Stop etme problemi [Rks Titanic 200 ]

Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
124
aynı sorun bende de var arkadaşım... keeway supershadow... çözümüde yazarsan bana da çok yardımcı olursun...
ayrıca ben geçen gün karbüratörü temizliycektim ama karışık geldi çok hortumlar fln vaz geçtim el pompası ile benzin çeşmesinin olduğu yerden hava bastım düzeldi fakat geçen gün aynı problemi yine yapmaya başladı... jikleyi açıyorum marşı alıyo çalışıyor farkat gaz verince ya da jikleyi bırakınca stop ediyor yine
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst