- Katılım
- 10 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,499
İzmir grubu araziye devam ediyor hocam
enson yaptığımız gezi bu http://www.motosiklet.net/forum/etk...lcovadan-seferihisara-araziden-gazlamaca.html
Gezi fotalarına baktım gercekten guzel gezi olmuş. Merak ettigim bişi var. Gezinizde. WR125 KLE250 Ramzey200 de var. Kubanın bu motorları gore performansı nasıl dı. Onların gittigi her yola gider seklinde degil ama. Birinin 2. vitesde cıktıgı yeri digeri 1. vitesle cıkıyor bigi. Biraz daha acıklayıcı bir karşılaştırma yapabilirmisiniz. Bir ramzey kullanıcısı SRT yi kullanıdımı veya WR kullanıcısı. Motorları degiştirip performanslarını baktınızmı... Bu gunulerme CC yuksetmeyi dusunuyorum. 250 CC lik ne alacagıma karar veremedim. Simdiden tesekkürler..