Unuttum motosiklete dair bir çok şeyi

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Uzun zamandan sonra motosiklet heyecanı yine sardı beni,bilenler bilir bikaza sonucu bırakmıştım binmeyi,şimdi tekrardan bişeyler alasım var,bu amaçla tekrar mt'ye girdim bi kaç 2. el satış yapan sitelere baktım ve fark ettimki,motosikletle alakalı herşeyi unutmuşum hemen hemen,onumu alsam bunumu alsam muhabbeti yapmakta istemedim ( yada kaç basar deposu kaçlitre alır ) :D ben artık evliyim :) ve racing istemiyorum ama 4 silindir haricindeki motorlarıda özümseyemiyorum,çok uzak kaldığım için bilgimde kalmamış,fazer mantıklı geliyor ama piyasada gördüğüm bi kaç çıplakta hoşuma gitmiyor değil,fazer'in mantıklı gelmesi,benim zamanımda gördüğüm bindiğim bimotor olması,fakat honda ve yamaha markalı sürüşü daha spor olduğunu düşündüğüm bi kaç motosiklet gördüm piyasada ve çok şıktı ( model bilmiyorum ) ama mutlaka bilen birileri vardır çıplakta ne önerirsiniz,burada olduğum için mutluyum öpüyorum herkesi :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ismail tekrar hoşgeldin,belirli bir yaştan sonra insan bazı şeyleri daha bi inceleyip dahada düşünüyor.geçen bir dostumun cbf 500 ünü kullandım o zaman dedim ki bu böyleyse 4 silindir kimbilir nasıldır.2 silindir makinalar bana yeter her türlü ihtiyacımı görür kanaatine vardım.

cbf 150 yi sattık bakalım hakkımızda hayırlısı neyse o olsun
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hoşbuldum coşkun abi,seçici olmak konusunda haklısın,yazdığın yazıyı okuyunca şunu düşündüm,şu anki aklımolsaydı daha önceki aldığım araç ve motosikletlerin hiçbirini almazdım,hep denk geldi ve araştırmadan aldım,şuan seçemiyorum bulamıyorumaslına bakacak olursan ne istediğimide bilmiyorum,6 ay yorum okuyup sonra motosiklet alanlara çok şaşırırdım şimdi hak veriyorum,hayırlısı olsun her ikimiz içinde :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Oooooo ismailim, seni buralarda görmek ne hoş :cat:

Gel ben sana özel ders verim...

Bütçen ne kadar?
Eşinlemi binecenmi?
Kaç silinidirli istiyorsun?
Granajlımı olsun mu?
Side case takacanmı?

Hadi ver bakim cevapları :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
seni her zaman görmek hoş muzaffer abi :) eşimle binecem,15-20 arası istiyorum,grenaj olmayacak,sidecase gerek görmüyorum,4 silindir olacak,çok şey istemiyorum dimi :D
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
seni her zaman görmek hoş muzaffer abi :) eşimle binecem,15-20 arası istiyorum,grenaj olmayacak,sidecase gerek görmüyorum,4 silindir olacak,çok şey istemiyorum dimi :D

o zaman şunları bir incele...
YAMAHA FZ8 Fazer
HONDA CBF600
HONDA CBF1000
KAWASAKİ Z750
KAWASAKİ Z1000SX
Suzuki GSX600
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
ne alabilirsin hepsi belli soyunmuş seksi motorlardan. z 750-z1000-gsr-hornet-fazer-xj lerden alırsın.vn 800 de v-2 lerden en güzel olanı.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İso hoşdöndün :) XJ6'ya da bir bak, görece güçsüz ama rahat makineymiş. Az yaksın dersen NC700'ler de güzel makineler ama 2 silindirli.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
toplu alıntıyıda yapamadım iyimi:)) neyse xj6 fazer8 z1000sx istediğim tarzda motorlar ( bmw olmuyor fatih güç yetmiyor : ) )
görüp çok şık bulup ne olduğunu anlamadığım motorda z1000sx miş bunlar arasındaki farklar nelerdir hangisi tavsiye edilir,hoşbuldum tekrardan :)
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Merhaba sizin için en doğru olanı ; Suzukı GSR 600 veya dediğiniz gibi yamaha fazer'dir.Ama fz8 grenajsız ;)
:thumleft:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Merhaba sizin için en doğru olanı ; Suzukı GSR 600 veya dediğiniz gibi yamaha fazer'dir.Ama fz8 grenajsız ;)
:thumleft:

merhabalar,en mantıklısı fz8 gibi duruyor görüntü ve rakam olaraktan,aralarındaki teknik farklar çok önemli değil,profosyonel yarışçı değilim hız amaçlıda almıyorum nasıl olsa,grenajsız olması avantaj benim için
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
merhabalar,en mantıklısı fz8 gibi duruyor görüntü ve rakam olaraktan,aralarındaki teknik farklar çok önemli değil,profosyonel yarışçı değilim hız amaçlıda almıyorum nasıl olsa,grenajsız olması avantaj benim için


Sizin için hayırlısı olsun,umarım bende ileride 125 cc ybrmi büyütebilirim:silent:
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
600 f Derim başkada bişi demem hem üretimine tekrar başlandı sıfırda alınabilir durumda.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
iso bütçe ne kadar .. benim aklımda bişi var ama bütçe kaldırırmı.. touring 2 silindirli şaft tahrikli taş gibi bir alet ve aynı segment emsallerine göre çok daha ucuz..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Tabiki başka bi gurubum yok muzaffer abi :)

Babaduru : Grenajlı istemiyorum şuan için,oturuşu biraz daha dik,çıplak bi motor arıyorum :))

Barış abi 15-20 tl arasında bişey bakıyorum ama 4 silindir olması şart :) sesi duymassam binemeyenlerdenim :))

fz8 hem görüntü hemde fiyat olarak mantıklı duruyor onu araştırıyorum şimdilik,artıları eksilerini bilmiyorum tabiki,beygirinde torkunda yada yakıtında değilim,4 silindir olsun,çift olarak rahat binelim yeter,teferruatlar üç aşağı bek yukarı bu segmentte aynı gibi zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst