RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
gule gule kullan hayirli olsun. lastikler guzelmis demir benim fotoladigimla hemen hemen ayni ilerde bende yaptiririm belki.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar lastikler gelmiş fakat ben gidip alamadım henüz.

Çünkü bebeğimiz dünyaya geldi :)

2 gündür hastane de idim. yarın veya birgün takarım.

bu arada sola yatmadan ötürü debrijay kolu eğilmişti. takarken debriyaj telini örselemişim biraz.

vites geçişleri çok zorlamaya başladı. her an bir şey olabilir diye hemen servise gideceğim.


eğer vakit olursa karbüratorü değiştirteceğim. tekerleri takacağım felan...


karbüratör ve subab ayarı yaptıran oldumu, paylaşırlarsa iyi olur, ben tekrar subap ayarı yaptıracağım. 100 km de 3.7 litre ye çıktı tüketim.

birşeyler yapmak şart...
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
öncelikle bebeğinizi tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün :)

dediğin ayarları ben yaptırdım iyi bir ustada hemde 135 lira para verdim. Şu an rolanti daha sağlıklı çalışıyor hissediliyor ama iki kere benzin almadan yakıtı ne oldu düştümü söyleyemem.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
bebeğiniz hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün. cinsiyeti ne adını ne koyacaksın :)
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
113
Makseli hayırlı olsun, ALLAH analı babalı büyütsün, onu size sizi ona bağışlasın, bahtını açık etsin, milletine ve size hayırlı evlet etsin inşallah. Maşallah diyor cinsiyet ve ismini merakla bekliyorum :) Darısı olmayanların (mesela benim :) ) başıma hayırla inşallah..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun arkadaşlar.

Kızımız oldu. İsmini Asude koyduk :) İnş. sağlık ve sıhhatle büyür, vatana millete hayrı dokunur inş.

gerçi sadece uyumakla olmaz ama şuan süt içiyo ve altına yapıyo :D


öncelikle bebeğinizi tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün :)

dediğin ayarları ben yaptırdım iyi bir ustada hemde 135 lira para verdim. Şu an rolanti daha sağlıklı çalışıyor hissediliyor ama iki kere benzin almadan yakıtı ne oldu düştümü söyleyemem.

teşekkür ederim :)

O ustaya subap ayarını sorabilir misiniz ? bende aynını yaptırayım. karbüratörümüzün hava ayarı yokmuş sanırım.

peki stop etme olayını kesti mi ?


bufujamal' Alıntı:
bebeğiniz hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün. cinsiyeti ne adını ne koyacaksın

teşekkür ederim Ali. iki isim koymayı düşünüyoruz aslında. Asude ismini biz koyduk eşimle.

diğer ismini de aile büyüklerinin söylediği ama ismin anlamına bakıp hangisi daha güzelse onu koyacağız ;)

ama kimseye söylemeyeceğiz :D

Altay GENÇASLAN' Alıntı:
Makseli hayırlı olsun, ALLAH analı babalı büyütsün, onu size sizi ona bağışlasın, bahtını açık etsin, milletine ve size hayırlı evlet etsin inşallah. Maşallah diyor cinsiyet ve ismini merakla bekliyorum Darısı olmayanların (mesela benim ) başıma hayırla inşallah..

iyi niyet dileklerin için teşekkür ederim Altay kardeşim :)

inş. dediğin gibi olur :)

evlisin sanırım. İnşaAllah hayırlısıyla sizede bu nimeti tattırır yaradan ;)
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
makseli...allah analı babalı büyütsün....aramıza bir motorcu daha katıldı desene...ismiyle yaşasın...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
saolun arkadaşlar.

Kızımız oldu. İsmini Asude koyduk :) İnş. sağlık ve sıhhatle büyür, vatana millete hayrı dokunur inş.

gerçi sadece uyumakla olmaz ama şuan süt içiyo ve altına yapıyo :D

Bir de ağlarlar bu evrede... 4 temel özellik :) Allah bağışlasın, Allah analı babalı büyütsün Mustafa :wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
makseli...allah analı babalı büyütsün....aramıza bir motorcu daha katıldı desene...ismiyle yaşasın...

teşekkürler :) inş.

Syanur' Alıntı:
Bir de ağlarlar bu evrede... 4 temel özellik Allah bağışlasın, Allah analı babalı büyütsün Mustafa

teşekkürler :) maşaAllah bi sıkıntı yok şimdilik.

ama ilk gecesinde bi demo yaptı bize :) meğer üşümüş, hıçkırıyordu, bi cayırtı kopardı ki sorma. neyse ki kısa sürdü...
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
teşekkür ederim :)

O ustaya subap ayarını sorabilir misiniz ? bende aynını yaptırayım. karbüratörümüzün hava ayarı yokmuş sanırım.

peki stop etme olayını kesti mi ?

yabancı bir kaynaktan (bu motoru kullanan bir grup) en uygun ayarın 0,05 emme ile 0,15 egsoz olduğunu okudum fakat güvendiğim ve bilgili bir abim
0.08 emme 0.12 egsoz olması gerektiğini söyledi. neyse ustaya gittim o da 8 ve 12 rakamlarını söyleyince iyi dedim sen işini bilirsin yapıver.
kalbüratörün hava ayarı tabiki var olmadığını kim söyledi?
stop etme olayını tam olarak kesmiyor ama azaldı. heralde bu kalbüratörle bu kadar oluyor.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Unilli marka aynı boyutta lastikleri taktım. Şimdilik güzel.

Yol tutuşu ve sürüş karakteristiği baya değişti - güzelleşti bence.

Lastiğin rodajı bitedursun bakalım...


IMAG0626.jpg


IMAG0627.jpg


IMAG0628.jpg


IMAG0629.jpg


IMAG0630.jpg


IMAG0631.jpg


IMAG0632.jpg
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
evet motoru aldım, ilk önce lastiklerin fotolarını paylaşıyorum
henüz sıfır olduğu için bir kaç yüz kilometre dikkatli binmem gerekiyor üzerindeki korucu tabaka gidene kadar.
yağmur çamur biraz bineyim ondan sonra yazarım yorumlarımı.

[url]http://img24.imageshack.us/img24/7379/img0621kgg.jpg[/URL]

[url]http://img502.imageshack.us/img502/258/img0622hk.jpg[/URL]

[url]http://img526.imageshack.us/img526/4974/img0623g.jpg[/URL]

[url]http://img197.imageshack.us/img197/2470/img0624as.jpg[/URL]

[url]http://img155.imageshack.us/img155/9136/img0625sm.jpg[/URL]

[url]http://img534.imageshack.us/img534/4876/img0626me.jpg[/URL]

---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:09 ----------

çanta demirim de yapıldı ve çantayı taktım.
biliyorsunuz 60 liraya apachi çanta demiri almıştım, onu vermiştim ustaya taksın diye ama bana süpriz yapıp o demiri beğenmediği için başka bir demir takmış.
gayet güzel oldu ama benim demirin üzerine 35 lira daha ödemem gerekti.
sübap ayarları ve kalbüratör hava ayarlarını da yaptı. Buji hatalı ayar yüzünden simsiyah olmuş onu da gösterdi iridium buji ile değişti.
bir kaç depodan sonra anlayacam ne kadar fark olduğunu.
topcase shad 48 litre biraz büyük oldu ama ancak yetiyor iki kişi malzemelerine :)
şimdide fotolar:

[url]http://img545.imageshack.us/img545/814/img0627r.jpg[/URL]

[url]http://img845.imageshack.us/img845/191/img0628vx.jpg[/URL]

[url]http://img96.imageshack.us/img96/3924/img0629xl.jpg[/URL]

[url]http://img809.imageshack.us/img809/5329/img0630e.jpg[/URL]

[url]http://img259.imageshack.us/img259/5748/img0631ii.jpg[/URL]

[url]http://img513.imageshack.us/img513/8845/img0632la.jpg[/URL]

[url]http://img526.imageshack.us/img526/6585/img0633q.jpg[/URL]

[url]http://img692.imageshack.us/img692/9853/img0634cfw.jpg[/URL]

[url]http://img94.imageshack.us/img94/2540/img0635ko.jpg[/URL]

bu kadar büyük çanta o motorda direskiyon salınımlarına sebeb oluyormu..
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
bu kadar büyük çanta o motorda direskiyon salınımlarına sebeb oluyormu..

yok bi fark olmadı öncesi ve sonrasında. zaten hız yapmıyoruz bu motorlarla dolayısı ile tirbulans falan olmuyor.
bir çok cbf150 de 52 litre çanta kullanan arkadaşım var.

---------- Post added at 08:16 ---------- Previous post was at 08:11 ----------

Unilli marka aynı boyutta lastikleri taktım. Şimdilik güzel.

Yol tutuşu ve sürüş karakteristiği baya değişti - güzelleşti bence.

Lastiğin rodajı bitedursun bakalım...

kardeşim hayırlı olsun lastiklerin, inşallah eskileri gibi kaymaz bunlarda
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok bi fark olmadı öncesi ve sonrasında. zaten hız yapmıyoruz bu motorlarla dolayısı ile tirbulans falan olmuyor.
bir çok cbf150 de 52 litre çanta kullanan arkadaşım var.

---------- Post added at 08:16 ---------- Previous post was at 08:11 ----------



kardeşim hayırlı olsun lastiklerin, inşallah eskileri gibi kaymaz bunlarda

teşekkür ederim.

dünkü denemelerimde bi sıkıntı yoktu.

ama şunu farkettim, çok çabuk ısınıyo lastik. kışın bu durum iyi

önceki tekerler o kadar ısınmıyodu
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Olur mu hiç, ne kadar ekmek o kadar köfte :) unilli'den michelin performansı beklemek ne kadar yanlışsa michelin'e verilen para da boşa demek o kadar yanlış.

tamam doğru söylüyorsun da ben sadece bu kadar çok kaymasın istiyordum, unilli de kayma sorununu bitirebilir, işimi görebilirdi. tabi michelin daha üstün olabilir ama ben o kadar abartı kullanmıyorum motoru belki de gereksiz aldım diyorum :) neyse oldu artık
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
memnun kalırsan ben 460 lira boşa verdim olacak :pr:

Yok öyle bir mantık... En fazla 200 TL sini boşa vermiş olursun...:mrgreen: Şaka şaka, lastiğe verdiğin paraya çok üzülme. Hem bak şanslısın, taze taze gelmiş lastiklerin. Fiyatını hakediyor onlar, elbet birgün anlarsın.

@maskeli

Lastik rodajı var dediler geldik, yapalım mı gardaşş....:cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok öyle bir mantık... En fazla 200 TL sini boşa vermiş olursun...:mrgreen: Şaka şaka, lastiğe verdiğin paraya çok üzülme. Hem bak şanslısın, taze taze gelmiş lastiklerin. Fiyatını hakediyor onlar, elbet birgün anlarsın.

@maskeli

Lastik rodajı var dediler geldik, yapalım mı gardaşş....:cherry:

bence boşa gitmez lastiğe yatırım, çünkü "can emanet ediyoruz" deyince Şevkat yerimdar aklıma geliyo :)

[YT]veXc3e18RDc[/YT]



@polat

lastik rodajını duydum da ne yapılacaanı bilmiyom ben :D

dün öyle bir kaç fren deneme yaptım, arka lastiği azıcık yaktım felan :) bunlar da olur deemi

o değilde ön lastiği nası yakacaz onu beceremiyom bi türlü, geri vitese takıpda mı olacak ?
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
lastik rodajını duydum da ne yapılacaanı bilmiyom ben :D

dün öyle bir kaç fren deneme yaptım, arka lastiği azıcık yaktım felan :) bunlar da olur deemi

o değilde ön lastiği nası yakacaz onu beceremiyom bi türlü, geri vitese takıpda mı olacak ?

yaw yazık günah ne yakıyon lastiği :mrgreen:
sen normal bin motora bir kaç yüz kilometre sonra hazır lastiklerin.
bu sürede normalden fazla kayıyormuş koruyucu tabaka gidene kadar sadece ona dikkat et zorlama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst