Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Adem sen arkadasin motorunu al bence sikinti yoksa bastan konusun

evet valla hiç sormadım düşmesi kalkması varmı, rodajı nasıl geçti, yakıtı nasıl, yağ yakması varmı? (yoktur ama genede sorayım) trafik cezası, haciz falan. Valla yenide olsa 2 ci el olunca insanın aklına bisürü soru geliyor.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Satış yapabilmen için maliyeden borcu yoktur kağıdı alman gerekli. Onu alman içinde temmuz vergisini ödemen lazım. Annenden satış için vekaletname almanda lazım. İzmire gelemezmisin bi gün ayarlasak?

borcu yoktur kağıdı almasına gerek yok adem abi artık noter görüyor artık var mı yok mu diye varsa satışı yapmıyor bence noterin birine gitsin önce bursada satışında sorun varmı desin sorsun yok derlerse sıkıntı olmaz istediğin yerden satışı yaparsınız hayırlısı olur inş. bu arada

Neyse bakalım arkideşler şaka bi yana burayıda msne çevirdik yahu :) adı üstünde Salcano bilgi paylaşım sayfası burası acık bilgi paylaşamda sayfa sahıbısı Fat280 agam fırça gaymasın bize :p bu gün sibop kapağının oringli contasını değiştirdim artık pis pis yağ kokmucak stop edince motürüm :mrgreen: değişen parça ahanda budur arkideşler
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...//imageshack.us/a/img442/3669/goruntu2366.jpg[/URL][/url]
tamı tamına 1 TL saydım kendisine :queen: boşa sevmiyorum ben bu 125 cc yi yahu :cat:
[url]http://imageshack.us/a/img528/4687/goruntu2365.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Sonrasında ise ramazan içinde arada sırada giden sonrasında attığım osmanlı sillesiyle geri gelen uzun farlarım artık komple kısa -uzun gitmişti (dayaktan yıldı sanırsam) :queen: sadece parkla kalmıştım (gerçi iyi oluyodu sadece parkla sexi sexi geziyodum ama işte ettiyar adamız gözler çukurları seçmiyo gayrı) :p üzerinden çakma zenon çıktı ahanda aşağıda kendisi
[url]http://imageshack.us/a/img35/5871/goruntu2369.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
far şiddetinden memnun olmadığım için önce gidip aynısının daha kuvvatlısından aldım hemide 10 TLye aboovv :mrgreen:
[url]http://imageshack.us/a/img684/8830/goruntu2350.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
ön kafa grenajını söktük takarken bi deneyelim dedik iyikide demişiz lambayı bi yaktık 1 dk içinde far tası içinden yanıkımsı kokular gelmeye başladı :sunny: far camına dıştan bi dokundum elim yandı :santa: eritecek namıssız :cyclopsan hemen söktüm orjinel bi philips armut ampül aldım onu taktık şımbır şımbır oldu vallaha :queen:
[url]http://imageshack.us/a/img507/8273/goruntu2368.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Sonuç olarak seviyom ben bu motürü ya contaydı ampuldu hepsi topu 16 gayme para duttu helali hoş olsun benim garagızıma :cat::bounce:

---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:56 ----------


Len netceniz Manisada gelin buraya işte :king: Manisaya gelirim gelmesinede Manisa kebaplarını kimden yicez alandanmı satandanmı :silent::queen:

ahmet abi eline sağlık dediğim gibi contadandır demiştim pek bir para değilmişte zaten hayırlı olsun far ampulünde hayırlı olsun bu arada :)

günaydın millet. Geleceğin salcano kullanıcı adayı. Ben.
Salcano fatih 2 motorum oldu, motorlardan başımı kaldıramıyorum diye uğramaz oldu burlara. :santa:

adem abi pek giremez oldum aynen işlerde yoğundu şu aralar artık gireriz birde dediğin gibi 2 motor olunca gezi işine fren yaptım gitmiyorum bir yerlere evdeyim her daim :(

aga valla adem me motorunu satmaya nasıl ikna ettim bende anlamadım :mrgreen:
ama kayınco su da burda olsa emin ol oda motorunu satardı:queen:
çünkü oda onu biri geçiyorsa satarmış motorunu benim geçtiğimi söylemeyecekler motorunu satmasın diye:queen:

len adem sende al salcano sessiz sessiz gez ha ybr ha salcano bak fat291 e adamın gitmediği yer kalmadı
bende motor alırken salcano alacaktım ybr olsun çamurdan olsun dedim 2 el güzel diye aldım yoksa bende salcano almıştım kısmet yani
ama bugün kü aklım olsa gene ybr alırım yalan söylemeyeyim ama esd alırdım :pl:
salcano da sağlam :)
bende biraz marka takıntısı var tek sorun bu lanet olsun içimdeki ybr aşkına:cherry:

fatih abi maddiyat olsa yada sponsor türkiye turuna gerekirse dünya turuna çıkarım salcano ile amma titan aldım ya 2. motor olarak onla antalyaya gitmeye korkar oldum desem olur korkuyom birşey olur mu deye :p birde hayatda artık honda almam çinli alır geçerim daha iyi parçaları ateş pahası ya sanki altın mubarek
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
rodajını sadekahve33 nıkıyle 6-7.sayfalara bakarsan goreceksın otarıhlerdekı ızlenımlerımı paylasmıstım.rabbıme cok sukr herhangı bı kazam dusmem kalkmam yok.motoru gordugunde zaten hak vereceksın.dun aksamda yazdıgım gıbı motoru annemın kredı kartıyla aldıgım ıcın faturası ona kesıldı bende plakayı onun adına cıkarttırım.16 hbk 28 plakası ınceleye bılırsın netten.suan gnde 10-15 km rahat ypıyorum.yatan motor degıl yanı.benım elım ayagım.3aydır arabamın kapısını dahı acmadım oylekı sol onlastık durdugu yerde ınmıs bugun farkettım.sadece temmuz pulunu yatırmadım onuda bugun ılceye gıtmedım yarın yada cuma gunu gıder hallederım.satıs ıcın vekaletıde telefonla konustum nezaman dersem gonderecekler.hala karanlıkta kalan bır yer varsa aydınlatmak ıcın msj beklıyorum.saat 20 de ıse gıdıyorum sabah 08 de cıkıyorum ısten.aksam degılsede sabah cevap yazarım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağol fatih. Para nakit vakit tam olunca alacam inş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

rodajını sadekahve33 nıkıyle 6-7.sayfalara bakarsan goreceksın otarıhlerdekı ızlenımlerımı paylasmıstım.rabbıme cok sukr herhangı bı kazam dusmem kalkmam yok.motoru gordugunde zaten hak vereceksın.dun aksamda yazdıgım gıbı motoru annemın kredı kartıyla aldıgım ıcın faturası ona kesıldı bende plakayı onun adına cıkarttırım.16 hbk 28 plakası ınceleye bılırsın netten.suan gnde 10-15 km rahat ypıyorum.yatan motor degıl yanı.benım elım ayagım.3aydır arabamın kapısını dahı acmadım oylekı sol onlastık durdugu yerde ınmıs bugun farkettım.sadece temmuz pulunu yatırmadım onuda bugun ılceye gıtmedım yarın yada cuma gunu gıder hallederım.satıs ıcın vekaletıde telefonla konustum nezaman dersem gonderecekler.hala karanlıkta kalan bır yer varsa aydınlatmak ıcın msj beklıyorum.saat 20 de ıse gıdıyorum sabah 08 de cıkıyorum ısten.aksam degılsede sabah cevap yazarım.
Teşekür ederim arkadaşım. Bende gece çalışıyorum ama paso netteyim. Malum güvenlik bekçisiyim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Evet fatih honda nın yedek parça pahalı hadi sağlam olsa neyse
Birde yağ yakmasa daha iyi olacak
Senin motorda varmı yağ yakması vs kronik sorun

---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

Fatih kargo geldi herşey hazır sadece fişi takıp montaj bitecek sanırım
Tşk ederim len sakarya ya gel veya buraya yakından bi yerden geç sana 1.5 ıslama köfte ısmarlayacam adamım
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Evet fatih honda nın yedek parça pahalı hadi sağlam olsa neyse
Birde yağ yakmasa daha iyi olacak
Senin motorda varmı yağ yakması vs kronik sorun

---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

Fatih kargo geldi herşey hazır sadece fişi takıp montaj bitecek sanırım
Tşk ederim len sakarya ya gel veya buraya yakından bi yerden geç sana 1.5 ıslama köfte ısmarlayacam adamım

ne demek abi birşey değil irfan abi bağlar geçer basit iş o köfteye gerek yok yani ama ısmarlamada demem yani :p

benim motordada ara ara atıyordu abi sekman piston attım sibob keçeleri değiştirdik kendimiz şuan sıkıntı yok rodajda gibi birşey bakalım zaman göstercek :)
ama bir daha almama honda bunu yazın bir kenara :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Len oğlum illa alacan bak bana forumdan okudum da almadım yoksa ben taaa 2007 de cbf alıyordum sakarya da 2 tane vardı bende ki ile üç olacaktı yani ama kısmet olmamış allahtan
İyiki bu forum var yanlışı doğruyu daha iyi öğrendim gittim titan tokatçısı ybr buldum onu aldım
Yaş 30 olsada daha bilmediğim çok şey var öğrenmenin de yaşı yok muş bunu bi daha anladım
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Len oğlum illa alacan bak bana forumdan okudum da almadım yoksa ben taaa 2007 de cbf alıyordum sakarya da 2 tane vardı bende ki ile üç olacaktı yani ama kısmet olmamış allahtan
İyiki bu forum var yanlışı doğruyu daha iyi öğrendim gittim titan tokatçısı ybr buldum onu aldım
Yaş 30 olsada daha bilmediğim çok şey var öğrenmenin de yaşı yok muş bunu bi daha anladım

almam derken ufak cc için diyorum 125-150 cc şuan ki motorlardan hayatda almam ilerde ucuz parçasıda ucuz motor yapar o zaman alırım belki ama şuanki şartlarda hayatda almam anca yüksek cc oda zengin olursak :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Fatih sana 155 cc titan verelim hem yüksek cc hemde sağlam
Bodrumda bi arkideş satıyor
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len olum fatih iyiki düzde geçtin haa. Yerin dibine soktun beni. Şu gezi fotolarımızıda artık yüklesen diyorum hani.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sabırsızlıkla bekliyom fatihim. Çok geçmişte şöyle bişey demiştim. Düzde ben tam gaz giderken ne zaman yanımdan bi ybr geçer, işte o zaman ben titanı satarım. Evet bu benim sonum oldu. Bu lafım yüzünden satacam motoru. Yoksa bugüne kadar 1 kere üzmüşlùğü yok motorumun. Artık sıkıldım. Satacam gitsin. Belkide satamazsam, alıcı çıkmazsa binmeye devam ederim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Len oğlum böylr saçna bi söz için moturunu satma
Ama daha sakin sessiz bi motorun olsa daha iyi olur sen yollarda yorulmazsın ellerin uyuşmaz yanında yağ taşımazsın
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok olum ben sözümün eriyim. Hadi altımda başka motor olsa neyse. Koskocaman honda titan. Kimse bi çinli geçse takmaz ama honda titan geçerse voovv titana bastım tokatı der fatihim.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yok olum ben sözümün eriyim. Hadi altımda başka motor olsa neyse. Koskocaman honda titan. Kimse bi çinli geçse takmaz ama honda titan geçerse voovv titana bastım tokatı der fatihim.

yani diyorsun ki çinli olsa altımda o kadar kafaya takmam o zaman al bir çinli abi :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yağı bulanmaya, çapaklanmaya başlamıştır. İlk yağını 500 km de değiştir. Sonrası farketmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst