2013 Ninja 250R Türkiye'de Satışa Sunulmuş..

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
ya neden alinmasin. motor keyif isidir, butcesi olan, baslangic motoru olarak alabilir. kawasaki de binlerce satacagini dusunmuyordur. umduklari olmayabilir ama sanirim boyle bir niş pazar olduguna inanmislardir.

Her şey beygir değildir. belki cbr250 den sonra keskin bi güç artışı sunmaz ama 40 beygirlik bir motor CBR125 ten, YZF125 ten sonra bütçe sorunu olmayanlar için ABS si ile yeretrince güçlü ve güvenli olabilir.

Az tercih edilir vergi sistemimizden dolayı ama yinede geçiş veya uzun süreli kullanım için işlevi olan bir motor. Ara segmentteki modeller kullanımı çok komplike olan bir araç olan motorda her zaman önemlidir.

Bir kısım mal alır gibi söylemler çok cahilce, adamın canı 2-3 bin tl den daha önemli belki dimi:) Yada minimum 70-80 beygir motor alıp keyif alamamaktansa 40 beygir motorun hakkını vermek istiyordur...
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Şu emisyon muhabbetini merak ediyorum ? Abicim taksana eski kasa ninja 250 motoru. 2-3 beygir için 7 bin küsür eyro kimse vermez.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
arka lastik 14 cm
olmamış
bunun dışında 40 hp iyi değer, ideal motor gücü
tip güzel, teknoloji tamam

ötv yüzünden ekstradan 1000 euro fark biniyor üstüne
1000 euro da yeni kasa ve 300 cc olması yüzünden farkediyor
250 liği 5000 euro ise bu 7000 euro normal oluyor
tabi bu normallik Türkiye' nin anormal şartlarında :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Kusura bakmayın ama, sanki kawasaki bu motoru Türkiye için üretti :)
Kawasakinin z motonun sattigi 3-5 motoru umursadigi mi var.
Global düşünün, abd de olsaniz 4000 küsür dolara 40hp motora binecektiniz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

NİNJA 300 USA fiyatı 4799$
Ninja 250 USA fiyatı 4449$
Aradaki fark 350$

Türkiye'de Ninja 250 nin vergiler dahil fiyatı 5000 avro.
Vergisiz fiyatını hesaplarsak 5000 / 1.18 / 1.08 = 3923 avro
Şimdi de Ninja 300 ün Türkiye'de olması gereken fiyatı hesaplarsak. (Tr için aradaki farkı 350 dolar değil avro olarak hesaplıyorum yani fazla bile hesaplıyorum :)
3923 + 350 = 4273 avro
4273 * 1.18 * 1.37 = 6907 avro
Aradaki 200 avro Z-Moto'nun kazığı :)
Bence Z-Moto motoru satabilmek adına ,vergi diliminden dolayı kar marjı gütmek yerine kar marjını minimuma indirmeliydi.Beklendiği gibi öyle birşey yapmamış :)

Ben bu hesaplamayı yaptıktan sonra Z-Moto'ya fazla kızmıyorum.
Bu ÖTV'leri bize dayatan devlete-hükumete kızıyorum.
Bir motorlu taşıttan %130 ötv + %18 kdv yani %171,5 vergi alan hükumete ve hala buna oy veren zihniyetlere kızıyorum.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
devlet diyorki 300cc motora biniyorsan al sana vergi dayıyor
alıyorsun küçük bi motosiklet 150 cc
sonra küçük bi canta takalım kaskımızı koyarız sigara cakmak ceket koyarız diyorsun
zank diye diyor sana git proje plan çizdir, ruhsata işlettir..
yaptırmadın mı 72 tl cik
2. kez yakalandıgında arac baglanıyor
...
z moto gidip şu işi acıklıga kavuştursaydı japonyaya gidip bizde 250 cc den sonra devlet böyle vergi sokuyor diye
belki de 250 cc türkiyeye gelecekti
ama emin olun japonyadaki kawasaki yöneticilerinin türkiyedeki bu 300 cc vergi farkından haberi yoktur..
bu adamlardan boşuna demiyolar (zmoto) ÇAKMAK bile alınmaz diye
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Şimdi bu Avrupa birliği nanelerini biliyorsunuz. Ekzoz normu euro 3. Ancak yeni Ninja 250 sadece Asya pazarı için üretildiğinden ekzoz emisyonu euro 2 normunda, yani Avrupa'da artık kullanılmayan eski norm. Eee, biz de herşeyde Avrupa Birliğine tabi olduğumuza göre :) Bizde otomatikman yasadışı olmuş oluyor o motor. Öte yandan hacmi 50cc artan Ninja 300'de yüksek vergi dilimine giriyor. Yani anlayacağınız, tarihin her döneminde olduğu gibi buralarda doğuyla batı arasında sıkışmışlık söz konusu...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Z-moto'ya kızanları anlamıyorum... 250cc lik zaten CBR kadar satamadıkları Ninjayı artık egzoz emisyonlarından dolayı getirip satmaları yasak. Ee illaki 300cc getirecekler. Ona da devletin koyduğu verdi ortada. Z-moto 300 lük ninjadan hiç kar almasa yine çok çok pahalı bir alet olacak. Yine satılmayacak. Zaten 250lik ninja su gibi gitmiyordu şimdi 300 lüğü hiç gitmeyecek. En iyi ihtimalle +6500€ ya mal olan alete bırakın da istedikleri kadar kar koysunlar. Çünkü asıl ola Z-moto'ya oldu...

Ha buarada +2009 ninja 250 lerin bundan sonraki 2.el piyasasını düşünemiyorum :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Motor güzel ama 7,100 € çok fazla. O paraya çıkmışken 2000 TL daha verip NC700S alırım, hem ABS'li derim. Maalesef vergi dilimleri bir motoru daha katletti.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Arkadaşlar bugün yeni kasa ninja 300 gördüm.Evet Evet yanlıs duymadınız o fiyata alan olmuş.Yeşil renkti görntüsü yakından mükemmel.çokta sessiz.foto alamadım adam gecti gitti yanımdan kaskıda yoktu :queen: ama gercekten güzel bi motor yapmıslar
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
6
Parası olan alır, olmayan bakar... Ekonomi meselesi, Zevk, keyif meselesi. On numara motor olmuş. Hızlanması, sürüş zevki, şekli tam anlamıyla mükemmel. Yzf r125 ten sonra 600'lük SS düşünmesem alacağım tek motor olurdu...
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Z-moto'ya kızanları anlamıyorum... 250cc lik zaten CBR kadar satamadıkları Ninjayı artık egzoz emisyonlarından dolayı getirip satmaları yasak. Ee illaki 300cc getirecekler. Ona da devletin koyduğu verdi ortada. Z-moto 300 lük ninjadan hiç kar almasa yine çok çok pahalı bir alet olacak. Yine satılmayacak. Zaten 250lik ninja su gibi gitmiyordu şimdi 300 lüğü hiç gitmeyecek. En iyi ihtimalle +6500€ ya mal olan alete bırakın da istedikleri kadar kar koysunlar. Çünkü asıl ola Z-moto'ya oldu...

Ha buarada +2009 ninja 250 lerin bundan sonraki 2.el piyasasını düşünemiyorum :)

Şuan hali hazırda ve önceden beri satılan 33 beygirlik eski ninja 250 bloğunu yeni kasaya da getirip satabilirlerdi.

2.el de bişey olmaz çünkü eski kasa hala satışta 5 bin €.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adamlar motor getirir beğenmessiniz :farao:
getirmez yuhhh çekersiniz:mrgreen:
bence parası olan alır gezer şehir içi motoru yapar :cherry:
alamayan da uzaktan bok atar:farao:
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
233
arkadaşlar pahalıysa almayın oturup sinek avlasınlar...siz rağbet ederseniz allah razı olsun bize para kazandırdın demez belkide vay enayi o motora o para verilir mi iyi çöktüm derler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst