- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
Dün Muayne sonrası motor tatsız çalışıyordu. Tam üzerimi giydim cıktım annem motorun yanında gaz telinin iki ye ayrılmış yerini gordu bu ne boyle demesi ile gaz actıgımda gitmemesi bir oldu gaz teli sıkışmış gibi soket seklindeymiş tutum yerine oturtum. Eve gidiyorum sanki tek silindir calışıyor 3. viteste gaz acıyorum gitmiyor lan dedim balata sıyırdı falan herhalde debriyajı elime aldım. 2. viteste eve ulaştım 50-60 ile falan eve geldim gaz telini soktum baktım pinler onu ceken tıpadan cıkmıs karga burun yardımı ile oturdum yerine koydum. Motor kendine geldi site ici bir test sürüşü yaptım şimdi saat gibi çalışıyor.
Çıkarılması gereken not: Beyinde mi sensörden mi yok hava filtersi mi falan mi fismanmı dedik ama en olmaz dedigimiz en batir yerden sorun verdi servise gitmeden once bu tip seyleri mutlaka kontrol edin ve bizim motorların gaz telleri kontrol etmezseniz yolda bırakır...
Çıkarılması gereken not: Beyinde mi sensörden mi yok hava filtersi mi falan mi fismanmı dedik ama en olmaz dedigimiz en batir yerden sorun verdi servise gitmeden once bu tip seyleri mutlaka kontrol edin ve bizim motorların gaz telleri kontrol etmezseniz yolda bırakır...
