- Katılım
- 2 Kas 2012
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
Rks 200 titanic kullanıcıları varmı veya başlamak isteyen bilgi öğrenen hakkında banada bilgi vermek isteyen gönüllü motosiklet.net kullanıcları yardımınza muhtacım::melek02:
..................O arama butonunu oraya boşuna koymamışlar demir:
İnsan bi konu açmadan önce bakar Daha önce açılmışmı diye bi tek sen yoksun dünyada Bu rks yi inceleyen
Allahtan yüzlerce üye içinde fazla değilsiniz. Yoksa siteyede girilmez sizin yüzünüzden. Ne güzel yardım etmişsiniz arkadaşa. Helal olsun. Ayakta alkışlanacak adamsınız.üfürükten teyyare bi başlık. Bide kırmızıyla yazmış :farao: yardıma muhtaçmış. Bura hayır kurumumu yahu? arama yap arama. Arayan bulurmuş.
|
||||||||||