Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayırlı uğurlu olsun fatih. Benim motoru ne yaptın? Bide kadırga yı salcanoyla bi kıyaslarsın artık. Mavide güzel renk.

Şimdi şunu dicektim. Sağ yan ayaklık, altında arka fren pedalı, onun altında eksoz borusu. Eksoz borusu nerden baksan motorun altından 4-5 cm daha alçakta. Ve kasislerde sürtüyor. Aldı alalı 10 defa falan sürttürtmüşümdur. Yukarı almanın çaresi yok gibi. Düşünceleriniz?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
abi sağlam bir egzozcu bulursan aldırabilirsin ne olcak.Ama senin egzoz nikelaj berbat olur :) :) bizimkiler siyah kaynat bük bi boya tamam
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
koruma demiri etki etmiyormu abi.Ben bikaç defa sürttürdüm altınıda hep koruma demirine vurdu egzoza değmedi hiç.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Çinli dostu fatih.Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin

hayırlı uğurlu olsun fatih. Benim motoru ne yaptın? Bide kadırga yı salcanoyla bi kıyaslarsın artık. Mavide güzel renk.

Şimdi şunu dicektim. Sağ yan ayaklık, altında arka fren pedalı, onun altında eksoz borusu. Eksoz borusu nerden baksan motorun altından 4-5 cm daha alçakta. Ve kasislerde sürtüyor. Aldı alalı 10 defa falan sürttürtmüşümdur. Yukarı almanın çaresi yok gibi. Düşünceleriniz?

sağolun arkadaşlar
adem abi daha karşılaştırma yapmadım ama gelirken sürüşü sesi gidişi aynı zaten salcano ile şase motor ön düzel aynı sadece kaportaları farklı
senin titanıda sattım abi hayırlısı ile yarın kaporayı vercek motor bende kalcak pazartesi satışı alıp üstünü vercek paranın motoruda alıp gitcek inş. zaten senin motoru sattığımdan aldım kadırgayı 5 aylık motor daha 5000 binde :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hadi yaa. Gitti motorum :pr: alıcı beğendimi bari? Üstüne kesinlikle alsın. Sonra vergisi, cezası bana gelir. Yeni motorun tekrardan hayırlı olsun.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
Arkadaşım Fatih hayırlı olsun.Yorumlarını beklıyoruz her zamanki gibi.Ticaret işi sana yaradı:cherry:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hadi yaa. Gitti motorum :pr: alıcı beğendimi bari? Üstüne kesinlikle alsın. Sonra vergisi, cezası bana gelir. Yeni motorun tekrardan hayırlı olsun.

abi satışsız verirmiyim hiç sen merak etme satış bi,r yere para bir yere dedim :)

Arkadaşım Fatih hayırlı olsun.Yorumlarını beklıyoruz her zamanki gibi.Ticaret işi sana yaradı:cherry:

teşekkür ederim abi işte yaradı mı yaramadı mı bakacaz :)
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
haklısın abi artık motor onun ne yaparsa yapar sorunlarını demekte özgür tabi abi :)



işte sağlam olduğu ordan belli abi kolay kolay yamulmaz şasesi:)



yok be abi takılıyorum zaten neden kızayım ki mal senin herşey diyebilirisn


bu arada arkadaşlar bu motoru aldım hayırlı uğurlu olsun deyin :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-ybr-ayni-motor-acil-satilik-102287861/detay
hayırlı uğurlu olsun kardeşim...Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
bence uzun süre binecek :cherry: ybr kimin rahatını bulduktan sonra kat-i suretle inmez üstünden meriç :D
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Adem abi sizin orası nasıl bir yerdir çözemedim.Bu sayede salcano dayanıklılık testi yapmış oluyorsun.Takipteyim :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet :) her yer rampa kasis, yollar delik teşik. Yamalı bohça gibi. Altı biraz daha yüksek olsa kros yapardım. Titanla çok yaptım. :santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst