Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
En fazla öyle de cub için değmez ya. Rektefeye edeceksen 110'luk yaparsın da keyfi olarak parana yazık bence.

Yaw aslında motosikletten sıkıldım.
Değiştirmek istiyorum ama bu ara elim sıkışık. O yüzden sürekli motosiklet üstünde değişiklik yapasım var.
Yoksa taş gibi, hiç arıza vermiyor.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
54
şimdi böyle bir motor alsak ileride 150 lik kit buna uyarmı acaba,baya moda oldu bu krank silindir kapak modifiye işleri hemde vergi derdi olmaz hemde 150 lik olur 125 liğe 200 uyduğuna göre :santa:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
şimdi böyle bir motor alsak ileride 150 lik kit buna uyarmı acaba,baya moda oldu bu krank silindir kapak modifiye işleri hemde vergi derdi olmaz hemde 150 lik olur 125 liğe 200 uyduğuna göre :santa:
125'lik sadece silindir değişimiyle olur ama daha büyük cc'ler için silindir kapağı ve krank değişimi de gerekli.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
beyler motoru kullananların gorus ve yorumlarını yazması gerekmıyo mu burda ? tamamen ayrı bı konuya gıtmıssınız. eger ıstıyorsanız ogrenmeyı bu motorun CC yukseltmesını, Moto sohbete yazın, cevabnızı er yada geç alın.

herneyse, motorun üretimi başlamış. bu motoru alıp da elıne gecıp su an suren arkadaslarımız yok mu ? Motorun tıpı dıger butun 100luk 5 viteslere göre muhtesem ve en ust duzeyde. yani dış görünümde modernlık olarak 1.numara. Bu motordan almayı dusunuyorum fakat daha kımse kullanamadıgı ıcın yorum da goremıyoruz. bı kac yorum gorup oyle karar vermek ıstıyorum. yorum gormek ıstememın nedenı Ön fren 'Kampana'. bu yuksek hızlarda sıkıntı yaratıyo mu bunu ogrenmek ıstıyorum. sagolun sımdıden
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
beyler motoru kullananların gorus ve yorumlarını yazması gerekmıyo mu burda ? tamamen ayrı bı konuya gıtmıssınız. eger ıstıyorsanız ogrenmeyı bu motorun CC yukseltmesını, Moto sohbete yazın, cevabnızı er yada geç alın.

herneyse, motorun üretimi başlamış. bu motoru alıp da elıne gecıp su an suren arkadaslarımız yok mu ? Motorun tıpı dıger butun 100luk 5 viteslere göre muhtesem ve en ust duzeyde. yani dış görünümde modernlık olarak 1.numara. Bu motordan almayı dusunuyorum fakat daha kımse kullanamadıgı ıcın yorum da goremıyoruz. bı kac yorum gorup oyle karar vermek ıstıyorum. yorum gormek ıstememın nedenı Ön fren 'Kampana'. bu yuksek hızlarda sıkıntı yaratıyo mu bunu ogrenmek ıstıyorum. sagolun sımdıden
Cg motorda cc yükseltmek özenti değil yaşam biçimidir :) cc yükseltmeden cg tam anlamıyla bir cg olmaz :p
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
arkadaşım hala aynı konudasın. kapat bi an önce veya baska bı yerde konu aç CG hayranlarıyla konus. burası apayrı bi yer. uzatmayalım fazla.



hala bu motosikleti alan bi arkadasımız yok mu ? sahibinden.com'da bile 0 ilan gordum istanbul/tuzla'da satılıyor. biri gidip alsın kullansın bi an önce de yorumlarını yazsın da bizde en yakın zmanda gıdıp alalım :)) zengın degılız ki motoru 2ay kullanıp begenmeyıp atalım yenısını alalım.. beklıyorum yorumlarınızı.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
4 sayfa konuyu okudum, belki bir yorum cikar diye, ilk olarak sipasi verip bekleyen arkadas mutlaka yazmistir dedim, sonuc 0 :) tipini begendim.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
benim aklımda Prince vardı fakat bunun tipi güzel ve aralarında hiç fark yok. sadece ön fren Superboy'da kampana. tip olarak cıdden 10 numara ama :) keske bırılerı kulanıp yorumlarını buraya aktarsa da karar verıp alsam su motoru.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
ben tipini begendim ve normal kullanim icin kampana yeterli olacaktir diye dusunuyorum, eskiden disk fren mi vardi allah askina, onlarla bile 100km uzeri hizlarda cok rahat durmak mumkunken bu motor zaten ideal 60-70km hizlarla gidecek ve fren bence kesinlikle dert degil, zaten ureten adamlar gerekli gorse yapardi, fiyati baska gozle gorunmeyen yerden kisarlardi, kisisel gorusum kampana da goruntu olarak hos geliyor, disk freni buyuk cc de cift olunca begeniyorum, at arabasi gibi dusunuyorum, tek disk ati durdurmak icin tek ipi cekmek gibi, atin sekli kayiyor,kafa sana donuyor, cift ipi cekince sanki nallari kizakliyor :) insallah kisa zamanda kullanici yorumlari ve resimleri eklenir.Takipteyim.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
60-70 bu motor ıcın az :) zorlayınca 110yapıyor Prince. bunun da yapıcagından emınım hıcbı farkları yok. 80-90 rahat rahat goturur bu motoru :) yokuslarda skıntı yasıcaz ama ypck bısey yok bu paraya bu kadar kalıte. keşke 1-2 haftaya gelse yorumlar..
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
1 ocaktan ıtıbaren satıslar baslıyormus. 2013 model olarak cıkmıs bu motor. bu yuzden 1 ocaga kadar beklıyoruz..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
China_motor_bike_super_motorcycle_125cc.jpg

http://www.alibaba.com/product-gs/629267017/China_motor_bike_super_motorcycle_125cc.html
Superboy'u şu şekil yapsalarmış güzel olurmuş hem disk freni de var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar saglam bir rakip geldi prince ve superboya. Kuba xcg 100 ve xcg 150. Xcg 150 su an 2150TL yazıyor internette. Led farlı, cok sık ve modern bir tasarımı var, bir de 180 ibre koymuslar gayet havalı olmuş. Bir goz atın derim. özellikle 100 cc olanın fiyatını cok merak ediyorum su an.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
hosuma gıtmedıler benım ya cok zayıf duruyolar kaslı bı gorunum olsaymıs ıyımıs. ama fıyatı dedıgın gıbı 2150yse muhtesem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst