Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
fat280 hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanırsın inşallah...
adem80 senın resme bakınca kendımı gordun nerdeyse o kadar yanı bız neden böyle balkonlu olduk acaba
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fat280 hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanırsın inşallah...
adem80 senın resme bakınca kendımı gordun nerdeyse o kadar yanı bız neden böyle balkonlu olduk acaba

sağol ramazan abi teşekkürler balkonlu erkek iyidir abi onlara türk kası derler :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sağol ramazan abi teşekkürler balkonlu erkek iyidir abi onlara türk kası derler :)

milletin kasları gögüs bölgesinden aşagı dogru gelişir
nedense bizim kaslar aşagıdan gögüs bölgesine göre gelişiyor...

ah ah şu tatlılar çikilotalar bizi ne hallere soktular
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
milletin kasları gögüs bölgesinden aşagı dogru gelişir
nedense bizim kaslar aşagıdan gögüs bölgesine göre gelişiyor...

ah ah şu tatlılar çikilotalar bizi ne hallere soktular

az ye sende abi o zaman abur cubur yeme yemeğini vaktinde ye balkon ufalır merak etme :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
fatıh demesı kolay ama uygulaması zor kardeş... herkeze ıyı geceler ... gece kuşları varsa bol muhabbetler
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
[QUOTE

---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:34 ----------

[/COLOR]

abi sizin oralarda işçi kıyafetleri satan biryer yokmu ??[/QUOTE]
Pek yok Meriç bir iki yer var onlarda satılanlarda adi yırtılıyor hemen :pr:












bu arada arkadaşlar bu motoru aldım hayırlı uğurlu olsun deyin :)
Hayırlı uğurlu olsun Fatih Allah kaza bela vermesin :rendeer: Salcano firması vefasız çıktı :pale: belki Kadırga destek olur sana eğer Salcano kadar tanıtımını yaparsan :cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-ybr-ayni-motor-acil-satilik-102287861/detay[/QUOTE]

fatıh hayırlı ugurlu olsun kardesım.allah kazasız belasız surusler nasıp etsın.ayrıca ahmet abı yagmurluk olayına el at bakalım bende ssıparıs ederım benım okkaya gore varsa.
İstanbuldan erenaltun (Ramazan) ilgilenecek sanırım o işle c.tesi gidebilirim diyordu eğer gider bakarsa ona göre sipariş ederiz mutlu :cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Bir aksilik olmaz ise cumartesi gider bakarım eğer istersen sanada alırız mutlu güzel ise 3 tane takım ama göndermesi nasıl olacak bakalım :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bir aksilik olmaz ise cumartesi gider bakarım eğer istersen sanada alırız mutlu güzel ise 3 tane takım ama göndermesi nasıl olacak bakalım :)
Ramzan özel mesaj attım sana yağmurluk için
ahmet abi ne oldu bizim çantalar haberin varmı ?
Ne çantası :silent: Tsubusa yı soruyosan bende görüşemedim henüz :sunny: bekliyorum senin gibi bende :santa: iyide bunların takılma işini nasıl yapcaz meriç orj demirleri ybr ye göre bizim motüre olmaz sanırsam da oldurcaz herhalde :cherry:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
YBR ile aynı abi de o demir setide 120 lira civarında.O kadar para vermeye gerek yok oldururuz da tsubasadan haber gelse iyi olcak.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Ramzan özel mesaj attım sana yağmurluk için

Ne çantası :silent: Tsubusa yı soruyosan bende görüşemedim henüz :sunny: bekliyorum senin gibi bende :santa: iyide bunların takılma işini nasıl yapcaz meriç orj demirleri ybr ye göre bizim motüre olmaz sanırsam da oldurcaz herhalde :cherry:

Cevapladım özel mesajı...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
günaydınlar wolf çüler.

fat280 kadırgayı hemencegez satlıga cıkarmışsın sanırım senın motor antalyada...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Hayırlı uğurlu olsun Fatih Allah kaza bela vermesin :rendeer: Salcano firması vefasız çıktı :pale: belki Kadırga destek olur sana eğer Salcano kadar tanıtımını yaparsan :cat:

sağol ahmet abi teşekkürler abi salcano alcaktım aslında ama yok ucuza yakınlarda hepsi uzak şehirlerde bende bunu uygun bulunca aldım :)

günaydınlar wolf çüler.

fat280 kadırgayı hemencegez satlıga cıkarmışsın sanırım senın motor antalyada...

ramazan abi antalyadan aldım ya motoru ilanı kaldırmamışlar bende koydum ilanı yüksek fiyat yazdım alan olursa satarım kar edersem neden satmayayım :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yandan çekilmiş. Ayrıca benim foto fotoşok lu :santa: :queen: 83 kiloyum. Sende yazda kilonu bayram edelim. :pl:
abisi fotoşok vs yok göbek yoksa sende bende bikini giyer gezerim:queen:
bak herkez kimin kilo lu donbili olduğunu gördü hiç laf anlatma bana:pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
artık 50 kiloyum, senden sonra çok kilo verdim. Senin haberin yok :santa:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ramazan abi kurye olarak çalışırken ilk işyerim bana prohelin takımını almıştı.Diğer kurye arkadaşın bedenini bulamadık diye ona prosev almıştım.2 sinide detaylı inceledim.Prohel daha iyi.Yaklaşık 8 ay kadar kullandım.Herhangi bir sorun yaşamadım.Çok yağmur yerse su alıyor ikiside haberin olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst