Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499

Gezi fotalarına baktım gercekten guzel gezi olmuş. Merak ettigim bişi var. Gezinizde. WR125 KLE250 Ramzey200 de var. Kubanın bu motorları gore performansı nasıl dı. Onların gittigi her yola gider seklinde degil ama. Birinin 2. vitesde cıktıgı yeri digeri 1. vitesle cıkıyor bigi. Biraz daha acıklayıcı bir karşılaştırma yapabilirmisiniz. Bir ramzey kullanıcısı SRT yi kullanıdımı veya WR kullanıcısı. Motorları degiştirip performanslarını baktınızmı... Bu gunulerme CC yuksetmeyi dusunuyorum. 250 CC lik ne alacagıma karar veremedim. Simdiden tesekkürler..
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Mermer lastiği keser mi emin değilim ama "bana 21" jant verin, her yerden çıkabilirim" gibi hissediyorum kendimi... Bu 17" ler kaldırımlarda nazlanıyorlar. Yada ben biraz beceriksizim...

17 jantla çıkarsın ama senin lastiklerde diş yokki tutunacak, "TUTUNAMADIIMM" şarkısını söylerler :p
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Mermer lastiği keser mi emin değilim ama "bana 21" jant verin, her yerden çıkabilirim" gibi hissediyorum kendimi... Bu 17" ler kaldırımlarda nazlanıyorlar. Yada ben biraz beceriksizim...

Benim motoru veriyim de düz duvarlarda gez biraz, hatta tavanda bile gezersin o derece tork o derece beygir gücü eks-triiim falan hikaye yani :p
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
17
Herkese Merhaba
çok fazla vaktinizi alıp sizi yormayacağım , str 250 2011 sahibiyim , ctesi motorsikleti servise götürüp ertesi günkü gezi için bakımarını yaptırıp pazar günü tura çıktık.
gezi esnasında şanzıman kilitledi ( dişli kırılması ). Daha sonra ben tabi garanti kapsamına dahil olduğunu zannederek içim rahat servisin yolunu tuttum ,
servis raporunu yazdı distürbütörden gelen cvp ; şanzıman dişlisi garanti kapsamında değillir hesap 300 papel .
fikri ve deneyimi olan arkadaşların düşüncelerini merak ediyorum , sinirden halıyı kemiriyorum .
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Herkese Merhaba
çok fazla vaktinizi alıp sizi yormayacağım , str 250 2011 sahibiyim , ctesi motorsikleti servise götürüp ertesi günkü gezi için bakımarını yaptırıp pazar günü tura çıktık.
gezi esnasında şanzıman kilitledi ( dişli kırılması ). Daha sonra ben tabi garanti kapsamına dahil olduğunu zannederek içim rahat servisin yolunu tuttum ,
servis raporunu yazdı distürbütörden gelen cvp ; şanzıman dişlisi garanti kapsamında değillir hesap 300 papel .
fikri ve deneyimi olan arkadaşların düşüncelerini merak ediyorum , sinirden halıyı kemiriyorum .

öncelikle geçmiş olsun.buda tipik satıcı politikası işte,kesin yanlış kullanım sonucu olduğunu söyleyip ürünü garantiye sokmamak.gerçekten kendi hatan olmadığını düşünüyorsan peşini bırakma.fabrikayı ara,tüketici mahkemesine başvurmanı önerebilirim...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Herkese Merhaba
çok fazla vaktinizi alıp sizi yormayacağım , str 250 2011 sahibiyim , ctesi motorsikleti servise götürüp ertesi günkü gezi için bakımarını yaptırıp pazar günü tura çıktık.
gezi esnasında şanzıman kilitledi ( dişli kırılması ). Daha sonra ben tabi garanti kapsamına dahil olduğunu zannederek içim rahat servisin yolunu tuttum ,
servis raporunu yazdı distürbütörden gelen cvp ; şanzıman dişlisi garanti kapsamında değillir hesap 300 papel .
fikri ve deneyimi olan arkadaşların düşüncelerini merak ediyorum , sinirden halıyı kemiriyorum .


Öncelikle Cok gecmiş olsun. Bu motorlar yapı geregi agır kullanım sartlarına dayanıklı olması gerekir. Hakkını aramalısın. Olayın üzerine git. Ayrıca olayın nasıl oldugu hakkında bilgi verirsen daha acıklayıcı bilgi edinebilirsin. Olay nasıl oldu bilmiyorum ama dişli kırılıncaya kadar daha az masraflı ve daha basit olan debriyaj balatasının sıyırması gerekirdi. Benim CBF150 de başıma gelmişti..
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
17
ilk önce gezi esnasında ( çok zorlu bir parkur değildi genelde. toprak, düz sürüş) 2. vites te motor mekanik ses çıkarmaya başladı , sanki zincir gergin değilde boşta sarkık vaziyette sağa sola vurarak ses çıkartıyor gibi. arızayı anlayınca , dönüş yapıp 1. vitesle 2 dakika kadar usulca sürdüm , şanzımanın kilitleme olasılığını düşünerek sonra motoru riske atmayıp , kontak kapatıp . yaklaşık 2saat 40 dakika itmek suretiyle motoru medeniyete kavuşturdum .
merak ettiğim şey ise distürbütörden aldığım cevap; şanzıman dişlisi arızaları garanti kapsamında değildir???.
eğer elinizdeki garanti belgesine bakabilirseniz bunun bu şekilde yazılmış olduğunu göreceksiniz keza motorlu araçların hepsinde uygulama bu şekildedir. şanzıman dişlisindeki arıza arızalar diğer motorlu araçlarda da garanti kapsamında değildir .

ne yazıkki garanti belgesini bulamıyorum email le garanti kosullarını istedim ama gelirmi bilmiyorum .elinde olan arkadaşlar için merak eden varsa kontrol edebilir mi yada konuyu bilen birisi bu şanzıman dişlisi garanti kapsamı hakkında bilgi verebilir mi _?

şimdiden teşekkürler .
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Mermer lastiği keser mi emin değilim ama "bana 21" jant verin, her yerden çıkabilirim" gibi hissediyorum kendimi... Bu 17" ler kaldırımlarda nazlanıyorlar. Yada ben biraz beceriksizim...

Mermer veya fayas kenerları lastigi keser. Bisikletin latigini kestirmiştim. Cıkarken degil tabiki inerken. Bisikleti elimle cıkattım merdiven başına. İnerken hafif firenleyerek indigim için basamak keneri arka lastigi kesmişti. Tabiki Motorun lastigi cok daha sert ama yinede dikkat atmekgerekli. Özellkle dıkarken.. Cunku tam basamkların kösesinde pati cekiyor. Lastigin disleri kopabiliyor.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
ilk önce gezi esnasında ( çok zorlu bir parkur değildi genelde. toprak, düz sürüş) 2. vites te motor mekanik ses çıkarmaya başladı , sanki zincir gergin değilde boşta sarkık vaziyette sağa sola vurarak ses çıkartıyor gibi. arızayı anlayınca , dönüş yapıp 1. vitesle 2 dakika kadar usulca sürdüm , şanzımanın kilitleme olasılığını düşünerek sonra motoru riske atmayıp , kontak kapatıp . yaklaşık 2saat 40 dakika itmek suretiyle motoru medeniyete kavuşturdum .
merak ettiğim şey ise distürbütörden aldığım cevap; şanzıman dişlisi arızaları garanti kapsamında değildir???.
eğer elinizdeki garanti belgesine bakabilirseniz bunun bu şekilde yazılmış olduğunu göreceksiniz keza motorlu araçların hepsinde uygulama bu şekildedir. şanzıman dişlisindeki arıza arızalar diğer motorlu araçlarda da garanti kapsamında değildir .

ne yazıkki garanti belgesini bulamıyorum email le garanti kosullarını istedim ama gelirmi bilmiyorum .elinde olan arkadaşlar için merak eden varsa kontrol edebilir mi yada konuyu bilen birisi bu şanzıman dişlisi garanti kapsamı hakkında bilgi verebilir mi _?

şimdiden teşekkürler .
Sahibinden.com'da satılık motoru kitlenmiş str 250 var ilan senin mi? Yoksa bu sorun onunda mı başına geldi:pale: http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-sifir-bakimlari-yeni-yapildi-95844696/detay
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
ARKADAŞLAR BU STR'NİN SÜSPANSİYONLARINI YUMUŞATMANIN BİR YOLU VAR MI ?BEN ARAZİDE KULLANMIYORUM ŞEHİR İÇİNDEYİM HEP VE POPO CİDDİ ANLAMDA ACIYOR BU KONUDA YAPMIŞ OLDUĞUNUZ BİR ŞEY VARSA PAYLAŞIRMISINIZ LÜTFEN.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ARKADAŞLAR BU STR'NİN SÜSPANSİYONLARINI YUMUŞATMANIN BİR YOLU VAR MI ?BEN ARAZİDE KULLANMIYORUM ŞEHİR İÇİNDEYİM HEP VE POPO CİDDİ ANLAMDA ACIYOR BU KONUDA YAPMIŞ OLDUĞUNUZ BİR ŞEY VARSA PAYLAŞIRMISINIZ LÜTFEN.

o konudan bende rahatsızım.seleyi kalınlaştırmayı düşünüyorum...
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
arkadaşlar uzun yıllarca motor kullandım daha garantiden doğru düzgün değişen bi parça görmedim strnin granajlarının renginin solmasını bile söyledim kullanıcı hatası dediler.kullanıcı hatası değil sizin kalitesiz boya kullanmanız dedim değiştireceksiniz fln adamlar sallamadı.demek istediğim şudur salak saçma servislerle uğraşmayın kendinize sağlam bi usta bulun bakımlarını ona yaptırın motoruda tanımış olur sürekli arıza çıkmasına da engel olursunuz.şahsen ben öyle yaptım şu an motor 6 bine yaklaştı %70 hard enduro diyebilirm hiç bir sorun yaşamadım sakın ha garantisi var diye güvenmeyin çünkü tam bir şerefsiz yetkililer.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Herkese Merhaba
çok fazla vaktinizi alıp sizi yormayacağım , str 250 2011 sahibiyim , ctesi motorsikleti servise götürüp ertesi günkü gezi için bakımarını yaptırıp pazar günü tura çıktık.
gezi esnasında şanzıman kilitledi ( dişli kırılması ). Daha sonra ben tabi garanti kapsamına dahil olduğunu zannederek içim rahat servisin yolunu tuttum ,
servis raporunu yazdı distürbütörden gelen cvp ; şanzıman dişlisi garanti kapsamında değillir hesap 300 papel .
fikri ve deneyimi olan arkadaşların düşüncelerini merak ediyorum , sinirden halıyı kemiriyorum .

Dostum geçmiş olsun,vakit kaybetmeden tüketici mahkemesine başvurmanı öneriyorum. Bu markanın kalitesiz ve ahlaksız bir motor distribütörü ve montajcısı olduğunu daha önce başıma gelen olaylar sonrasında buradan söylemiştim. On paralık yedek parçayı bile bayilerine göndermeyen, şanzumanı garanti kapsamına sokmayan insanların zihniyetinden ne beklenir. Yeni alacak arkadaşlar için tekrar söylüyorum, kubamotor servis, garanti ve işçilik bakımından tam bir fiyaskodur. Kendi servisinizle hatta kendi imkanlarınızla motoru sağlam parçalarla modifiye edip yağını eksik etmeden kullanın, yoksa servis de montajcı da arkanızda durmaz.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Gezi fotalarına baktım gercekten guzel gezi olmuş. Merak ettigim bişi var. Gezinizde. WR125 KLE250 Ramzey200 de var. Kubanın bu motorları gore performansı nasıl dı. Onların gittigi her yola gider seklinde degil ama. Birinin 2. vitesde cıktıgı yeri digeri 1. vitesle cıkıyor bigi. Biraz daha acıklayıcı bir karşılaştırma yapabilirmisiniz. Bir ramzey kullanıcısı SRT yi kullanıdımı veya WR kullanıcısı. Motorları degiştirip performanslarını baktınızmı... Bu gunulerme CC yuksetmeyi dusunuyorum. 250 CC lik ne alacagıma karar veremedim. Simdiden tesekkürler..

Sorun guncellemesi Sayın 35emre35 nicli arkadasım sorum hakkında yardımlarınızı rica ederim.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
sayfa takibimde :D hiç gezi fotoları görmüyoruz ama, biz varken habire foto koyardık.
gezgin33, cevap özelde hocam.
herkese iyi forumlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst