Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı uğurlu olsun kardeşim...Allah kaza bela vermesin...

teşekkür ederim kardeş :)

beton parke döşeme sahil yolu var mesela. Oraya kasisler yapılmış betondan. Ön lastik kasisten geçiyor, arka lastik kasise çıkmadan bi caart sürtme sesi geliyor :sunny: hemde yavaşında yavaşı geçiyorum.

abi sen çok ağırsın demek az zayıfla bak o zamna sürtmeden geçer :)

Kapçak titan kalmadı abi.Ben çadırı tulumu kapar gelirim kamp yaparık :) Ama öncesinde şu çanta işini çözmek lazım

@Tsubasa yetkililere duyurulur

takipteyim sizleri şu salcanolara takın şu çantalarıda yakışırsa bizde takak :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beton parke döşeme sahil yolu var mesela. Oraya kasisler yapılmış betondan. Ön lastik kasisten geçiyor, arka lastik kasise çıkmadan bi caart sürtme sesi geliyor :sunny: hemde yavaşında yavaşı geçiyorum.
o göbekle o motor seni taşıyor ya sen ona dua et arada bi eksoz alırsın artık:queen:

len çakal fatih helal olsun ucuz kaliteli motor almışsın hemde kelepir vallaha akıllı adamsın boşuna sıfır alıp ötv kdv ödemediğin için tebrik ediyorum artık sitede birkaç tane daha kadırga cı yaparsın :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
f54 fatih bikere senden hafifim. Kiloları yazmıyom şimdi ayıp olmasın :queen: sen az yede bi 250 cc al. Seni anca taşır :pl:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler şimdi adem le kendi resimlerimi yüklüyorum siz karar verin hangimiz şişko:pl:

işte bu sırma boylu olan benim yani f54:cat:








buda donbili adem88:queen:



 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
o göbekle o motor seni taşıyor ya sen ona dua et arada bi eksoz alırsın artık:queen:

len çakal fatih helal olsun ucuz kaliteli motor almışsın hemde kelepir vallaha akıllı adamsın boşuna sıfır alıp ötv kdv ödemediğin için tebrik ediyorum artık sitede birkaç tane daha kadırga cı yaparsın :cat:

aynen abi ilandaki fiyata almadım az daha indirimli aldım 5 aylık 5 binde şuan aslına bakarsan salcano almayı düşünüyıordum ucuza yok var olanda uzak bu hem yakın hemde ucuz deye aldım birde bu motoru deneyek , salcanocuları artık kadırgaya döndürtürüm :)

beyler şimdi adem le kendi resimlerimi yüklüyorum siz karar verin hangimiz şişko:pl:

işte bu sırma boylu olan benim yani f54:cat:



[url]http://d1211.hizliresim.com/13/6/fptnn.jpg[/url]




buda donbili adem88:queen:



[url]http://d1211.hizliresim.com/13/6/fptrx.jpg[/url]

resime göre adem abinin balkon çok çıkmış salkmış aşyaya fatih abide sanki içine çekmiş gibi hile mi yapmış ne :p
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Vallaha fatih sıfır salcano aldım satıp kadırgaya dönemem memnunum ben motordan
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yandan çekilmiş. Ayrıca benim foto fotoşok lu :santa: :queen: 83 kiloyum. Sende yazda kilonu bayram edelim. :pl:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
fatıh hayırlı ugurlu olsun kardesım.allah kazasız belasız surusler nasıp etsın.ayrıca ahmet abı yagmurluk olayına el at bakalım bende ssıparıs ederım benım okkaya gore varsa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst