Stop etme problemi [Rks Titanic 200 ]

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler Arakdaşlar.

bahsedilen kontrolleri yapıp, hatta servise yaptırıp tekrar yazarım ;)
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
71
Eğer motorun çekişinde azalma varsa subap yakmış olabilirsin.Eski motorum da bir zamanlar sürekli stop etmeye başlamıştı;sonrasında tecrübeli bir motorcu egzost subabını değiştirdi ve sorun tamamen ortadan kalktı.Bir fikir vermiş oldum en azından kolay gelsin
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu kendin yap..
Madem servise gidicen niye uğraştırıyon bizi ... :cherry:

tamam abi yaparım :)

hatta foto ve video koyarım :D

babaeskili' Alıntı:
Eğer motorun çekişinde azalma varsa subap yakmış olabilirsin.Eski motorum da bir zamanlar sürekli stop etmeye başlamıştı;sonrasında tecrübeli bir motorcu egzost subabını değiştirdi ve sorun tamamen ortadan kalktı.Bir fikir vermiş oldum en azından kolay gelsin

teşekkür ederim. Haftasonu 8000 bakımı var. canına okuyacam bu makinenin :)


şaka bi yana, bu stop problemi hallolursa makine gerçekten taş gibi. Halledilemese de taş gibi ama işte can sıkıyor..
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
tamam abi yaparım :)

hatta foto ve video koyarım :D



teşekkür ederim. Haftasonu 8000 bakımı var. canına okuyacam bu makinenin :)


şaka bi yana, bu stop problemi hallolursa makine gerçekten taş gibi. Halledilemese de taş gibi ama işte can sıkıyor..

Silindir kapağındaki katalizöre ve karbüratöre odaklanın. Motorun ayarları düzgünse sorun başka biyerde olamaz.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakımı hangi servise yaptırıyon ?....

Dışkapıdaki Bayinin servisine. Ruhi usta diye biri vardı. o gitti şimdi bşka biri geldi. Yemen mi ne ismi


viper17' Alıntı:
Silindir kapağındaki katalizöre ve karbüratöre odaklanın. Motorun ayarları düzgünse sorun başka biyerde olamaz. [/]

bi kontrol edeyim bakalım ne çıkacak, teşekkürler
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Benimki kuba 150 cc , aynı dert bende de vardı artı gazı kesince patlama yapıyordu bende konu açtım tabiy olay bizi aşıyor , tamirciye götürdüm sibop ayarı yaptı (egsoz sibobu açıkmış dedi ) + karbüratör ayarı yaptı , düzelmezse üst kapak ,kapakçıya alıştırmaya gidecek ve "geri dönüşümü iptal edeceğiz sorunun çözülecek dedi !.
Motor eskiye nazaran çok iyi ısınınca rölantide stop etmiyor , birden gaz kesince veya debriyajı sıkınca bol ara gazı veriyorum ve o şekilde stop etmesini engelliyorum .
Bir forumda okumuştum , geri dönüşüm stop ettiriyor diye , tamircide aynı şeyi söyleyince kafama takıldı !!!, hem bunlar racing motorları tamir ediyorlar ricayla benimkine baktılar.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hımmm, diğer adı karbüratör diyaframı oluyor sanırım ? :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
yazdığın problem sanki manifolttan hava alıyormuş gibi arkadaşların dediğine katılıyorum ama elektrik donanımını da kontrol et şasi bağlantısı tam sıkılmadıysa veya fişler gevşekse bir yere su değip oksitleme yaptıysa bu büyük bir problem olsaydı başka arızalarıda tetiklerdi önemsiz kimsenin aklına gelmiyecek ayrıntıdır
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bu konularda çok bilgim yok ama motosiklet yağmurda kalırsa eğer buji başı yalıtımsızsa,ıslanıp ateşlemeyi engelliyor.Başıma geldi az daha karbüratörü değiştireceklerdi.
 
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
384
Subaplarin kaciriyor. Motora fazla benzin gittiginde subaplar kavrulmus, bunun sonucunda subaplarin silindire degen yuzeyi tahrib olmus. Motor calismazken ve vitesteyken motoru elinizle itin tekerlek rahat donuyorsa kesin olarak subaplarin kacirdigini soyleyebiliriz.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Yok..O dediğin diyafram 2 zamanlılarda olur.... Karbüratör çıkışındaki boğazda...
Bu dediğimi karbüratörden bağımsız bir yere koyarlar... :cat:

nasıl yani??
Sadece 2 zamanlılar da mı diyafram var??
bu işte bi sıkıntı var abi benim f650lide de as200-gy dede diyafram vardı karburatörde?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Subaplarin kaciriyor. Motora fazla benzin gittiginde subaplar kavrulmus, bunun sonucunda subaplarin silindire degen yuzeyi tahrib olmus. Motor calismazken ve vitesteyken motoru elinizle itin tekerlek rahat donuyorsa kesin olarak subaplarin kacirdigini soyleyebiliriz.

viteste iken ittiğimde motor gitmiyor.

geçen gün zorlardım viteste iken, bir diş kadar gitti ama zorlayarak. Zarar verir diye daha da zorlamadım...

Bu gün motorla gidemedim işe. Geç kaldım diye garaja uğramadan geldim.

kontrol edince haber veririm durumu
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
Subaplarin kaciriyor. Motora fazla benzin gittiginde subaplar kavrulmus, bunun sonucunda subaplarin silindire degen yuzeyi tahrib olmus. Motor calismazken ve vitesteyken motoru elinizle itin tekerlek rahat donuyorsa kesin olarak subaplarin kacirdigini soyleyebiliriz.
o sübaplar ordan çıkacak :cherry:gayet askeri bi cevap olmuş:cherry:benim merette baştan yaptı seninki kadar abartılı deildi ama sübap ayarından sonra düzeldi,inş ciddi bişe degildir..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Subaplarin kaciriyor. Motora fazla benzin gittiginde subaplar kavrulmus, bunun sonucunda subaplarin silindire degen yuzeyi tahrib olmus. Motor calismazken ve vitesteyken motoru elinizle itin tekerlek rahat donuyorsa kesin olarak subaplarin kacirdigini soyleyebiliriz.

Vallaha SSK doktorları gibisin... Teşhis tamam... Sebebi tamam... Tedaviyi bile ayakta yaptın ... :queen:

nasıl yani??
Sadece 2 zamanlılar da mı diyafram var??
bu işte bi sıkıntı var abi benim f650lide de as200-gy dede diyafram vardı karburatörde?
Karbüratördekine diyafram demiyorlar...
Eski modellerde yuvarlakça karbüratöre yapışık şekilde olurdu...
Şimdilerde ayrı yere koyuyorlar...

E tabi..Bir de lehçe var.. Kimi yörelerde farklı isimler takılıyor olabilir...
Aslında aynıyız ama kelimelerle anlaşamıyoruz :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst