efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 8 Eki 2012 Konu Yazar #21 yaşım daha 27 abi,benim için fazla olgun ))
crayzboyone Katılım 12 Kas 2006 Mesajlar 2,878 8 Eki 2012 #22 efendy_iso' Alıntı: yaşım daha 27 abi,benim için fazla olgun )) Genişletmek için tıkla ... Kendini genç sanma sasuke abi, yaşın gelmiş
efendy_iso' Alıntı: yaşım daha 27 abi,benim için fazla olgun )) Genişletmek için tıkla ... Kendini genç sanma sasuke abi, yaşın gelmiş