- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Bu arada bizim motorlarda yakıt filtresi var mı arkadaşlar ben bilmiyordum.
Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur...
Bu arada bizim motorlarda yakıt filtresi var mı arkadaşlar ben bilmiyordum.
Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur...Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..
Yedek deponun amaci benzin gostergesi olmayanlarda yolda kalmamaniz dolayisi ile dunyanin hic bir yerinde yedek depo calismadigi icin yolda kalmak kullanici hatasi degildir. Orada olmasinin bir amaci var zira. Yine bir makine ayni basit hatadan 4 kez yolda birakiyorsa benim gozumde o makine kusurludur. Kaldi ki kanun gozunde de kusurludur hukuki olarak hakkinizi arayabilirsiniz.
Gelelim benim sorunuma 2012 model 950 km de bir motor beni bu denli basit bir sekilde yolda birakiyorsa bu onun sucudur. Ayrica benzin bittigi icin yolda kalmadim zira depoda benzin varmis sonra kontrol ettik yetmedi iki litre de ben koydum.
Simdi yetkili servisin raporuna gelirsek
Soru : motorun nesi varmis?
Cevap: karburatorde pislik varmis hava filtresi kirliymis yakit filtresi kirliymis buji degismis , benzin hortumu degismis gaz kelebegi temizlenmis ...
Yani demek istedikleri biz sorunu bulamadik motoru soktuk her seyi temizledik taktik
Soru : ucret ?
Cevap : 250 tl !!!!
Daha 4 aylik 950 km de 450 km once tarafimdan bakima sokulan yagmur yaginca evin icine alinan ve sadece cevreyolunda temiz kosullarda kullanilan bu motorda nedeni belirsiz sorun icin 250 tl
300 tl ye dizel arabamin triger setini degistirdiler orjinal set
Ayrica bu cross motor degil mi arazi icin yapilmis yani tozda toprakta gitsin diye
Bir onceki bakim 450 km once.
Honda cbr 4000 km de bakima giriyor ve yetkili servis 80 tl ucret aliyor.
Kimse bana çin mallarini savunmasin saygilarimla . Motorumu satiyorum cok temizdir isteyen alabilir ben ve çin motorlarinin hikayesi bitmistir hepinize kazasiz belasiz gunler dilerim.
Motoru satarken ben kefilim diyen kuba yetkili saticisina da sukranlarimi sunarim ( ben bir kez kazik yerim)
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)
....Yorum yok
Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.
Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül
2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???
Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)
Gelelim servis ucreti konusuna
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)
....Yorum yok
240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira
Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.
Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul
Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.
Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül
2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???
Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)
Gelelim servis ucreti konusuna
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)
....Yorum yok
240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira
Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.
Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul
Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur...Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..
evet arkadaşların söylediği gibi; STR'de benzin ve yağ filitresi yokServisi kesinlikle şikayet edin, amacı kesinlikle iyi niyet değil.
Subab ayarı ve karbiratör temizliği için zaten ayrı ayrı fiyat yazmış, 80 tl işcilik ne için o zaman sırf yağ ve buji değişimi mi?
Kaldı ki yağ filtresi yazmış 15 tl, motorda yağ filtresi yok ki :mrgreen:
200 tl ye yeni motor yapılır yahu çin malı motorlara!
Yağ filtresi nasıl olmaz yahu....!!! lan en kötü, en eski, 80 lerin japon motorlarını taklit etmiş olsa, yağ filtresini iptal etmek için özel çaba sergilemeleri ve tasarım yapmaları gerekiyor...!!! Bir saniye, yağ filtresi yuvası var da, filtre mi yok? Yoksa filtre için herhangi bir bölme mi yok?
Syanur , 250 cc altı bir çok markada yağ filtresi olmaz. Ama yağ süzgeci olur, temizler geri takarsın değişim ihtiyacı yoktur.
Resimlerden pek anlayamadım ama büyük ihtimal ile senin motorunda da yok.
evet arkadaşların söylediği gibi; STR'de benzin ve yağ filitresi yok
Benzin filtresi, karbüratörün hemen üstünde benzin hortumunda sık sık tıkanan kağıt filtre mevcut. Yağ filtresi de süzgeç şeklinde olduğunu tahmin ediyorum. Konu açılmışken benzin filtresini sökmeyi düşünüyorum. Çok sıkıntı yaşar mıyım acaba? Zira filtre sık tıkandığı için tekleme problemi yaşıyorum. Karbüratörü yılda bir-iki kez temizletip ayarlatsam daha iyi olur gibi düşünüyorum.