Çinli dostu fatih.Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin
hayırlı uğurlu olsun fatih. Benim motoru ne yaptın? Bide kadırga yı salcanoyla bi kıyaslarsın artık. Mavide güzel renk.
Şimdi şunu dicektim. Sağ yan ayaklık, altında arka fren pedalı, onun altında eksoz borusu. Eksoz borusu nerden baksan motorun altından 4-5 cm daha alçakta. Ve kasislerde sürtüyor. Aldı alalı 10 defa falan sürttürtmüşümdur. Yukarı almanın çaresi yok gibi. Düşünceleriniz?
hadi yaa. Gitti motorumr: alıcı beğendimi bari? Üstüne kesinlikle alsın. Sonra vergisi, cezası bana gelir. Yeni motorun tekrardan hayırlı olsun.
Arkadaşım Fatih hayırlı olsun.Yorumlarını beklıyoruz her zamanki gibi.Ticaret işi sana yaradı:cherry:
Eksoz borusundaki koruma demirimi? Ufacık bişey.koruma demiri etki etmiyormu abi.Ben bikaç defa sürttürdüm altınıda hep koruma demirine vurdu egzoza değmedi hiç.
hayırlı uğurlu olsun kardeşim...Allah kaza bela vermesin...haklısın abi artık motor onun ne yaparsa yapar sorunlarını demekte özgür tabi abi
işte sağlam olduğu ordan belli abi kolay kolay yamulmaz şasesi
yok be abi takılıyorum zaten neden kızayım ki mal senin herşey diyebilirisn
bu arada arkadaşlar bu motoru aldım hayırlı uğurlu olsun deyin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-ybr-ayni-motor-acil-satilik-102287861/detay
abi nereye giriyorsun sen bu motorla![]()