Rks 2oo titanic kullanıcıları buraya :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
Rks 200 titanic kullanıcıları varmı veya başlamak isteyen bilgi öğrenen hakkında banada bilgi vermek isteyen gönüllü motosiklet.net kullanıcları yardımınza muhtacım::melek02:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
O arama butonunu oraya boşuna koymamışlar demi :pr:
İnsan bi konu açmadan önce bakar Daha önce açılmışmı diye bi tek sen yoksun dünyada Bu rks yi inceleyen
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
üfürükten teyyare bi başlık. Bide kırmızıyla yazmış :farao: yardıma muhtaçmış. Bura hayır kurumumu yahu? arama yap arama. Arayan bulurmuş.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Hata yaptığını düşündüğünüz birine niye hemen dört bir yandan uçan tekme atmak suretiyle operasyon düzenliyorsunuz yahu :silent:
Tuna gerekeni yazmış işte, adam onu gördükten sonra ilgili konuya atlar nasıl olsa :bounce:
Motosiklet forumu değil sinir stres forumu oldu burası iyice :cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok abi, bu adem kendince herkese atar oğlan modunda
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapıştırırım.

herkese öyle değilim. senin gibilere öyleyim.

kültürümüzde hoşgörü diye birşey var.

arkadaş motora karşı boş değil anlaşılan. onun şevkini kırmak yerine güzellikle birşeyler söyleyebilirsin

madem güzel şeyler yapamıyon, hiç birşey yapma !
 
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
34
teşekkür ederm makseli saolsın ben daha yeni üyeyim dedğin gibi aceleciyim kusura bakmayın sizde hakLısınız zaten biri yazmış sizede cevap vermek düşmez anladk başka forum oldnuda herkez keşke makseli gibi düşünebilse sanki bişe dedik size hemen tersleme saoLun sözde yardım edin dedik..
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
O arama butonunu oraya boşuna koymamışlar demi :pr:
İnsan bi konu açmadan önce bakar Daha önce açılmışmı diye bi tek sen yoksun dünyada Bu rks yi inceleyen
..................

---------- Post added at 12:21 ---------- Previous post was at 12:18 ----------

üfürükten teyyare bi başlık. Bide kırmızıyla yazmış :farao: yardıma muhtaçmış. Bura hayır kurumumu yahu? arama yap arama. Arayan bulurmuş.
Allahtan yüzlerce üye içinde fazla değilsiniz. Yoksa siteyede girilmez sizin yüzünüzden. Ne güzel yardım etmişsiniz arkadaşa. Helal olsun. Ayakta alkışlanacak adamsınız.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst