- Katılım
- 18 Eyl 2012
- Mesajlar
- 791
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ilk kendimi tanıtayım yeniyim aranızda. Benim adım Yunus Emre TAŞKIN , yaşım 17 , boyum 1.76 ve 20 ekimde A2 ehliyet sınavına gireceğim aslında 1 Eylülde girecektim ama kurs benim kaydı göndermeyimi ne unutmuş 20 Ekime kaldı bu yüzden
r:::ranntign Neyse konumuza dönelim, bende motor tutkusu var ne zamandır bu zamanı bekliyordum ve geldi çattı, deneyimim var motor benim olmasa da scooter kullandım ama artık kendi motorumu alma zamanı geldi YAMAHA YZF R125 ve HONDA CBR 125 arasında kaldım, inş bu hafta sonu 0 Km alacağım ikisinden birini. İlk defa kendi motorum olucak hangisi bana önerirsiniz ama ikisinden biri olucak başka motor istemiyorum bunlar hoşuma kaçtı
ve hangisi daha rahat ve daha kolay kullanılır ve boyum yeterlimidir ?:bestmt:::tutkuy::