RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@mustafa
Şimdi o lastik rodajı çook ince bir mevzu. Olaya tarzanlama girmemek gerek. Önce bir karşına al konuş, 2 çay için. Halini hatrını sor, uzun yoldan gelmiştir muhakkak. Bu şekide gönlünü yumuşattıktan sonra "2 tur binebilir miyim abi?" diye soruver...

Sonra bin gez hacı, normal sürcen, bildiğin gibi :) Hani sen aradaki farkı anlayamadım dersen ben de 2 tur atarım fikir beyanında bulunurum :p

Çok merak ettiğim bişey var benim bu lastik mevzuatında, acaba benim mevcut lastikler mi kaymaya meyilli yoksa bizim motosiklet yapısı gereği "arkadaş benim yol tutuşuyla ne işim olur yaa, in sen tut yolu, Süpermoto'yum lan ben,,,, Yola gelmem, yolu iptal ettiririm, Starım lan ben !!(link) " durumu mu mevcut bilmem lazım. Galiba ben de vakti gelince Pirellilere paraları bayıldığımda bu sorunun cevabını öğreneceğim...
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
yok be abi aslında yapısı gereği yolu daha iyi tutması gerekiyor. viraj canawarı olması gerekiyor. ben öle biliyorum.
orjinal lastikler mi var üzerinde? ne marka onlar?
kayma çok ise %90 lastiklerden al bak kaliteli lastik ne olacak görelim :D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olur Polat, bi buluşalımda biner bakarık, farkitmez

hacı abiler bu işte en iyisini kullanmadan diğerlerinin nasıl olduğunu bilemeyik ganımca.

ha şu da vardır,
elin en dandik çinlisi ile arada fark vardır. o ayrı

ama hangi yol şartında ( soğuk, sulu yokuş yukarı ) ve kaç km hızla hangi birini nasıl test edecen ?

o yüzden bu lastik işinin çoğu şansa ve kadere bağlı :)


hayırlısı deyin, besmele çekin binin...

---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 15:38 ----------

bide ben bu karbüratör olayına taktım abicim. bu vakumlu karbüratörle olmuyo..

bana elden cikleli, orta kalite ama ucuz bi 200 cc lik karbüratör önerin, hemen alıyım. hemenal kom a baktım e-ticaret sitesi yapıyorlarmış

şaka bi yana, çin siteleri felan farketmez, bi tane buluyum hemen alacam.

okuduğuma göre kalkıştaki nazlanma da kaybolur muş !
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
...bide ben bu karbüratör olayına taktım abicim. bu vakumlu karbüratörle olmuyo..
bana elden cikleli, orta kalite ama ucuz bi 200 cc lik karbüratör önerin, hemen alıyım. hemenal kom a baktım e-ticaret sitesi yapıyorlarmış
şaka bi yana, çin siteleri felan farketmez, bi tane buluyum hemen alacam.
okuduğuma göre kalkıştaki nazlanma da kaybolur muş !

zongshen 200-gy serisinin karbüratörü olur asya 200gy , skyteam200gy vs.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Lastik yakarak lastiği pürüzlendiremezsin yani olumlu yönde faydası olmaz. Lastiği kısa sürede pürüzlendirmek istiyosan biraz toprak yola çık 50 km'de bile koruyucu tabaka gider.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mengu' Alıntı:
Lastik yakarak lastiği pürüzlendiremezsin yani olumlu yönde faydası olmaz. Lastiği kısa sürede pürüzlendirmek istiyosan biraz toprak yola çık 50 km'de bile koruyucu tabaka gider.

3-5 kez anca döndürmüşümdür zaten.


Keeway Arn Karbüratör, shengwey karbüratör 45 ile 100tl arası fiyatları

teşekkürler abi, vakumlu olmayan birşey bakacağım artık.
 
Katılım
20 Eki 2012
Mesajlar
1
benmkide geldi dün braz kullandım cbf 150 den sonra braz vibrasyon olayı fazla gibi geldi bana kullandıkça anlıyacağız bakalım motoru.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benmkide geldi dün braz kullandım cbf 150 den sonra braz vibrasyon olayı fazla gibi geldi bana kullandıkça anlıyacağız bakalım motoru.

hoşgeldin Fırat.

hayırlı olsun motorun.

evt titreşim var, normalden fazla diyebiliriz.


bu motoru Kuba değilde mondial in getirmesini tercih ederdim.

onlar en azından ilgili.


ama motor güzeldir, iyidir. görüntüsü üstündeki teknolojileri derken hakkını vermek lazım.

titreşim ve karbüratör den kaynaklandığını düşündüğümüz stop etme sorunu var.

motor iyice ısındıktan sonra oluyor stop etme.

rodaj döneminde pek rastlanmıyor bu duruma, normal devirle kullanıldığından olabilir..

tekrar hayırlı olsun. fotolarınızı bekliyoruz :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen gün debriyaj telini değiştireceğim demiştim.

değiştirdim.

fakat piyasadaki herhangi bir debriyaj teli bizim motora uymuyor.

Titanic 150 nin debriyaj teli oluyor, birde kendininki vardır.


sizede tavsiye ederim en yakın zamanda bir gaz birde debriyaj teli temin etmemiz lazım. her an yanımızda bulunması lazım. ne olur ne olmaz.


bu arada herkesi facebook gruba beklerim ;) http://www.facebook.com/groups/472646612763790/
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
geçen gün debriyaj telini değiştireceğim demiştim.

değiştirdim.

fakat piyasadaki herhangi bir debriyaj teli bizim motora uymuyor.

Titanic 150 nin debriyaj teli oluyor, birde kendininki vardır.


sizede tavsiye ederim en yakın zamanda bir gaz birde debriyaj teli temin etmemiz lazım. her an yanımızda bulunması lazım. ne olur ne olmaz.


bu arada herkesi facebook gruba beklerim ;) http://www.facebook.com/groups/472646612763790/
Tellerde bi sıkışıklık var mı ? rahat çalışıyosa kolay kolay kopmaz açıkçası. Gaz teli o kadar hayati değil rölantiyi 5000 devire ayarla kalkışta biraz debriyajı yer ama yavaş da olsa her yere gidersin 2. 3. viteste. Debriyaj teli kopsa da ki kolay kolay kopmaz rahat çalışıyosa debriyajsız vites değiştirilebilir acil durumlarda.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tellerde bi sıkışıklık var mı ? rahat çalışıyosa kolay kolay kopmaz açıkçası. Gaz teli o kadar hayati değil rölantiyi 5000 devire ayarla kalkışta biraz debriyajı yer ama yavaş da olsa her yere gidersin 2. 3. viteste. Debriyaj teli kopsa da ki kolay kolay kopmaz rahat çalışıyosa debriyajsız vites değiştirilebilir acil durumlarda.

sola yatmadan dolayı debriyaj kolu uçtan az birşey kırılmıştı.

alüminyumcuya kaynattırdım ve tekrar takarken debriyaj telini örselemiştim.

üzerinden bir hafta geçti derken, vites geçişleri sertleşmeye başladı. sonra aklıma geldi, debriyaj telinden diye.

servise gittiğimde 10 a yakın küçük telden 2-3 tane kopmamış tel duruyordu.


debriyajsız değiştirilebilir ama çok ta kullanmamak lazım. bir an takmak lazım.

durduk yere de dişlileri dağıtmak istemeyiz...
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
arkadaslar adanadayim camgizlerden pantolon mont iclik eldiven balaklava birde canta demiri aldim.

java demirleri bu motora oluyormus 35 tl ye aldim denizliye donunce taktiracagim insallah burdan istediginiz birsey varsa mesaj atin gidip bakayim.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar adanadayim camgizlerden pantolon mont iclik eldiven balaklava birde canta demiri aldim.

java demirleri bu motora oluyormus 35 tl ye aldim denizliye donunce taktiracagim insallah burdan istediginiz birsey varsa mesaj atin gidip bakayim.

camgiz ? camgoz mü

jawanınki mi oluyor muş ? taktırınca bi bakalım bende alayım o zaman

---------- Post added at 16:16 ---------- Previous post was at 16:05 ----------

link varsa bi bakalım
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@sgurdal yeni aldığın tekerlerde 40 psi mı yazıyor ?

bende öyle ve çok gibi geliyor !

önceki tekere hiç hava basmamıştım, üzerinde gelenlerde de mi 40 baslıyo ?

( beklerim http://www.facebook.com/groups/472646612763790 )
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
40 psi max. değeridir.
ben öne 28-30 arası
arkaya 30-34 arası basıyorum
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
40 psi max. değeridir.
ben öne 28-30 arası
arkaya 30-34 arası basıyorum

tamam o zaman.

yoldaki şerit ve işaretleme zımbırtılarını o kadar fazla hissetmeye başladımki sorma gitsin yarın düşüreyim biraz...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bu Koruma demiri aciliyetle lazım bana.

fiyatı yüksek olmasa iyi olur.

illa gidip yaptırmalı mıyım, oofff
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@makseli karbüratör değişimi ile yakıt tüketimin biraz artacaktır. Nekadar olur bilmiyorum. Ama vakumluların özelliği düşük devirlerde daha az yakıt tüketmene şans tanıması. Ucuza bul bişeyler al bakalım, değiştir denersin.

Buarada lastik basınçları da sgurdalın dediği gibi. Lastiğin üzerinde max basınç yazar, o kadar basman gerekmez, hatta basmasan daha iyi olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst