Yeni motosikletim "İHTİYAR DELİKANLI"

Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
hayırlı olsun bi abimde 1940 1965 model aralığında aynı motorlardan var.hele bitanesi ful orjinal damla deposu stop camı fantastik tek selesi heryeri muhteşem. parça ve tamirat gerekirse sizi tanıştıralım.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
hayırlı olsun güzel görüntüsü var

Ne kadarda tatlı, bir o kadar farklı. Hayırlı olsun.Nazar değmesin..
Cok tesekkurler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------

hayırlı olsun bi abimde 1940 1965 model aralığında aynı motorlardan var.hele bitanesi ful orjinal damla deposu stop camı fantastik tek selesi heryeri muhteşem. parça ve tamirat gerekirse sizi tanıştıralım.

Abi ile tanismak isterim kesinlikle :)
Parca veya tamirat icin olmasa bile sirf tecrubelerini, anilarini dinlemek icin tanisirim :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
ozaman sana özelden tel nosunu atayım konunun içinde motosiklet olunca istediğin zaman istediğin gibi arayabilirsin kafa dengidir çokda ihtiyar değil:)
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
off ya hasta oldum resmen motora Allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Muhteşem bir alet. Güle güle kullan. Bu motor bir klasik . Bununla ara sıra keyif için tur atarsın, garajdan çıkartıp cilalarsın, kafeye gidip hava atarsın hayranların sorularına cevap verirsin. Amma velakin her gün yola vuramazsın, . Seni sık sık yolda bırakacaktır. tamircilerle akraba olacaksın. parçacılar ile tavla oynamaya başlayacaksın. Klasik motor sahibi olmanın da dezavantajları bunlar. Bunun yanında ufak bir scooter almanı öneririm. hammaliyeyi scooter ile, keyifi BMW ile sürersen motorun daha uzun yıllar seninle birlikte olur.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
off ya hasta oldum resmen motora Allah kaza bela vermesin :)


Teşekkürler, amin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

hayırlı olsun kazasız belasız ıyı günlerde kullanın.

Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------

Maşallah, hayırlısı olsun ve nice kilometrelere...

Tesekkurler

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

tomass,

Videosunu cekermisin sesini merak ettim.


Suan hazirda video yok ama ilk firsatta cekip koyarim.

Muhteşem bir alet. Güle güle kullan. Bu motor bir klasik . Bununla ara sıra keyif için tur atarsın, garajdan çıkartıp cilalarsın, kafeye gidip hava atarsın hayranların sorularına cevap verirsin. Amma velakin her gün yola vuramazsın, . Seni sık sık yolda bırakacaktır. tamircilerle akraba olacaksın. parçacılar ile tavla oynamaya başlayacaksın. Klasik motor sahibi olmanın da dezavantajları bunlar. Bunun yanında ufak bir scooter almanı öneririm. hammaliyeyi scooter ile, keyifi BMW ile sürersen motorun daha uzun yıllar seninle birlikte olur.

Haklisiniz 55 yasindaki motoru hergun kullanmak fikri kesinlikle mantikli degil.
Ben de zaten hafta bir gun birkac saat turlarim
Hem de bos vakitlerimde hobi amacli bakim ve restorasyon islerini yaparim mantigi ile aldim.
Suan calismadigim icin (işsizim :) ) 2. Bir motosiklet alamam ama nisan ayindan sonra calismaya baslayacagim. O zaman asil tarzim olan bir racing alma planim var.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Hayırlı olsun.Kim olursan ol durumun varsa durumun alıcan böyle birtane haftasonu 2 saat gezicen 3 saat temizlicen. of ülen offffffff :thumleft:

Can evimden vurdun beni tüm öğleden sonra bunlara, jawalra birde anadol arabalara bakmıştım sen ne yaptın.Uyuyan devi uyandırdın yahu :mrgreen: git hemen bir nazar boncuğu al artık :)
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Önumuzdeki gunlerdeki planlarim arasinda ilk sirada yer aliyor solo (pagusa) sele.
Hatta yapmak istediklerimi de yazayim :)
Pagusa sele
Düz gidon
Gidon sinyali
Arka koltuk yerine takilan izgara
Arka çanta.

izgaran yoksa yollatayım arkadaşımda olacaktı.ücretsiz.
pagusa bile olabilir onda senesinin üretimi.
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
98
58 model olup bu güne kadar bu titizlikle gelmesi eminim amcanın ayrılması kolay olmamıştır
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
81
Önce hayırlı olsun. eski günlerim aklıma geldi 4 tane çalışan 1 tanede yedek parça olarak vardı bi zamanlar kıymetini inşallah bilirsin ben bilememiştim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun, bizde bunun 64 model r27 si vardı, 500 metre öteden motorun geldiğini anlardım.Harika bir sesi vardı,15 yıl kadar kullanıldı daha sonra babam sattı.Güzel motordu vesselam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst