- Katılım
- 19 Ara 2011
- Mesajlar
- 228
yağ demişkenyarın motoru bakıma sokmayı düşünüyorum. bi problemim yok, periyodik bakım. fiyatlar hakkında bilginiz var mı?
servise laf arasında sormuştum, 200 tl gibi bi rakam verdiler. biraz yüksek gibi geldi.
2 lt sentetik yağ 80 TL. orjinal hava filtresi 50 TL. (orjinal olmayan 25 TL ama yakıt sarfiyatı artar dedi) bujiler 30 TL. filan filan...
sizce nasıl bu fiyatlar???
O sentetik lafını iredelemek lazım, benim bi kere idareten aldığım PO yağın üstünde de sentetik yazıyodu ama bildiğin yarı sentetik standart bi yağdı. Tam sentetik olduğundan emin olmak lazım. Ben en iyi seçimin Castrol Power 1 Racing 10w-50 olacağını düşünüyorum, litresi 25-30 TL arasında. Bostancı oto vedat'tan 4lt 80TL'ye almıştım bu sene başında. Öncesinde ipone 4000rs kullanmıştım, ona bile fark atıyor diyebilirim. Hele ki bizim ki gibi boşa geçmek için 10 türlü naz yapan bi motorda
Ben o 25TL'lik hava filtresiyle 3,6lt/100km civarı geziyorum bu arada şehir içi-şehir dışı, 1-2 kişi karışık. Hava kutusunun içine de açıp baktım önceki orijinal filtreden fazla bi toz birikimi yoktu. Orijinal satılan hava filtrelerinde çok büyük kar marjı vardır, motorum konusunda titiz olmama rağmen bu filtreyi tercih ediyorum. Velomoto üretiyor ya da ürettiriyor zannedersem, sitesinde 17TL.
17TL toptan fiyatı bu arada galiba, merkez yedek parça 20TL'ye satıyor.