2013 Ninja 250R Türkiye'de Satışa Sunulmuş..

Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
O model zaten var fakat euro emisyon normlarına uymadığı için bize gelmiyor (250 lik olan euro3 , istenilen ise euro4)
Yukarıda dediklerini biliyorum zaten. Bana saçma gelen Z-moto dan eski 33 beygirlik motoru yeni kasaya takıp getirmesini istenmesi. Sence bu mümkünn mü?

---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 20:43 ----------


Alaka kuramadım yaş ile?
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
valla fiyat çok yüksek ama sonuçta adam ithalatını yapmış isteyen alır istemeyen almaz demiş ,suzuki inazuma rezilliği ne olacak? onca insana kapora ödettiler 2012 bitiyor ortada motoru bırak gidonu bile yok,o yüzden z-moto ya kızmamak gerekir diye düşünüyorum
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Yukarıda dediklerini biliyorum zaten. Bana saçma gelen Z-moto dan eski 33 beygirlik motoru yeni kasaya takıp getirmesini istenmesi. Sence bu mümkünn mü?

---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 20:43 ----------



Alaka kuramadım yaş ile?

Doğuş oto bile 1.6 tdi stoklarını bu kadar çok tutuyosa 3 vidalı bir motosikletin parçasını değiştirmeyi istemek Z-moto için bu kadar zor olmamalı.

İsteseler yaparlardı. Amaçları piyasadan farklı olmak.
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Motor harikaa görünüşünü para ettirmişler bence.yzf r125 in 10.000 tl civarı olduğu yerde bunun o fiyatta olması beni hiç şaşırtmadı doğrusu.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Güzelim motorun şu fahiş fiyatına acayip derecede kıl oldum, malum güzel ülkemizin içinde çakal çok, 300 cc olması güzelde malum %37 ötv insanı bu işten acayip derecede soğutuyor.

Ne olacak halimiz bilmem yakında çinli motor bile satın alamayacağız benzin zamları ve ötv kdv zart zurtlar yüzünden...
 
Katılım
14 Ağu 2012
Mesajlar
14
http://www.ucerler.com.tr/index.php?route=product/product&path=18_63_146&product_id=492

ya beyler bnmi yanlış anlıyorum bunlar mı yanlış yapıyor 300r görüntüsü var 250r diyorlar fiyatta 11,735 tl
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
http://www.ucerler.com.tr/index.php?route=product/product&path=18_63_146&product_id=492

ya beyler bnmi yanlış anlıyorum bunlar mı yanlış yapıyor 300r görüntüsü var 250r diyorlar fiyatta 11,735 tl

Kenpachi kardeş, z-moto'nun sitesinde hala 250R eski kasa, 300R yeni kasa görünüyor...
250R'nin bu kasayla geleceğini sanmıyorum... Gelirse acayip olur ama :)
 
Katılım
14 Ağu 2012
Mesajlar
14
Kenpachi kardeş, z-moto'nun sitesinde hala 250R eski kasa, 300R yeni kasa görünüyor...
250R'nin bu kasayla geleceğini sanmıyorum... Gelirse acayip olur ama :)

gerçekten güzel olurda pek sanmıyorum diğerinin albenisi kalmaz fiyat farkından dolayı ve fiyat farkı pek farketmiyecek satışı artacak diye düşünüyorum. Bize gelmez be gülüm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst