RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
evet bende süspansiyonlardan şikayetçiyim çok sertler, yoldaki bütün tümsek ve çukurlarda çok fazla darbe hissettiriyorlar yumuşatmak lazım arkayı da önde ayar yok malesef.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
acikcasi ben daha yumsagini kullanmadigim icin sertmi yumusak mi bilemiyorum ama bana oldukca iyi geliyor o konuda bir ihtiyac duymadim
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
arkadaşlar motordan gelen ses normal miş ilk başlarda öyle yapması normal dediler 500-800 km gelince devam ediyorsa o zaman bakılacak. bu arada biraz devirli kullan dedi usta bende 100 km hızı gördüm daha fazlasını yapamadım gözüm kesmedi. açıkcası.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
internetten basit bir araştırma ile "rodaj nasıl yapılır" okuyup onu uygularsanız daha sağlıklı olur.
"devirli kullan sağır olmasın" lafının aslında yanlış olduğunu öğrenirsiniz.

---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

bugün akşam motoru servise bıraktım. lastiklerim gelmiş harika görünüyorlar Michelin Pilot Sporty modeli.
hemde yeni ithalat, imalat tarihlerine baktım 2012 26. hafta müthiş !!
biraz pahalı oldu çifti 460 lira ama motorda sürekli artçımla geziyorum 2 can taşıyorum o yüzden unilli, irc gibi lastik alacağıma en iyisini alayım dedim.

arka : http://www.feyizoglu.com/130-70-17-Arka-Lastik-Pilot-Sporty_47443.html#0
ön : http://www.feyizoglu.com/100-80-17-on-Lastik-Pilot-Sporty_47442.html#0
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
internetten basit bir araştırma ile "rodaj nasıl yapılır" okuyup onu uygularsanız daha sağlıklı olur.
"devirli kullan sağır olmasın" lafının aslında yanlış olduğunu öğrenirsiniz.

---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

bugün akşam motoru servise bıraktım. lastiklerim gelmiş harika görünüyorlar Michelin Pilot Sporty modeli.
hemde yeni ithalat, imalat tarihlerine baktım 2012 26. hafta müthiş !!
biraz pahalı oldu çifti 460 lira ama motorda sürekli artçımla geziyorum 2 can taşıyorum o yüzden unilli, irc gibi lastik alacağıma en iyisini alayım dedim.

arka : http://www.feyizoglu.com/130-70-17-Arka-Lastik-Pilot-Sporty_47443.html#0
ön : http://www.feyizoglu.com/100-80-17-on-Lastik-Pilot-Sporty_47442.html#0


iyi yapmışsınız.

fotoları çekip koyarsanız ve biraz gezip eski tekerle kaşılaştırırsanız iyi olurdu :)
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
hayirli olsun bende merak ediyorum ne kadar etmisi olacak yol tutusuna frenlere biraz bin sonra degerlendirmeni bekliyoruz arkadasim.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
cuma alıcam motoru. lastikler dışında hatalı yapılan sübap ve kalbüratör ayarı düzeltilecek, ön frendeki gariplik kontrol edilecek, birde arka çanta demiri takılıyor.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuma alıcam motoru. lastikler dışında hatalı yapılan sübap ve kalbüratör ayarı düzeltilecek, ön frendeki gariplik kontrol edilecek, birde arka çanta demiri takılıyor.

subap ayarını düzelirse bir de bize söyle de ona göre yaptıralım.

ön frende de aynı şekilde ne yapıldıysa bizde kontrol edelim - ettirelim :)

birde çanta demiri ne kadar ve nasıl ?
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
motor hakkında ilk yazdığım incelemede vardı frendeki şikayetim ama tekrar kısaca belirteyim
ön freni sabit bir güçle sıkmama rağmen frenin tepkisi sanki sık-bırak sık-bırak yapıyormuşum gibi tepki veriyor.
diske bakıcaklar, balatalara da bakıcaklar bakalım ne çıkacak.

arka çanta demiri bir tvs apachi nin demirini görmüştüm, inceledim yakından arka amortisörlerin üstünden bağlantı noktası bizim motorla aynı
sadece kuyruğa yakın yere gelen bağlantı noktası tam denk gelmiyor o da ufak bir işlemle düzeltilecek. 60 tl taşıma demiri.
bu siteden aldım : http://www.yildizticaret.com/pro/2172/119/TVS-APACHE-ARKA-PORTBAGAJ-DEMIRI
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
sgurdal lastikler nasıl dostum bir etkisi var mı olumlu anlamda neler değişti mesela
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru cuma alacağımı söylemiştim :mrgreen:

aldın mı motoru ? gotoları bekliyoruz :)

bende bugün camgoz motordan unilli sipariş ettim. Metzeller 380 TL ye geliyodu.

140 TL ye geldi unilli ler.

yalnıx şimdi farkettim ben aldıktan sonra ürün fiyatına zam yaptıar heralde :)

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1059/UNILLI-110-70-17
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1053/UNILLI-100-80-17


Siparişlerim
Ürün kodu Tanımı KDV(%) Tutar Miktar Toplam
UNİLLİ02 UNİLLİ-100-80-17
33,36 $ Kur: 1,8126
18 51,24 1 51,24
UNİLLİ17 130-70-17-UN-9817
53,52 $ Kur: 1,8126
18 82,21 1 82,21



Sepet toplamı : 133,45 ¨
Kargo bedeli : 8,47 ¨
KDV toplam : 26,83 ¨
Ara toplam : 141,92 ¨
KDV dahil genel toplam : 167,48 ¨
Finansbank : 175,85 ¨


yarın gelir büyük ihtimalle. Takar foto çekerim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
aldın mı motoru ? gotoları bekliyoruz :)

bende bugün camgoz motordan unilli sipariş ettim. Metzeller 380 TL ye geliyodu.

140 TL ye geldi unilli ler.

yalnıx şimdi farkettim ben aldıktan sonra ürün fiyatına zam yaptıar heralde :)

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1059/UNILLI-110-70-17
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1053/UNILLI-100-80-17


Siparişlerim
Ürün kodu Tanımı KDV(%) Tutar Miktar Toplam
UNİLLİ02 UNİLLİ-100-80-17
33,36 $ Kur: 1,8126
18 51,24 1 51,24
UNİLLİ17 130-70-17-UN-9817
53,52 $ Kur: 1,8126
18 82,21 1 82,21



Sepet toplamı : 133,45 ¨
Kargo bedeli : 8,47 ¨
KDV toplam : 26,83 ¨
Ara toplam : 141,92 ¨
KDV dahil genel toplam : 167,48 ¨
Finansbank : 175,85 ¨


yarın gelir büyük ihtimalle. Takar foto çekerim.
Sizin motorun arka lastiği 130'luk değilmiydi la ?? makseli kardeşim bu arada karşılıklı olarak kırgınlıklarımız varsa bunların unutulmasını diliyorum :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sizin motorun arka lastiği 130'luk değilmiydi la ?? makseli kardeşim bu arada karşılıklı olarak kırgınlıklarımız varsa bunların unutulmasını diliyorum :)

evet 130 luk. link i verirken yanlış vermişim pardon :)

bunları sipariş geçtim. 157 TL tutuyor. Rialli dekiler 200 e yaklaşıyordu. en uygun fiyat camgözde şuan için

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1053/UNILLI-100-80-17
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1066/130-70-17-UN-9817

önemli değil abicim. olur öyle. takılmam ben :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
evet 130 luk. link i verirken yanlış vermişim pardon :)

bunları sipariş geçtim. 157 TL tutuyor. Rialli dekiler 200 e yaklaşıyordu. en uygun fiyat camgözde şuan için

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1053/UNILLI-100-80-17
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1066/130-70-17-UN-9817

önemli değil abicim. olur öyle. takılmam ben :)
Camgöz iyidir ya ben 2 gün önce adanadaydım oraya gittim baya bi alışveriş yaptım maşallah yok yok, adamlar 5-6 daireyi yan yana birleştirmiş hatta bazılarının üst katı da var dev gibi stoğu var. Rialli gibi 2-3 haftada gelmez siparişiniz.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
işte bende o lastikleri mi alsam diye düşünüyordum ama ya üzerindekiler gibi kalitesiz ve çok kayan bir lastik çıkarsa?
para çöpe gitti demektir..
o riske girmeyeyim dedim michelin aldım
inşallah seni üzmez unilli ler.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
evet motoru aldım, ilk önce lastiklerin fotolarını paylaşıyorum
henüz sıfır olduğu için bir kaç yüz kilometre dikkatli binmem gerekiyor üzerindeki korucu tabaka gidene kadar.
yağmur çamur biraz bineyim ondan sonra yazarım yorumlarımı.













---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:09 ----------

çanta demirim de yapıldı ve çantayı taktım.
biliyorsunuz 60 liraya apachi çanta demiri almıştım, onu vermiştim ustaya taksın diye ama bana süpriz yapıp o demiri beğenmediği için başka bir demir takmış.
gayet güzel oldu ama benim demirin üzerine 35 lira daha ödemem gerekti.
sübap ayarları ve kalbüratör hava ayarlarını da yaptı. Buji hatalı ayar yüzünden simsiyah olmuş onu da gösterdi iridium buji ile değişti.
bir kaç depodan sonra anlayacam ne kadar fark olduğunu.
topcase shad 48 litre biraz büyük oldu ama ancak yetiyor iki kişi malzemelerine :)
şimdide fotolar:

















 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst