Bayram oncesi Istanbul'dan anadoluya yol tavsiyesi

Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Merhaba, belki bir cogumuzu ilgilendiren, bayram oncesi trafik cilesi hakkinda bi soru sormak istiyorum. Malum su saatlerde trafik coktan felc olmus durumda. Sorum su ki, hangi saatte yola cikarsak en rahat sekilde ankaraya ulasiriz? Aklimda gece 12 - 1 gibi cikmak vardi fakat su trafige bakarsak gece yarisina kadar hic acilacaga benzemiyor. Millet sabah namaziyla cikar gibi dusunuyorum ki o saatlerde de felc olur. Nedir bunun en rahat yolu? illa bayramin 1. gununu mu bekleyelim?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
O mevzulardan anlamam ama sıkı giyin derim. Bu aralar Ankara yağmurlu baya.
Ben yine yağmur sonrası havalarda Eylül başında gelmeme rağmen içlik geçirmek ve kışlık eldivene geçmek zorunda kaldım.
Bir de gece diyorsun, güneş doğana kadar çözemez kimse alimallah :mrgreen:

İyi yolculuklar şimdiden, sağlıcakla :wiinkk:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
Bolu da donar sın çok sıkı korunman lazım ben cbf ile istanbul dan ankara adana mersin antep urfa malatya maraş adıyaman 3600 km yaptım iki haftada bolu beni yıktı sabah erken çık gece çıkma
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
O mevzulardan anlamam ama sıkı giyin derim. Bu aralar Ankara yağmurlu baya.
Ben yine yağmur sonrası havalarda Eylül başında gelmeme rağmen içlik geçirmek ve kışlık eldivene geçmek zorunda kaldım.
Bir de gece diyorsun, güneş doğana kadar çözemez kimse alimallah :mrgreen:

İyi yolculuklar şimdiden, sağlıcakla :wiinkk:
ha belirtmemişim arabayla çıkacaz bu soğukta motora binemem ben tatlı su motorcusuyum :)

---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:49 ----------

zaten arabayla çıkacağımız için trafiği bu kadar dert ettim yoksa motorla bayram trafiğine daha önce çıkmıştım o kadar da sorun olmamıştı yer yer tıkandığı için.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Bence sabaha karşı çık derim dostum, yat uyu, 3 veya 4 gibi, çık mis gibi dinlenenerek ben bir kaç sefer o şekilde çıktım, gün dogumuna dogru gidiyosun, ışık rahatsız ediyor insanı ,hayırlı yolculuklar , iyi bayramlar olsun .
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
tesekkurler, hala istanbul ici felc oldugundan bu gece cikmayacagiz artik yarina bakacaz.
Hayirli bayramlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst