- Katılım
- 17 Tem 2012
- Mesajlar
- 233
gercekten cok ucuz veriyor....harbiden de 1000 lik gibi duruyor.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sifir-ayarinda-ninja-300-101803240/detay
ikinci ele bile düşmüş :queen:
gercekten cok ucuz veriyor....harbiden de 1000 lik gibi duruyor.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sifir-ayarinda-ninja-300-101803240/detay
ikinci ele bile düşmüş :queen:
Yukarıda dediklerini biliyorum zaten. Bana saçma gelen Z-moto dan eski 33 beygirlik motoru yeni kasaya takıp getirmesini istenmesi. Sence bu mümkünn mü?O model zaten var fakat euro emisyon normlarına uymadığı için bize gelmiyor (250 lik olan euro3 , istenilen ise euro4)
Yaş kaç usta ?
Yukarıda dediklerini biliyorum zaten. Bana saçma gelen Z-moto dan eski 33 beygirlik motoru yeni kasaya takıp getirmesini istenmesi. Sence bu mümkünn mü?
---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 20:43 ----------
Alaka kuramadım yaş ile?
http://www.ucerler.com.tr/index.php?route=product/product&path=18_63_146&product_id=492
ya beyler bnmi yanlış anlıyorum bunlar mı yanlış yapıyor 300r görüntüsü var 250r diyorlar fiyatta 11,735 tl
Kenpachi kardeş, z-moto'nun sitesinde hala 250R eski kasa, 300R yeni kasa görünüyor...
250R'nin bu kasayla geleceğini sanmıyorum... Gelirse acayip olur ama![]()