- Katılım
- 1 Kas 2009
- Mesajlar
- 931
- Konu Yazar
- #1
Merhaba, belki bir cogumuzu ilgilendiren, bayram oncesi trafik cilesi hakkinda bi soru sormak istiyorum. Malum su saatlerde trafik coktan felc olmus durumda. Sorum su ki, hangi saatte yola cikarsak en rahat sekilde ankaraya ulasiriz? Aklimda gece 12 - 1 gibi cikmak vardi fakat su trafige bakarsak gece yarisina kadar hic acilacaga benzemiyor. Millet sabah namaziyla cikar gibi dusunuyorum ki o saatlerde de felc olur. Nedir bunun en rahat yolu? illa bayramin 1. gununu mu bekleyelim?