heeeeeeeeeeee :flower: bende diyordum Allah Allah ybr den tokat yemek neden bu kadar ağırına gitti deye :mrgreen: altımdaki motor japon deyemi :cherry: ama tokatlayan ybr de çinli :sunny: sonuçta jıanshe co. üretiyo onuda

nası olcek şimdi peki

l:
O zaman demeycenmi altımdaki çinli tokatlıyanda çinli noluyoz deye :queen: en iyisi sen Salcoya geçtinmi kimseyle kapışmada paşa paşa yıllar boyu bin
aga valla adem me motorunu satmaya nasıl ikna ettim bende anlamadım :mrgreen:
ama kayınco su da burda olsa emin ol oda motorunu satardı:queen:
çünkü oda onu biri geçiyorsa satarmış motorunu benim geçtiğimi söylemeyecekler motorunu satmasın diye:queen:
len adem sende al salcano sessiz sessiz gez ha ybr ha salcano bak fat291 e adamın gitmediği yer kalmadı
bende motor alırken salcano alacaktım ybr olsun çamurdan olsun dedim 2 el güzel diye aldım yoksa bende salcano almıştım kısmet yani
ama bugün kü aklım olsa gene ybr alırım yalan söylemeyeyim ama esd alırdım

l:
salcano da sağlam

bende biraz marka takıntısı var tek sorun bu lanet olsun içimdeki ybr aşkına:cherry: