Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağol abim. Sana çok zor bi soru sorcam. Salcano alsam pişman olurmuyum? Ampul gibi aydınlat bakam benı. :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Çok zor sordun yavs :p cevap veriyorum : Ben olmadım hatta ESD almayıp bunu aldığım için mutluyum.... Senin içinde aynısı geçerli olacaktır :cat: Salcano haricinde kafanda alternatif olan tüm markaları almadığın için mutlu olacaksın bence :thumleft: vereceğin fazla para cebinde kalıcak ve ennn azzzz !!!! aynı keyfi alacaksın :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağol abi. Ağzım kulaklarıma vardı valla. :queen: arkadaşın salcanoya talibim. Sıfır alırsam 3 bin lira, arkadaşın motorunu alırsam 2500 e falan gelecek.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sağol abi. Ağzım kulaklarıma vardı valla. :queen: arkadaşın salcanoya talibim. Sıfır alırsam 3 bin lira, arkadaşın motorunu alırsam 2500 e falan gelecek.
adem abi al hayırlı olsun
ybr
salcano wolf
kanuni bora
bi de kadırga diye bi motosiklet var
4 ü de jianshe js125
hepsi aynı
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet tusubasa. Ybrye o kadar para vereceğime salcano alır binerim. Ne farkı varki? Daha ucuz olmasından başka?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
hiç bir farkı yok
salcano yla alakası yok
jianshe de üretilip cıkıyor
şase de orada yapılıyor
şaseyi salcano yapıyor diyenlere itibar etmeyin
salcano ve kanuni bu motosikletleri ithal edip direkt müşteriye sunuyor
sadece üstüne markayı basıyorlar
ben alırken cok terettütde kaldım benimkisini
bir kere motor kısmı hata yapmadı
yagını suyunu değiştir bin
adem abi sana akıl vermek olmaz ama
ybr salcano yada benimkisinden al
emin ol cok farklı gelicek rahat edersin
geri kalan cb e, mondial asya onlar tırt
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam. Buralarda salcano bayi 2 adet gözüküyor sitesinde ama 2 side pisiklet satıyor. :sunny: arkadaşla anlaşacaz gibi. Hayırlısı olsun. 500 cebe kalır. :cat:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
tamam. Buralarda salcano bayi 2 adet gözüküyor sitesinde ama 2 side pisiklet satıyor. :sunny: arkadaşla anlaşacaz gibi. Hayırlısı olsun. 500 cebe kalır. :cat:
satıcak olursan biraz agırdan gider ama deger kaybetmez abi
al sen pişman etmez titremez yag yakmaz =)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Adem aldımı satmaz müzelik edene kadar biner artık ona tıpkı titan gibi :queen: tabi biride gelir 125 cc lik aynı güçte bi aletle tokatlar geçerse aha o zaman İnazumaya yapışır artık :p yanlışmı Adeeeeemmmm :queen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Adem aldımı satmaz müzelik edene kadar biner artık ona tıpkı titan gibi :queen: tabi biride gelir 125 cc lik aynı güçte bi aletle tokatlar geçerse aha o zaman İnazumaya yapışır artık :p yanlışmı Adeeeeemmmm :queen:
abi adem abiyi bu zorlu kararında (noterde) yalnız bırakmayın..
titandan vazgeçmesi zor olabilir..
telkin edersiniz =)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
doğru abi zaten ondan salcano alıyorum. Biri 125 cc ile beni tokatlarsa zaten çinli der geçerim. Zoruma gitmez yani. :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
heeeeeeeeeeee :flower: bende diyordum Allah Allah ybr den tokat yemek neden bu kadar ağırına gitti deye :mrgreen: altımdaki motor japon deyemi :cherry: ama tokatlayan ybr de çinli :sunny: sonuçta jıanshe co. üretiyo onuda :) nası olcek şimdi peki :pl:
O zaman demeycenmi altımdaki çinli tokatlıyanda çinli noluyoz deye :queen: en iyisi sen Salcoya geçtinmi kimseyle kapışmada paşa paşa yıllar boyu bin :p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tuhaflık gariplik falan yok sadece iyi bakılmış rodajı iyi yapılmış km si az 10 numara denilebilecek bi ybr sadece gideni gider ybr nin daha öncede görmedim ama duymuştum sağdan soldan sağlam kaynaklardan (falanın ybr 120-130 yapıyomuş diye) şaşılacak bi durum değil yani :bounce:
Ama hep bunu savunuyorum ya YBR bu ya 120 yapsa ne 130 yapsa ne sonuçta sende bilirsin yılların motor binicisisin 125 cc bi motosikletin en güvenli en keyif veren en az yakan hızları 80-90 km arasıdır e bizde bu merete keyif almak için az yakması için biniyosak altımızdaki motosiklet sorunsuz 80-90 yapıyorsa olay bitmiştir :cat: Gerisi beni çok fazla bağlamaz üstünde durmaya çokta gerek duymam yani :bounce:

---------- Post added at 01:26 ---------- Previous post was at 01:18 ----------

Hadi ben yatar Ademcim :king: hazır F54 ün ybr den bahsetmişken yatayımda belki rüyamda üstüne biner turlar gazlar belki çözerim nasıl bi titanı geçtiğini üstelik senin titanı :p Kendine iyi bak nöbettesin herhalde dikkatli ol :king::king::king:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
doğru söylüyosun abi ama oynanmamış bi ybr nin bukadar gıtmesi iyi bişey. Yani herkesin ybr si o kadar iyi açılmaz. Demek istediğim bu. Standart 100 yapsa benim için geçerlidir. Ha bide az yakacak.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
günaydın millet. Geleceğin salcano kullanıcı adayı. Ben.
Salcano fatih 2 motorum oldu, motorlardan başımı kaldıramıyorum diye uğramaz oldu burlara. :santa:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
heeeeeeeeeeee :flower: bende diyordum Allah Allah ybr den tokat yemek neden bu kadar ağırına gitti deye :mrgreen: altımdaki motor japon deyemi :cherry: ama tokatlayan ybr de çinli :sunny: sonuçta jıanshe co. üretiyo onuda :) nası olcek şimdi peki :pl:
O zaman demeycenmi altımdaki çinli tokatlıyanda çinli noluyoz deye :queen: en iyisi sen Salcoya geçtinmi kimseyle kapışmada paşa paşa yıllar boyu bin :p
aga valla adem me motorunu satmaya nasıl ikna ettim bende anlamadım :mrgreen:
ama kayınco su da burda olsa emin ol oda motorunu satardı:queen:
çünkü oda onu biri geçiyorsa satarmış motorunu benim geçtiğimi söylemeyecekler motorunu satmasın diye:queen:

len adem sende al salcano sessiz sessiz gez ha ybr ha salcano bak fat291 e adamın gitmediği yer kalmadı
bende motor alırken salcano alacaktım ybr olsun çamurdan olsun dedim 2 el güzel diye aldım yoksa bende salcano almıştım kısmet yani
ama bugün kü aklım olsa gene ybr alırım yalan söylemeyeyim ama esd alırdım :pl:
salcano da sağlam :)
bende biraz marka takıntısı var tek sorun bu lanet olsun içimdeki ybr aşkına:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst