünüyorum ama alt sakal için dediğin başlığı bende bulamadım. Abi sana zahmet tekrardan bir aratabilirsen çok sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

Abi ilaçla yıkatıyorum ve ardından pasta cila çekiyorum :) Sonrasında makinaya içim gidiyor. Gören birdaha bakıyor. Bende düşünüyorum ama alt sakal için dediğin başlığı bende bulamadım. Abi sana zahmet tekrardan bir aratabilirsen çok sevinirim.

Abi tamam aranan kan bulundu. Buldum sayfayı. Buyur burayada paylaşıyorum. Belki sanada lazım olur.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/110651-fiber-glass-parca-dizayn-ve-tamiri.html
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
:) evet bulmuşsun.. benim tokura zincir muhafazasına yekpare yapılmış arka çamurluk sipariş ettim ocak ayında takarım :) bakalım nasıl olcak..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Kürşat abi nasıl olmuş sence :) Bilgisayarda birşeyler karaladım kendi kendime fikrini alıyım istedim :)
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
73289_473608672683141_1510701191_n.jpg


196055_477731608937514_1711806309_n.jpg


66080_473608416016500_843493163_n.jpg


merhaba arkadaşlar , uzun zamandır pek giremiyordum buralara ama :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336

Allah nazardan saklasın Ali abi. Fotoğraflarda ki apache'yi kullanma şansın oldumu acaba hiç? Yada kullanan arkadaşın memnun mu? Sana zahmet arkadaşının fikir ve görüşlerini alırsan sevinirim. Bende ybr 125 var. Apache almayı düşünüyormuş dersin. Bakalım ne dicek.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Allah nazardan saklasın Ali abi. Fotoğraflarda ki apache'yi kullanma şansın oldumu acaba hiç? Yada kullanan arkadaşın memnun mu? Sana zahmet arkadaşının fikir ve görüşlerini alırsan sevinirim. Bende ybr 125 var. Apache almayı düşünüyormuş dersin. Bakalım ne dicek.



amin saolasın kardesim.

evet apachi yi kullandım , güzel motor ama ybr den inip ona binmeni tavsiye etmem. sonucta apachide de titreşim var, ve 125 cc den inipte geçmen yerine amacın naked ise biraz daha birikim yapıp cbf 250 yada ybr 250 alabilirsin benim tavsiyem , çok bi fark yok.
senın motorun daha konforlu ve iyi
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
amin saolasın kardesim.

evet apachi yi kullandım , güzel motor ama ybr den inip ona binmeni tavsiye etmem. sonucta apachide de titreşim var, ve 125 cc den inipte geçmen yerine amacın naked ise biraz daha birikim yapıp cbf 250 yada ybr 250 alabilirsin benim tavsiyem , çok bi fark yok.
senın motorun daha konforlu ve iyi


Teşekkür ederim abi. Aslında ybr'yi satmak pek aklımda yok ama ilk alacağım motosiklet Apache'ydi, ybr kısmet oldu. Aklım Apache'de kaldı ondandır herhalde :)
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
Arkadaşlar merhaba, ismim Tunç ve kasım ayında aldığım ninjamla aranıza katılmış bulunuyorum. Geçen sürede bin bir zorlukla rodajı tamamladım ve ilk bakımının ardından son bir haftadır yağışlı havalar yüzünden garajda uyutmaktayım. Çok yoğun olan iş hayatım yüzünden azimli bir okuyucuydum fakat kış yüzünden işler biraz sakinleşti ve artık aktif olarak katılabilirim buraya.


bakım sırasında.
h63uu.jpg
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar merhaba, ismim Tunç ve kasım ayında aldığım ninjamla aranıza katılmış bulunuyorum. Geçen sürede bin bir zorlukla rodajı tamamladım ve ilk bakımının ardından son bir haftadır yağışlı havalar yüzünden garajda uyutmaktayım. Çok yoğun olan iş hayatım yüzünden azimli bir okuyucuydum fakat kış yüzünden işler biraz sakinleşti ve artık aktif olarak katılabilirim buraya.


bakım sırasında.
http://a1212.hizliresim.com/14/r/h63uu.jpg

Hoş geldiniz. Kalıcı olmanız dileğiyle :)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Dunc kardes Allah kaza bela vermesin.Sanırım üstündeki tekerler orjinalleri. Cok uzatmadan değiştir o ırc leri. Buzda dans yapma :) iyi günlerde kullan.


Tekno Ali kardeş içimi dağladın. Özlemişim ege sahillerini. Fotoğrafta görünce içim gitti yine. Bu yaz bi ege turu artık şart oldu banada...
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
Çok teşekkürler Murat, lastikler orijinalleri hala. Hatta şu an arka tekerlekte saplanmış bir çivi var. Yolların kuru olduğu bir günü bekliyorum. İlk iş gidip yeni bir set michelin taktıracağım.
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba, ismim Tunç ve kasım ayında aldığım ninjamla aranıza katılmış bulunuyorum. Geçen sürede bin bir zorlukla rodajı tamamladım ve ilk bakımının ardından son bir haftadır yağışlı havalar yüzünden garajda uyutmaktayım. Çok yoğun olan iş hayatım yüzünden azimli bir okuyucuydum fakat kış yüzünden işler biraz sakinleşti ve artık aktif olarak katılabilirim buraya.


bakım sırasında.
http://a1212.hizliresim.com/14/r/h63uu.jpg

Selam Tunç öncelikle aramıza hoşgeldin, eğer biraz daha yakın olsaydın "haftasonları gel beraber çıkalım kar kış kıyamet vızgelir motor üzerindeyken" derdim ama plakaya bakınca bayağı mesafe varmış arada diyorum. Bahara doğru Ankara'ya bir yolculuk düşünüyorum kısmet olursa orda görüşürüz artık :)

Bu arada bende orjinal lastikleri kullanıyorum, benden daha uzun süre kullanan arkadaşlarımın tavsiyelerini her zaman dikkate alırım. Zaten böyle böyle öğrendim her türlü teferruatı, ki hala da öğreneceğim çok şey olduğuna eminim. Herkesin yeni yıla en iyi şekilde girmesi dileklerimle.
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
Hoşbuldum tekrardan, benim de yerler kuruyken haftasonları çıkasım var, ama uzakmışız baya. Havalar ısındığı günlerde benim de İstanbul planlarım var, bilenlerden birşeyler kapabilmek çok önemli gerçekten. Ne kadar motosiklet kullanabiliyor olsamda, tecrübelilerin deneyimlerini aktarmasıyla öğreneceğim çok şey var hala. Burası da bunun için insanı kendi evindeymiş gibi hissedebileceği bir yer.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Arkadaşlar hoş geldiniz hayırlı olsun motorlarınız tekeriniz düz bassın.. Uzun süre Ninja 250R kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki lastiklerinizi değiştirdiğiniz zaman sürüş farkına inanamayacaksınız.. Motora binmenin amacı sadece motora binmek değildir, madem biriniz istanbuldasınız biriniz ankarada, çıkın abantta buluşun sucuk ekmeğinizi yiyin, göl kenarında çayınızı için.. Önemli olan bir yere gitmek değildir, motorla bir yere gitmektir.. Biz geçen yaz yaptık ve hayatımın en zevkli sürüşlerinden biriydi, bir grup ankaradan geldi biz istanbuldan.. Ortada buluştuk.. Lakin şu mevsim CANKURTARAN geçidi motor için üzücü olabilir :) malum soğuklar.. Saygılar sevgiler tekrar hoşgeldiniz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst