- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
z moto varken alınmaz bunlar
honda cbr 250 r baştan hiç hoşuma gitmiyordu
ama kawasaki (z moto) den şikayetleri duyup ögrenince
honda cbr 250 r iyi motosiklet
en azından bişi oldu mu parcası ucuz ve bulanbiliyor kawasakiye oranla
en azından honda abuk subuk rakamlar vermiyor
o paraya 2 tane cbr 250 r alırsın
honda cbr 250 r baştan hiç hoşuma gitmiyordu
ama kawasaki (z moto) den şikayetleri duyup ögrenince
honda cbr 250 r iyi motosiklet
en azından bişi oldu mu parcası ucuz ve bulanbiliyor kawasakiye oranla
en azından honda abuk subuk rakamlar vermiyor
o paraya 2 tane cbr 250 r alırsın