öncelikle bebeğinizi tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün
dediğin ayarları ben yaptırdım iyi bir ustada hemde 135 lira para verdim. Şu an rolanti daha sağlıklı çalışıyor hissediliyor ama iki kere benzin almadan yakıtı ne oldu düştümü söyleyemem.
bufujamal' Alıntı:bebeğiniz hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün. cinsiyeti ne adını ne koyacaksın
Altay GENÇASLAN' Alıntı:Makseli hayırlı olsun, ALLAH analı babalı büyütsün, onu size sizi ona bağışlasın, bahtını açık etsin, milletine ve size hayırlı evlet etsin inşallah. Maşallah diyor cinsiyet ve ismini merakla bekliyorum Darısı olmayanların (mesela benim ) başıma hayırla inşallah..
saolun arkadaşlar.
Kızımız oldu. İsmini Asude koydukİnş. sağlık ve sıhhatle büyür, vatana millete hayrı dokunur inş.
gerçi sadece uyumakla olmaz ama şuan süt içiyo ve altına yapıyo![]()
makseli...allah analı babalı büyütsün....aramıza bir motorcu daha katıldı desene...ismiyle yaşasın...
Syanur' Alıntı:Bir de ağlarlar bu evrede... 4 temel özellik Allah bağışlasın, Allah analı babalı büyütsün Mustafa
teşekkür ederim
O ustaya subap ayarını sorabilir misiniz ? bende aynını yaptırayım. karbüratörümüzün hava ayarı yokmuş sanırım.
peki stop etme olayını kesti mi ?
evet motoru aldım, ilk önce lastiklerin fotolarını paylaşıyorum
henüz sıfır olduğu için bir kaç yüz kilometre dikkatli binmem gerekiyor üzerindeki korucu tabaka gidene kadar.
yağmur çamur biraz bineyim ondan sonra yazarım yorumlarımı.
[url]http://img24.imageshack.us/img24/7379/img0621kgg.jpg[/URL]
[url]http://img502.imageshack.us/img502/258/img0622hk.jpg[/URL]
[url]http://img526.imageshack.us/img526/4974/img0623g.jpg[/URL]
[url]http://img197.imageshack.us/img197/2470/img0624as.jpg[/URL]
[url]http://img155.imageshack.us/img155/9136/img0625sm.jpg[/URL]
[url]http://img534.imageshack.us/img534/4876/img0626me.jpg[/URL]
---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:09 ----------
çanta demirim de yapıldı ve çantayı taktım.
biliyorsunuz 60 liraya apachi çanta demiri almıştım, onu vermiştim ustaya taksın diye ama bana süpriz yapıp o demiri beğenmediği için başka bir demir takmış.
gayet güzel oldu ama benim demirin üzerine 35 lira daha ödemem gerekti.
sübap ayarları ve kalbüratör hava ayarlarını da yaptı. Buji hatalı ayar yüzünden simsiyah olmuş onu da gösterdi iridium buji ile değişti.
bir kaç depodan sonra anlayacam ne kadar fark olduğunu.
topcase shad 48 litre biraz büyük oldu ama ancak yetiyor iki kişi malzemelerine
şimdide fotolar:
[url]http://img545.imageshack.us/img545/814/img0627r.jpg[/URL]
[url]http://img845.imageshack.us/img845/191/img0628vx.jpg[/URL]
[url]http://img96.imageshack.us/img96/3924/img0629xl.jpg[/URL]
[url]http://img809.imageshack.us/img809/5329/img0630e.jpg[/URL]
[url]http://img259.imageshack.us/img259/5748/img0631ii.jpg[/URL]
[url]http://img513.imageshack.us/img513/8845/img0632la.jpg[/URL]
[url]http://img526.imageshack.us/img526/6585/img0633q.jpg[/URL]
[url]http://img692.imageshack.us/img692/9853/img0634cfw.jpg[/URL]
[url]http://img94.imageshack.us/img94/2540/img0635ko.jpg[/URL]
bu kadar büyük çanta o motorda direskiyon salınımlarına sebeb oluyormu..
Unilli marka aynı boyutta lastikleri taktım. Şimdilik güzel.
Yol tutuşu ve sürüş karakteristiği baya değişti - güzelleşti bence.
Lastiğin rodajı bitedursun bakalım...
yok bi fark olmadı öncesi ve sonrasında. zaten hız yapmıyoruz bu motorlarla dolayısı ile tirbulans falan olmuyor.
bir çok cbf150 de 52 litre çanta kullanan arkadaşım var.
---------- Post added at 08:16 ---------- Previous post was at 08:11 ----------
kardeşim hayırlı olsun lastiklerin, inşallah eskileri gibi kaymaz bunlarda
Olur mu hiç, ne kadar ekmek o kadar köftememnun kalırsan ben 460 lira boşa verdim olacakr:
Olur mu hiç, ne kadar ekmek o kadar köfteunilli'den michelin performansı beklemek ne kadar yanlışsa michelin'e verilen para da boşa demek o kadar yanlış.
memnun kalırsan ben 460 lira boşa verdim olacakr:
Yok öyle bir mantık... En fazla 200 TL sini boşa vermiş olursun...:mrgreen: Şaka şaka, lastiğe verdiğin paraya çok üzülme. Hem bak şanslısın, taze taze gelmiş lastiklerin. Fiyatını hakediyor onlar, elbet birgün anlarsın.
@maskeli
Lastik rodajı var dediler geldik, yapalım mı gardaşş....:cherry:
lastik rodajını duydum da ne yapılacaanı bilmiyom ben![]()
dün öyle bir kaç fren deneme yaptım, arka lastiği azıcık yaktım felanbunlar da olur deemi
o değilde ön lastiği nası yakacaz onu beceremiyom bi türlü, geri vitese takıpda mı olacak ?