- Katılım
- 23 Mar 2008
- Mesajlar
- 421
Karaname geri çekildi,uygulamadan vazgeçildi..
güzel haber.
Karaname geri çekildi,uygulamadan vazgeçildi..
#gercektimazioldu![]()
resmı yazı var mı gerı cekılmesıyle ılgılı?
Bugün motorumla markete gittim. Topcase takılı değildi. Fakat market alışverişinden aldığım üç poşeti. Motorumun poşet taşıma kancasına takarak eve kadar götürdüm. TÜVTÜRK'e gidip poşetleri ruhsata işletmem gerekirmiydi acaba?
Bence TÜVTÜRK'e insanlara da ruhsat çıkartma yetkisi verilsin. İnsanlar 2 senede bir muayeneye alınsın. Hasta olanı bağlasınlar. Böbreğini aldırıp ruhsata işletmeyeni de bağlasınlar. Aklı sadece insanları söğüşlemeye çalışanları ise sıkı bağlasınlar...
13-14 Eylül 2012 tarihlerinde BOLU da üç kere polis denetimine takıldım sadece evraklarımı kontrol ettiler gönderdiler, çanta konusu hiç mevzu edilmedi sonuncusunda ben ekip amirine sordum bana verdikleri cevap ''Husisi olarak kullanılan normal ebatlardaki orjinal topcaselerin değil ticari olarak çalışan motosikletlerin'' çantalarının ruhsata işlenmesi gerektiğini bidirdiler. Bu İstanbul için farklı Ankara veya bir başka il için farklı değildir herhalde.
13-14 Eylül 2012 tarihlerinde BOLU da üç kere polis denetimine takıldım sadece evraklarımı kontrol ettiler gönderdiler, çanta konusu hiç mevzu edilmedi sonuncusunda ben ekip amirine sordum bana verdikleri cevap ''Husisi olarak kullanılan normal ebatlardaki orjinal topcaselerin değil ticari olarak çalışan motosikletlerin'' çantalarının ruhsata işlenmesi gerektiğini bidirdiler. Bu İstanbul için farklı Ankara veya bir başka il için farklı değildir herhalde.
ben bu konuyu İstanbul Sultanbeyli trafik büra amirliğinde bir memur a sordum, adam direk ruhsata işlenmesi gerekiyor yoksa ceza kesilir dedi bende genelgede teslimat yapan motorsiklet, ticari mal taşıyanlar için olduğu belirtiliyormuş dedim memur bana direk motorsikletin ticarisi olmaz beyfendi dedi sert bir tepki ile.
bu ülkede kanunlar ilden ile değişiklik gösteriyor eyalet sistemi gibi :silent: her kafadan bir ses çıkan memleket, yoruma dayalı kanunlarımız![]()
yani ? amacınızı tam anlayamadım ?ELİTEZ MUHENDİSLİK OLARAK SORUNUN ÇÖZÜMÜ İÇİN PROJELENDİRME KISMIYLA İLGİLENMEKTEYİZ FAKAT TSE DAHA YÖNETMELİĞİ YAYINLAMADI... GEÇEN HAFTALARDA ANKARADA GÖRÜŞMELERDEN ÇIKARDIĞIM SONUÇ SON AŞAMASINA GELİNDİĞİDİR. BİZDE MOTORSİKLET KULLANICIYIZ VE GEÇMİŞ DÖNEMLERDE DE SERVİS SAĞLADIK. YÖNETMELİK NETLİK KAZANDIĞINDA SİZLEREDE BİLGİ VERECEM.