Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Dün Muayne sonrası motor tatsız çalışıyordu. Tam üzerimi giydim cıktım annem motorun yanında gaz telinin iki ye ayrılmış yerini gordu bu ne boyle demesi ile gaz actıgımda gitmemesi bir oldu gaz teli sıkışmış gibi soket seklindeymiş tutum yerine oturtum. Eve gidiyorum sanki tek silindir calışıyor 3. viteste gaz acıyorum gitmiyor lan dedim balata sıyırdı falan herhalde debriyajı elime aldım. 2. viteste eve ulaştım 50-60 ile falan eve geldim gaz telini soktum baktım pinler onu ceken tıpadan cıkmıs karga burun yardımı ile oturdum yerine koydum. Motor kendine geldi site ici bir test sürüşü yaptım şimdi saat gibi çalışıyor.

Çıkarılması gereken not: Beyinde mi sensörden mi yok hava filtersi mi falan mi fismanmı dedik ama en olmaz dedigimiz en batir yerden sorun verdi servise gitmeden once bu tip seyleri mutlaka kontrol edin ve bizim motorların gaz telleri kontrol etmezseniz yolda bırakır...
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
zenon, muayene nasıl geçti, nelere baktılar, beğenmedikleri bir şey oldu mu?
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
tesekkur ederim.

yanlarda krom koruma demirleri var. aynalar ve gostergelerin disi da krom. birbirlerini tamamliyolar.. koruma demirlerini hos bulmamama ragmen bunlar gozumu rahatsiz etmedi.

bunlarin hepsi aldigimda vardi. alt sakal bence ise yarayan bi parca degil. nasil monte edildigine yarin dikkat ederim. foto da yuklerim
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
tesekkur ederim.

yanlarda krom koruma demirleri var. aynalar ve gostergelerin disi da krom. birbirlerini tamamliyolar.. koruma demirlerini hos bulmamama ragmen bunlar gozumu rahatsiz etmedi.

bunlarin hepsi aldigimda vardi. alt sakal bence ise yarayan bi parca degil. nasil monte edildigine yarin dikkat ederim. foto da yuklerim
koruma demiri ve alt sakal montajının bu motora hangi yöntemlerle yapılabildiğini merak ediyorum. çok makbule geçer.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
@puser yok hiç götürmedim ona. baktım şimdi merterdeymiş. olabilir sağol
@undocab hadi ya ben de önündeki motorları görünce dedim heralde işini iyi yapıyo ki bu kadar motor var. bi de ilgilendi baya gittiğimde. bindi inceledi falan. ama öyle diyosan kötüymüş. aslında ümraniyedeki mert fena değil ama çok uzak bana. motoru bıraktıktan sonra geri dönmek, sonra motoru almaya gitmek falan çok zor oluyo. bi de bişey çıkıyo geri dönüyosun falan işkence resmen.
Aga adamlar iyiniyetli işini yapıyorlar. Sıkıntı yok
Benim bu durumu yaşama sebebim o an motosiklet ile ilgilenen arkadaşın saat 13:30 olmasına rağmen hala yemeğe çıkmamış olması ve benim işi alel acele sallama yapması. Onun dışında işlerini iyi de yaparlar.
Ama bakım fiyatları benim motosikletim için gereksiz fazla. Daha 1,5 yıllık 23bin de gençliğinin baharında arıza ve dikkat istemeden uzak.Yağını, filitresini, bujisini, balatasını kontrol etmen yeterli bi motosiklet.
Senin motosiklet gibi ufaktan yaşlanmış, karbüratörlü motor için iyi bir yer. Aletleri var karbüratörünün ayarlarına bakar, senkron ayarına bakar, akünün voltajına bakar. Bakmadıysa aga şunu da bi kontrol et dersin ve ettirirsin. Saatine 60tl alır.
Ben başka servise gidiyorum ki bugün de gittim. Paramın büyük bi kısmı cebimde kalıyor ;)
Gerçi bugün 365tl kaçtı bana ama.. :(
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
zenon, muayene nasıl geçti, nelere baktılar, beğenmedikleri bir şey oldu mu?

Muaynede, Şase nuamarasına baktılar, Motor Numarasına bakmadılar... gidon tam dönüyor mu baktılar. Farın ışın şidedine bir aletle baktılar. sinyaller frenler bakıldı. Ön amortisöre yüklemem istendi. bir tur attım geldim tmm dediler. Ruhsata ve Plakaya pul yapıştırdılar.

Bu kadar. :) Hic bir sorun olmadı çok çok rahat gectim yani...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Aga adamlar iyiniyetli işini yapıyorlar. Sıkıntı yok
Benim bu durumu yaşama sebebim o an motosiklet ile ilgilenen arkadaşın saat 13:30 olmasına rağmen hala yemeğe çıkmamış olması ve benim işi alel acele sallama yapması. Onun dışında işlerini iyi de yaparlar.
Ama bakım fiyatları benim motosikletim için gereksiz fazla. Daha 1,5 yıllık 23bin de gençliğinin baharında arıza ve dikkat istemeden uzak.Yağını, filitresini, bujisini, balatasını kontrol etmen yeterli bi motosiklet.
Senin motosiklet gibi ufaktan yaşlanmış, karbüratörlü motor için iyi bir yer. Aletleri var karbüratörünün ayarlarına bakar, senkron ayarına bakar, akünün voltajına bakar. Bakmadıysa aga şunu da bi kontrol et dersin ve ettirirsin. Saatine 60tl alır.
Ben başka servise gidiyorum ki bugün de gittim. Paramın büyük bi kısmı cebimde kalıyor ;)
Gerçi bugün 365tl kaçtı bana ama.. :(

hmm anladım. bana da o tarz şeyler lazım zaten. özellikle senkron ayarında bi problem varmış gibi geliyo ama bakıcaz tabi. şu sıralar sürekli kullanıyorum da havalar biraz daha bozunca bırakıcam artık acele etmeden güzel güzel yapsınlar :) bu arada 365 fenaymış. geçmiş olsun. ne yaptırdın ki o paraya?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Servise standart 23500 bakımı için gittim.
1,5lt petronas 10-50 full sentetik yağ + işçilik + servis kayıt parası 65tl ;)

Arka lastiğim 3 yerden balon yapmıştı. İçinde telleri kopmuş. 5-6 gündür o şekilde dolaşıyordum. Eleman orada bi maxi scooter gösterdi ağzı gözü dağılmış. Kumar oynuyosun ya lastiği değiştir ya da binme motosiklete bu şekilde dedi.Bu ara feci parasızım birde.
Serviste ucuz lastik vardı shinkolardan kötü olamaz dedim ve 250tl ye Maxxi marka arka lastiği aldım. Ön yoktu elinde 3-5 güne gelicek onu da değiştiricem. Ön-arka takması dahil 380tl olacak.
Sonuçta +200 üzeri hızlar yapmıyoruz. Bir de biz çok fazla yol yapıyor dere tepe geziyoruz. Her halukarda yeter diye düşündüm. Lastiğin üstü yumuşak. bakalım zamanla kalitesini görücez.
Gerçi ben şehir içinde bazen güzel atraksiyonlar yapıyorum :D Yine de Shinkodan kötü olamaz.

Aynam kırıktı. Aluminyum kaynak yaptırdım arkadaşa sağlam olmadı 1-2 defa dan çok denedim belki bi zaman sonra çarpma ile bile gidiyordu.
Orjinal aynadan 50 tl ye 2. el çıkma aldım.

Bakım yağ 65
arka lastik 250
ayna 50

Para durumları nanay olduğu için. Kredi kartı ile 9 taksit aldım


Baktım olacak gibi değil durdukca para gidiyor. Motoru alıp kaçtım oradan :D
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Baktım olacak gibi değil durdukca para gidiyor. Motoru alıp kaçtım oradan :D
oyuncakcı dükkanındaki çoçuk gibiydi yani. bunu da isterim, şunu da al :)

UNdocab, lastiklerinin rodajının bitmesinin hemen akabinde bir şinko - maxxi karşılartırma analizini bekliyoruz :mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhaba ;
2012 model sıfır GT250 R aldım. Performans egzozu alıp ses almak istiyorum. Bunun için katalizör iptali yapmalı mıyım? İptal işlemi yapmadan ses alabilir miyim? Katalizör iptal edersem arıza ışığı vs gibi sorunlarla karılaşır mıyım? Konu hakkında bilgi sahibi olan varsa, paylaşmanızı rica ederim.
İyi Sürüşler.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Muaynede, Şase nuamarasına baktılar, Motor Numarasına bakmadılar... gidon tam dönüyor mu baktılar. Farın ışın şidedine bir aletle baktılar. sinyaller frenler bakıldı. Ön amortisöre yüklemem istendi. bir tur attım geldim tmm dediler. Ruhsata ve Plakaya pul yapıştırdılar.

Bu kadar. :) Hic bir sorun olmadı çok çok rahat gectim yani...

uğraştımamış olmalarına sevindim. zaten motorda bulunacak bir kusur yoktu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

Arkadaşlar merhaba ;
2012 model sıfır GT250 R aldım. Performans egzozu alıp ses almak istiyorum. Bunun için katalizör iptali yapmalı mıyım? İptal işlemi yapmadan ses alabilir miyim? Katalizör iptal edersem arıza ışığı vs gibi sorunlarla karılaşır mıyım? Konu hakkında bilgi sahibi olan varsa, paylaşmanızı rica ederim.
İyi Sürüşler.

motosikletiniz hayırlı olsun. bu soruyu forumun GT250R bölümünde de sorarsanız daha fazla ilgili kitleye ulaşıp hızlı cevap alabilirsiniz diye düşünüyorum. enjeksiyonlu s&t 250 cc'i olup egzoz değişimi yapmış kullanıcısı orada çok daha fazla.

tekrardan güle güle kullanmanızı diliyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Bendim evet :) Bu arada tanışmak nasip olmadğıından sana soramadım,burdan yazayım bari "Daha önce EN 500 motorun varmıydı? "
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bendim evet :) Bu arada tanışmak nasip olmadğıından sana soramadım,burdan yazayım bari "Daha önce EN 500 motorun varmıydı? "

ben de esenyurttayım hacı. motor toplanınca seve seve artçım olabilirsin(ah d90 sen nelere kadirsin):mrgreen: en 500e gelirsek,yok hacım ufakken hep cruiserlara merakım vardı da büyüyünce bana göre değilmiş anladım=)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Evet motorumu sattım,ancak 600 cc ve üstüne çıkınca honda 600 f 'e ilgim kaydı.Şuanlık takiptelim yakında inşallah bir tane alacağım.Yinede tavsiyen için sağol.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst